سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 نکته در مورد طراحی داخلی

به روزرسانی های فصلی را اضافه کنید

 

توجه به جزئیات باعث می شود تا جلوه ای حرفه ای ایجاد شود که علاقه و شخصیت ایجاد می کند. یک روش م toثر برای دستیابی به این هدف دسترسی به اشیای دوست داشتنی است که فصل جاری را انعکاس می دهند. این نمایشگر پاییزی با کدو تنبل و فانوس برای میهمانانی که وارد یک ورودی می شوند استقبال گرمی می کند و می تواند به راحتی برای تعطیلات به روز شود.

 

قفسه های کتاب به سبک

 

یادگیری هنر نمایش تفاوت بین ذخیره سازی عملی و یک ویژگی زیبا را ایجاد می کند. در اینجا نحوه ایجاد قفسه های کتاب خود در خور توجه اینستاگرام آورده شده است. فضا را بیش از حد شلوغ نکنید ، لوازم جانبی با همان رنگ و موارد گروهی را با هم به تعداد عجیب انتخاب کنید. از کتاب ها به عنوان اشیا استفاده کنید و آنها را به صورت افقی و عمودی برای علاقه به نمایش بگذارید. به دنبال دو سوم کتاب ، لوازم یک سوم لوازم جانبی باشید و حتماً گیاهان ، شاخ و برگ یا گلها را نیز در آن قرار دهید.

 

در اطراف خط دید خود طراحی کنید

 

بهترین ارتفاع برای آویزان یا ایستادن تلویزیون در سطح چشم در موقعیتی است که از آن تماشا خواهید کرد. بنابراین در اتاق نشیمن خود ، هنگامی که نشسته اید ، می خواهید آن را در همان ارتفاع سر خود قرار دهید. هنگام ایستادن یا نشستن در میله صبحانه ، ممکن است بخواهید آن را در آشپزخانه آویزان کنید. فاصله ایده آل برای مشاهده تلویزیون حدود 1.5 برابر فاصله مورب صفحه تلویزیون شما است.

 

تابلو را به دیوارها اضافه کنید

 

پانل های دیواری چوبی فقط مخصوص خواص دوره نیستند. این ویژگی تزئینی به خانه های معاصر نیز شخصیت و بافت می بخشد و روندی رو به رشد است. علاوه بر این ، ممکن است گران به نظر برسد اما نسخه های مقرون به صرفه ساخته شده از گزینه های چوبی مانند فیبر و OSB بسیار ارزان هستند و پس از نصب ، می توانند سطوح دیواری را که روزهای بهتری را دیده اند ، پنهان کنند. پانل های زبانه ای و شیار طرح های روستایی را گرم و دنج می کند در حالی که سبک های قاب بندی شده و ارتفاع میانی متناسب با ظاهر سنتی هستند و یک پایان تصفیه شده ایجاد می کنند. برای جذابیت به روز ، پنل ها را با زنگ های درشت یا بی صدا رنگ آمیزی کنید.

 

اجازه دهید نور طبیعی وارد شود

 

هیچ جایگزینی برای نور طبیعی وجود ندارد. این نه تنها برای سلامتی و سلامتی ما مفید است بلکه بر نحوه ظاهر شدن رنگ ها نیز تأثیر می گذارد. همیشه قبل از تزیین آن به نور اتاق نگاه کنید. اتاق های رو به جنوب از حداکثر میزان نور بهره می برند در حالی که نور رو به شمال تیره تر خواهد بود ، بنابراین ، رنگ های رنگی می توانند در یک اتاق کاملاً متفاوت به نظر برسند.

 

کاغذ دیواری حمام

 

لزوماً لازم نیست که در حمام به کاشی بچسبید. کاغذ دیواری دیوارهای حمام می تواند بیانگر سبک زیبایی باشد و مکانی عالی برای استفاده از الگوی پررنگ و رنگی است که ممکن است در جاهای دیگر استفاده نکنید. چاپهای بزرگ به ویژه در فضاهای کوچک چشمگیر به نظر می رسند ، بنابراین کاغذ دیواری دارای ویژگی می تواند رختکن و توالتهای طبقه پایین را نیز تغییر شکل دهد. به دنبال کاغذ دیواری مخصوص حمام بگردید که در برابر شستشو و پاشش مقاوم باشد.

 

لهجه با رنگ سیاه

 

یک تصور غلط وجود دارد که رنگ سیاه باعث می شود همه چیز بسته و تار به نظر برسد اما این همه ماجرا نیست. طراحان داخلی از آن به عنوان لهجه استفاده می کنند زیرا در واقع می تواند با قرار دادن تیره ترین حالت روی ناحیه ای که می خواهید "عقب برانید" ، احساس فضا را بزرگتر کند. نکته اصلی استفاده از سایه پررنگ در زمین برای ایجاد زمین و گره زدن طرح به یکدیگر است. در پس زمینه کم رنگ و در تکرار استفاده می شود ، کنتراست کلی یک مشت قابل توجه را اضافه می کند و بدون شک شیک به نظر می رسد.

 

تخت را لباس کنید

 

یک اتاق خواب باید شخصیت شما را منعکس کند و چون تخت فضای فیزیکی و بصری زیادی را اشغال می کند مطمئناً نیاز به توجه دارد. بنابراین ، چه راهی بهتر برای ایجاد تأثیر از ملافه های تختخواب چند منظوره که هر وقت حال و هوای شما به راحتی تغییر کرد ، می توانند به راحتی تغییر کنند. به دنبال روتختی با کیفیت و مناسب در رنگ ها و الگوهای متناسب با محیط اطراف باشید و سپس مانند یک حرفه ای با بالش های تکی ، پتوی پرتاب و کوسن های تزئینی برای یک فضای شیک در هتل لایه بندی کنید.

 

سایه های تونال لایه

 

استفاده از چندین سایه همرنگ فوراً باعث صیقلی و جمع شدن یک اتاق می شود و این یک ترفند است که نمی توانید اشتباه کنید. لایه های یک رنگ یا بسیار متنوع را با هم مخلوط کنید. با یک آرایه ناامن از بالش های مبل شروع کنید و سپس به وسایل بزرگتر و قسمت های ساختاری اتاق بروید ، به عنوان مثال ، یک مبلمان را به همان رنگ دیوار پشت نقاشی کنید.

 

روی قطعات طراح سرمایه گذاری کنید

 

مبلمان طراح فقط با افزایش سن بهتر می شوند ، بنابراین ارزش سرمایه گذاری را دارد. قطعات نمادین از نظر بصری خوش فرم و فوق العاده کاربردی هستند و بنابراین بدون شک قطعه قهرمان هر اتاق خواهند بود. صندلی Fritz Hansen ، بوفه بوک Ercol یا چراغ کف Arco Flos همیشه جلب توجه می کند و هرگز از مد نمی افتد.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

https://www.loveproperty.com/gallerylist/71465/interior-design-secret-tips