سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 بهترین برنامه مطالعه برای دانشجویان

وقتی نوبت به مطالعه می رسد ، آسان است که در یادداشت ها و ایده ها گم شوید. به همین دلیل ما 10 مورد از بهترین برنامه های مطالعاتی را برای کمک به شما در ساخت مرتبا ، نقشه ذهنی ، ایجاد استناد و کار موثر جمع آوری کرده ایم.

 

 

 

RefME-Logo-xvc99x بریده شده

1. RefME - Android / iOS / وب ، رایگان

 

این برنامه عالی از دوربین تلفن شما برای اسکن بارکد کتاب و ایجاد استنادی با قالب MLA ، شیکاگو یا هر قالب مدرسه شما استفاده می کند.

 

مطالعه آبی بریده شده

2. StudyBlue - Android / iOS ، رایگان

 

به کاربران اجازه می دهد تا مطالب مربوط به کلاس را بارگذاری کنند ، مرتبا های الکترونیکی را برای مطالعه و به اشتراک گذاری با دیگران و آزمونهای آزمایشی ایجاد کنند.

 

همیشه یادداشت

3. Evernote - Android / iOS / وب ، رایگان

 

ابزاری که به شما امکان می دهد یک یادداشت یا یادداشت را در هر قالبی ضبط کنید (کلیپ وب از یک محصول یا خدمات برای مرجع ، عکس از رسید تجاری ، فایل صوتی یا جلسه متن یا یادداشت های دست نویس).

 

آکسفورد کراپ شده

4. دیکشنری آکسفورد - Android / iOS ، رایگان

 

نسخه موبایل فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد انتشارات دانشگاه آکسفورد.

 

اژدها بریده شده

5. Dragon Dictation - iOS ، رایگان

 

فقط صحبت را به Dragon Dictation شروع کنید و همه چیز را برای شما به صورت دیجیتالی تبدیل می کند ، که می توانید آن را در برنامه های دیگر جایگذاری کنید ، به عنوان پیام ایمیل ارسال کنید یا برای بعدا ذخیره کنید.

سررسید ماهور ترمو

6. GoConqr - Android / iOS / وب ، رایگان


به منابع یادگیری عالی مانند نقشه ذهن ، Flashcards ، آزمونها ، اسلایدها و یادداشت ها دسترسی پیدا کنید یا از برنامه GoConqr برای یادگیری اجتماعی استفاده کنید و با دوستان ، همکلاسی ها و زبان آموزان در Groups ارتباط برقرار کرده و با آنها همکاری کنید.


دفتر بریده شده

7. Office Lens - Android / iOS / Windows ، رایگان


این برنامه از مایکروسافت از اسناد ، تخته های سفید ، تخته های سیاه ، مجلات ، رسیدها و موارد دیگر عکس گرفته و آنها را به متن قابل ویرایش و قابل اشتراک تبدیل می کند. این می تواند رویداد تصاویر را از زاویه بخواند و همچنین براق کننده و سایه ها را تمیز می کند.


homeqoerk بریده شده

8. myHomework Student Planner - Android / iOS / Windows ، رایگان


myHomework یک برنامه ریز دانشجویی دیجیتال است که به شما امکان می دهد کلاس ها ، مشق شب ، آزمون ها و پروژه های خود را ردیابی کنید ، بنابراین هرگز یک کار را فراموش نکنید


ساده بریده شده

9. SimpleMind - iOS / Android ، رایگان


نقشه های ذهنی ایجاد کنید تا به شما کمک کند افکار خود را سازماندهی کنید ، چیزهایی را به خاطر بسپارید و ایده های جدیدی ایجاد کنید.


آیکون درایو بریده شده

10. Google Drive - iOS / Android ، رایگان


تمام اسناد خود را بصورت آنلاین ذخیره و ذخیره کنید تا در صورت خراب شدن لپ تاپ کار شما ایمن باشد. همچنین می توانید به صورت آفلاین کار کنید و با همکلاسی های خود روی سندی همکاری کنید.