سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 قدم برای موفقیت زودتر رسیدن

در این روزگار ، ما تمایل داریم که چیزها را سریع بخواهیم. از کاهش وزن تا سرعت اینترنت تا پاسخ به آخرین ایمیل یا متن ، همه چیز درباره رضایت فوری است. این امر به حوزه شغلی نیز گسترش می یابد ، جایی که افراد تمایل دارند پول در بیاورند و ASAP موفق شوند.

 

راستش ، هیچ هک مخفی وجود ندارد که شما را یک شبه موفق کند. با این وجود اقدامات پیشگیرانه خاصی وجود دارد که می توانید در حرفه خود انجام دهید و به شما کمک می کند سفر خود را به سمت موفقیت تنظیم کنید. این نکات را امتحان کنید تا سریعتر موفق شوید:

 

1. اهداف مشخصی را تعیین کنید.

برای موفقیت سریعتر ، ابتدا به یک نقشه راه برای حرفه خود نیاز دارید. از این گذشته ، اگر نقطه پایانی در ذهن شما نباشد ، نمی توانید میانبر بگیرید. تعریف موفقیت برای همه متفاوت است ، بنابراین مهم است که اهداف شخصی خود را روشن کنید. می خواهید در حرفه خود به چه چیزی برسید؟ تا آنجا که می توانید مشخص باشید ، زیرا تنها زمانی که اهداف مشخصی را تعریف کرده اید می توانید گام های عملی در جهت رسیدن به آنها ایجاد کنید.

 

اهداف بزرگ و بلند مدت به شما کمک می کنند تا چارچوبی برای حرفه خود ایجاد کنید. با در نظر گرفتن اهداف ، می توانید اهداف کوچکی ایجاد کنید که به عنوان نقاط عطفی قابل دستیابی عمل می کنند. با بالا بردن میله ، همیشه انگیزه ای برای کار سخت خواهید داشت که به شما کمک می کند موفق شوید.

 

2. یک روال معمول ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.

بیشتر افراد موفق از قبل این را می دانند: تکرار یک فایده بزرگ دارد. روال شما را به جلو حرکت می دهد و به شما کمک می کند تا به رشد خود ادامه دهید. یک چیز ، اگر شما یک روال را دنبال می کنید ، نظارت بر پیشرفت خود با گذشت زمان بسیار آسان تر است.

 

برای دیگری ، یک برنامه روزمره به شما کمک می کند عادت های خوبی برقرار کنید که می توانند کار شما را به سرعت پیشرفت کنند.

 

به عنوان مثال ، بگویید معمول شما این است که هر شب یک ساعت بعد از شام نشریات مربوط به مسیر شغلی خود را بخوانید. اگر زمان های مشخصی را برای فعالیت های خاص اختصاص دهید ، بعد از مدتی مانند حافظه عضله می شود. با انجام روال های مثبت ، شما اغلب سریعاً نتایج را مشاهده می کنید.

 

مرتبط: روالهای صبح انگیزه 4 کوسه موفق

 

3. مربی پیدا کنید.

بسیاری از افراد بسیار موفق در این مورد مشترک هستند: آنها یک مربی داشتند. مربی کسی است که در همان مسیر شغلی شما باشد ، اما در مراحل دیگر. از یک تجربه ، آنها می توانند اطلاعات و راهنمایی های مربوط به مسیر شغلی انتخابی شما را ارائه دهند.

 

آنها همچنین می توانند شما را در مواردی مانند چگونگی جلوگیری از مشکلات احتمالی و نحوه نزدیک شدن به مراحل بعدی حرفه خود راهنمایی کنند. یک مربی اغلب می تواند ایجاد ارتباط بین شما و دیگران باشد که می تواند به پیشرفت شغلی شما نیز کمک کند. داشتن یک مربی می تواند از بسیاری جهات به نفع شما باشد و کاملاً به شما کمک می کند تا سریعتر از موفقیت بدون راهنمایی ، موفقیت را پیدا کنید.

 

4. روال کار خود را ساده کنید.

اگر به شما بگویم که می توانید زندگی خود را ساده کرده و سد راه هایی که مانع موفقیت شما می شوند با کمترین کار بردارید؟ کارهای روزمره مثبت می تواند به شما کمک کند سریعتر در حرفه خود پیشرفت کنید. اما عادت های بد و کارهای روزمره می توانند نتیجه معکوس داشته باشند. بنابراین چگونه می توانید برنامه های روزمره خود را ساده کنید تا عادت های بد را از بین ببرید؟

 

ابتدا همه مواردی را که وقت شما را می گیرد و به پیشرفت شغلی شما کمک نمی کند ، در نظر بگیرید. می دانید ، مواردی مانند چک کردن توییتر هر چند دقیقه یا مرور در آمازون در حالی که باید کار می کنید. هنگامی که این اسفنج های زمانی را شناسایی کردید ، سخت کار کنید تا آنها را از بین ببرید یا حداقل آنها را در جریان نگه دارید. برای از بین بردن حواس پرتی ، نظم و انضباط لازم است ، اما شما می توانید تمرکز بیشتری داشته باشید ، و این باعث می شود خیلی سریعتر به جایی برسید که می خواهید حرفه ای شوید.

 

مرتبط: چگونه می توان با پرسیدن س Rightالات صحیح از جلو ، از اتلاف وقت جلوگیری کرد

 

5. بیاموزید که چگونه نه بگویید.

نویسنده ، هربرت بایارد سووپ اظهار داشت: "من نمی توانم فرمول مطمئنی برای موفقیت به شما بدهم ، اما می توانم فرمولی برای شکست به شما بدهم: سعی کنید همیشه همه را راضی کنید."

 

بله گفتن آسان است و خوشحال کننده است. اما اگر به خیلی زیاد بله بگویید ، ممکن است خشک شما را بمکد. اگر فرد آری هستید ، احتمالاً موافقت می کنید که پروژه ها و تعهدات زیادی را به عهده بگیرید. یا شما نوعی از افرادی هستید که به راحتی با همه چیز موافقت می کنید و سپس در آخرین لحظه پوسته پوسته می شوید. در هر صورت ، این گرایش ها از نظر پیشرفت شغلی به شما لطفی نمی دهند.

 

نه گفتن ممکن است سخت باشد ، اما معمولاً در طولانی مدت بهتر است. این یکپارچگی را نشان می دهد ، و شما نخواهید دید که وقت خود را برای چیزهایی که باعث پیشرفت حرفه شما نیستند ، تلف می کنید.

6. در مورد پول باهوش باشید.

سخت است که پیش بروید وقتی که دائماً در حال گرفتن پول یا زندگی در یک فیش حقوقی هستید. اگر می خواهید سریعتر موفق شوید ، باید در مورد پس انداز پول هوشمند باشید.

 

خودتان یک پول خوب انجام دهید و مقداری از حقوق و دستمزد حساب پس انداز خود را کنار بگذارید. بله ، ممکن است خسته کننده باشد ، اما کمی خویشتنداری اکنون می تواند به موفقیت در آینده ای نه چندان دور بیفزاید. افراد موفق غالباً در حد توان خود زندگی می کنند. این بخل نمی ورزد ، اما زیرا آنها می دانند که برای پول درآوردن گاهی اوقات پول لازم است و آنها می خواهند آماده باشند.

 

هنگامی که در مورد پس انداز پول هوشمند هستید ، می توانید با گذشت زمان با یک شبکه ایمنی رشد کنید. وقتی نوبت به سرمایه گذاری یا راه اندازی یک کار تجاری می رسد ، آماده خواهید بود که به سرعت حرکت کنید و این کار را بدون شکستن بانک انجام دهید.

 

مرتبط: 11 راه برای صرفه جویی در حال حاضر بنابراین بعدا ثروتمند می شوید

 

7. از اشتباهات خود بیاموزید.

همانطور که ترومن کاپوته یک بار نوشت ، "شکست چاشنی است که به موفقیت عطر و طعم می بخشد." هرچه بیشتر به عنوان یک کارآفرین از منطقه راحتی خود خارج شوید ، احتمال اشتباه شما بیشتر است.

 

اگر می خواهید موفق شوید ، نمی توانید اجازه دهید این اقدامات نادرست شما را خرد کنند یا خراب کنند. آیا می توانید به جای دیدن آنها به عنوان پایان دنیا ، آنها را فرصتی ببینید؟ در نهایت ، شکست ها می توانند بزرگترین معلمان ما باشند. از این گذشته ، آنچه امروز احساس شکست می کند می تواند درسی باشد که به شما کمک می کند در آینده از شکست بزرگتری جلوگیری کنید.

 

روی پیشرفت تمرکز کنید ، نه کمال. اگر بتوانید از اشتباهات خود بیاموزید ، قویتر و باهوش تر خواهید شد و این می تواند به شما کمک کند خیلی سریعتر موفق شوید.

https://www.entrepreneur.com/article/320857