سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدف یک کتاب سال

یک سالنامه باید به هر خواننده ای اجازه دهد که وقتی سالها بعد از آن بازدید می کند ، همان کار را انجام دهد اما دقیق ترین بازرسی سالنامه در طی چند ساعت و چند روز از توزیع آن انجام می شود. سالها بعد ، تعداد کمی از مردم وقت خود را صرف خواندن آن می کنند. آنها بیش از همه مشغول جدیدترین مدلهای پرفروش یا گجت هستند.

 

واضح است که خاطرات یک کتاب سال باید به همان اندازه مربوط به 20 یا 30 سال انتشار کتاب ماه ها بعد باشد.

 

با این حساب ، هدف واقعی سالنامه چیست؟ با استفاده از فیس بوک و به راحتی عکس های دیجیتالی به اشتراک گذاشته شده ، چرا مردم هنوز به سالنامه اهمیت می دهند؟ آیا مکان مناسبی برای ذخیره خاطرات است؟ آیا این بازتاب دقیق افرادی است که نه تنها خود را در فعالیت های مدرسه غرق می کنند؟

 

پاسخ این است که سالنامه نشریه ای است که وقایع و زندگی افرادی را که در طول سال تحصیلی با مدرسه درگیر شده اند منعکس می کند. کتاب های سال اغلب کمی بیشتر از کتاب های تصویری بودند. این اغلب شامل آثار ادبی دانش آموزان و هنر آنها است.

 

کتاب سال هنوز برخی از نقش های فرعی را برآورده می کند: این یک کتاب حافظه ، و / یا یک کتاب مرجع است. برخی نیز معتقدند که این یک ابزار بازاریابی برای مدرسه است. بله ، یک سالنامه باید همه موارد بالا باشد ، اما باید دقیق و دقیق باشد.

 

زیبایی سالنامه این است که دانش آموزان می توانند مباحث مربوط به زندگی دانشجویی را بدون احساس تعهدی در پوشش هر جنبه از زندگی خود انتخاب کنند. سالنامه ، هنگامی که به عنوان مرجع استفاده می شود ، باید به نسل های آینده اجازه دهد کارهای بیشتری نسبت به بررسی مدل های قدیمی داشته باشند.

 

ثانیه

 

گرچه نمی توان همه رویدادها را پوشش داد ، اما مهمترین رویدادها باید مانند همه باشگاه ها و تمام حوزه های دانشگاهی باشد. در صورت امکان ، باید هر دانش آموز در مدرسه حداقل یک بار تصویر شود.

 

پوشش بیشتر از عکس و زیرنویس است. پوشش شامل مصاحبه ، گزارش و نوشتن است. پوشش خوب شامل حضور در رویدادها ، جلسات یا بازی ها است. پوشش عالی آن چیزی است که به کتاب اجازه می دهد به عنوان یک کتاب حافظه واقع شود.

 

مشخصات ست هدیه سپهر

دقیق

 

به راحتی هیچ اشتباهی برای به دست آوردن حقایق خود وجود ندارد. برای دقیق بودن سالنامه ، کارمندان سالنامه باید مطمئن شوند که نام ها صحیح است ، افراد به طور صحیح در عکس ها مشخص می شوند ، بردهای مدرسه واقعی و ساختگی نیستند.

 

دانشجویان سالنامه نوشتن برای مخاطبان را یاد می گیرند. آنها مهارت های عالی عکاسی را یاد می گیرند. آنها یاد می گیرند که با دیگران خوب کار کنند. آنها یاد می گیرند که برای مدرسه بازاریابی کنند. آنها یاد می گیرند که دستاوردهای دوستان را جشن بگیرند. آنها یاد می گیرند که در یک جدول زمانی کار کنند. آنها یاد می گیرند که دقیق و دقیق باشند.

 

برگرفته ار: http://www.rathgraphic.com/sarresid-sepehr.html