سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشتن مطالب خاطرات

یادداشت های روزانه می توانند طولانی باشند. آنها می توانند کوتاه باشند. آنها می توانند خاص باشند. آنها می توانند گسترده باشند. هر نوع خاطره ای که تصمیم می گیرید بنویسید باید مربوط به نوشته های موجود در آن باشد.

 

نوشته های روزانه شما باید کوتاه تر باشد و در اینجا 8 نکته وجود دارد که باید هنگام نوشتن مطالب در نظر بگیرید:

 

1. طوفان فکری آنچه را که می خواهید در مورد آن بنویسید

چند دقیقه قبل از شروع نوشتن وقت بگذارید تا تصمیم بگیرید که در چه زمینه ای قرار است وارد شوید. امیدوارم که شما قبلاً تصمیم گرفته اید که دفترچه خاطرات شما چیست ، بنابراین کمی بیشتر در موضوع یا موضوعاتی که تصمیم گرفته اید روی آنها تمرکز کنید عمیق تر شوید و به آنها خاص بپردازید.

 

2. از خود س Askال کنید

برای اینکه خودتان را در حال نوشتن بنویسید ، از خود س questionsال کنید:

 

امروز چه چیزی یاد گرفتی؟

می خواهی به چه چیز برسی؟

می خواهید چه چیزی را برطرف کنید؟

حال شما چطور است؟

اینها می تواند به زندگی عمومی شما یا قسمتهای خاصی از آن مربوط شود ، اما به درون خود بپردازید و چیزهایی را از خود بپرسید.

 

3. پاسخ های خود را بنویسید

دفتر خاطرات شما می تواند پاسخ شما به س questionsالاتی باشد که از خودتان پرسیده اید. وقتی نمی دانید در مورد چه چیزی بنویسید ، این یک روش عالی برای نوشتن است.

 

4. یک قالب را انتخاب کنید

ورودی های شما بسته به آنچه در مورد آن می نویسید ، می توانند در انواع مختلف قالب ها باشند. شاید شما در حال تهیه لیستی از مواردی هستید که می خواهید در آینده خود انجام دهید. شاید شما در مورد مکالمه ای که داشته اید می نویسید یا آرزو می کنید که داشته باشید. شاید ورود شما فقط نقاط فکری شما باشد که آن روز داشته اید. بعضی از افراد نوشتن در یادداشت های کوتاه را ترجیح می دهند ، دیگران نوشتن در پاراگراف های دقیق را دوست دارند. تصمیم بگیرید که بیشتر از چه چیزی لذت می برید و دنبال آن بروید.

 

5. آنها را متفاوت کنید

انواع مختلفی از ورودی ها را امتحان کنید و بخواهید خسته نشوید. شما ممکن است در مورد نوع خاصی از موضوع بنویسید ، اما هرگز نمی خواهید همان مطلب را بنویسید. افتراقی کردن ورودی های شما همچنین پیشرفت هایی را که ایجاد کرده اید و چیزهایی که یاد گرفته اید برجسته می کند.

منبع سانامه و سررسید: https://www.rathgraphic.com/

6. هنگام نوشتن به خود سخت نگیرید

دفتر خاطرات شما یک منطقه بدون قضاوت است ، بنابراین احساس نکنید که آنها باید کامل باشند. بگذارید کلمات جاری شوند.

7. افکار خود را مرتب نگه دارید

نوشته های شما مربوط به خودشان است ، بنابراین شما می دانید که چه چیزی را می نویسید ، اما سعی کنید افکار خود را مرتب کنید. با افزودن مطالب بیشتر ، دفتر خاطرات شما به سفری تبدیل می شود ، سعی کنید روایت را چیزی که می توانید دنبال کنید حفظ کنید. به عنوان مثال ، سعی کنید در توالی اتفاقات در مورد وقایع بنویسید. از پریدن به اطراف خودداری کنید.

 

8. آب میوه های خلاق خود را روان کنید

نوشته های شما فقط کلمات نیستند ، همچنین پنزو به شما اجازه می دهد تصاویر اضافه کنید. افزودن برخی تصاویر بصری به نوشته های خود ، برخی از یادآوری های رنگارنگ و پر جنب و جوش را اضافه می کند.

 

برای نوشتن یک دفتر خاطرات با Penzu

Penzu نرم افزاری با استفاده از دفتر خاطرات آسان ارائه می دهد ، بنابراین می توانید یک دفترچه یادداشت دیجیتال ایجاد کنید که در هر کجا قابل دسترسی باشد.

 

برای ایجاد یک حساب کاربری رایگان به سایت Penzu.com بروید.

یک ورود و گذرواژه ایجاد کنید که به راحتی به خاطر بسپارید.

دفتر خاطرات آنلاین خود را برای انعکاس شخصیت و موضوع دفترچه یادداشت خود طراحی کنید.

 

به ژورنال خود نامی معنی دار بدهید.

تنظیم حریم خصوصی خود را متناسب با تنظیمات خود تنظیم کنید.

«ورود جدید» را انتخاب کنید و شروع به نوشتن کنید!

 

نکاتی برای نویسندگان ژورنال جدید

آیا اولین بار است که دفتر خاطرات نگه می دارید؟ نگران نباش اولین بار برای همه چیز وجود دارد. در اینجا برخی موارد وجود دارد که به شما کمک می کند تا توپ را بدست آورید:

 

هیجان زده شدن

مشتاقانه منتظر شروع دفتر خاطرات هستید. این یک عادت سرگرم کننده و سازنده است.

 

بازتاب

در مورد خود ، افراد پیرامون و آنچه که مهمترین چیز را باور دارید تأمل کنید. هنگامی که به گذشته نگاه کردید ، می توانید به جلو حرکت کنید.