سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین شرکت ها برای ساختن کلیپ های تبلیغاتی

بهترین سازنده تبلیغات ویدیویی جهان

MotionDen یک برنامه سازنده فیلم است که باعث می شود بازاریابان و کارآفرینان در عرض چند دقیقه و به صورت کاملاً آنلاین ، تبلیغات ویدئویی خود را انجام دهند. بدون بارگیری یا نرم افزار مورد نیاز است.

 

به سادگی یک الگوی ویدیویی بازاریابی را از کتابخانه الگوهای تبلیغاتی با طراحی زیبا و با بازده بالا انتخاب کنید و همه تغییرات دلخواه خود را مستقیماً از مرورگر وب خود با استفاده از ویرایشگر تبلیغات آنلاین ما انجام دهید. استفاده رایگان و آسان است ، هرکسی می تواند این کار را انجام دهد.

 

 

 

پس از انجام تغییرات ، سرورهای ما ویدیوی تبلیغاتی سفارشی شما را فقط در چند دقیقه ارائه می دهند.

 

الگوهای محبوب تبلیغات ویدیویی موجود است

گزینه ها بی پایان هستند ، ما یک کتابخانه گسترده از الگوهای تبلیغاتی ویدیویی خیره کننده برای انتخاب داریم.

 

 

متن مدرن لبه

Modern Edge راهی عالی برای نشان دادن ورزش ، مد ، محصولات جدید ، نمونه کارها و موارد دیگر است! مخاطبان خود را با این انیمیشن ویدیویی خیره کننده منفجر کنید.

 

 

متن کشویی دیجیتال

برای کسانی که علاقه مند به طراحی ویدیویی به سبک تخت و مدرن هستند ، متن کشویی دیجیتال برای شما مناسب است! ساخته شده در یک سبک تخت ، ساده و مدرن ، پشتیبانی شده توسط انیمیشن های زیبا و صاف.

 

 

رنگ های شهری

Urban Colors یک فیلم تبلیغاتی زیبا با انیمیشن ساخته شده با قدم های سریع و با تایپوگرافی پویا است. بازکن خیره کننده و مرسوم ، مد روز بعدی خود را بدون زحمت ایجاد کنید.

 

 

نوع تمیز

Clean Type یک طرح ویدیویی تایپوگرافی چشم نواز با عناوین تایپوگرافی حرکتی متحرک تازه ، تمیز و خلاقانه است. این طراحی فیلم چند منظوره حتی می تواند به عنوان یک توضیح دهنده ویدیوی هوشمند به کار رود

 

 

جوهر

ویرایش ساده و آسان اگر شما نیاز دارید که فیلم خود را کوتاه نگه دارید ، Ink فونت های بزرگ و انتقال سریع را فراهم می کند.

 

 

رویداد موسیقی

رویداد موسیقی ایده های شما را به شور و هیجان دعوت می کند! فیلم های خود را مانند DJ به گرافیک ببخشید و مخاطبان خود را با تندرست مانند فلاش های متن خود جذب کنید.

 

بعد

اولین ویدیوی خود را تهیه کنید

در کمتر از 5 دقیقه یک تبلیغ ویدیویی خیره کننده ایجاد کنید

1. الگوی تبلیغاتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید

یک الگوی تبلیغاتی ویدیویی را انتخاب کنید که فکر می کنید به بهترین وجه متناسب با شرکت یا محصول شما باشد.

 

 

 

خواه به دنبال چیزی بد بو ، شرکتی ، حرفه ای ، ملایم ، جسورانه یا جذاب باشید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! کاتالوگ قالب تبلیغاتی متنوع ما چیزی برای همه دارد!

 

 

 

2. تغییرات خود را اعمال کنید

می توانید متن را تغییر دهید ، عکس ها را روی تبلیغات بارگذاری کنید (در صورت نیاز) و موارد دیگر.

https://tolofilm.com/

https://motionden.com/video-maker/advertising

 

 

با توجه به مخاطب ، آن را هر طور که صلاح می دانید ویرایش کنید. هیچ کس بهتر از شما مخاطب شما را درک نمی کند ، این زمان شما برای درخشش است.

 

3. بارگیری و به اشتراک بگذارید

شما تمام شده اید! سرورهای قدرتمند ما فیلم شما را در عرض چند دقیقه ارائه می دهند.

 

 

 

اکنون یک ویدیوی تبلیغاتی دارید که محصول یا خدمات خود را با انیمیشن های ویدئویی زیبا طراحی شده نشان می دهد که دارای سیگنال های اعتماد ، فوریت ، قیمت مناسب و موارد دیگر است.

 

 

 

از تبلیغات جدید ایجاد شده خود برای تولید محصولات تجاری جدید و مشتریان استفاده کنید.

 

 

شروع کنید

آگهی ساز

اولین کمپین بازاریابی ویدئویی که با MotionDen ایجاد کردم ، فقط برای یک روز اجرا شد ، CTR 3 برابر بیشتر از کمپین های عکس که هفته ها اجرا کردم ، تولید کرد.

 

 

کایل نیکال

 

CMO ، بوم 22

 

با تبلیغات ویدیویی جدید خود به هر هدف بازاریابی برسید

شما احتمالاً موافقت خواهید کرد که می گویند تبلیغات ویدیویی استاندارد طلا در بازاریابی دیجیتال است.

 

 

 

ببینید ، همه این روزها در حال تماشای فیلم هستند.

 

 

 

به همین ترتیب ، به طور گسترده ای پذیرفته شده است که تبلیغات ویدیویی با بالا تبدیل باعث ایجاد ترافیک و تبدیل سرما به مراتب بهتر از تبلیغات بنر خسته کننده و ایستا شده ، بدون توجه به صنعت می شود. ببینید ، تبلیغات باید توجه مشتری بالقوه شما را به خود جلب کند و آنها را درگیر خود کند ، نه اینکه آنها را مجبور به شکار نزدیکترین Adblocker کند.

 

 

 

اگر می خواهید برجسته شوید ، باید یک استراتژی تبلیغاتی ثابت داشته باشید ، و این بدون فیلم امکان پذیر نخواهد بود.

 

 

 

ببینید ، ویدیو آینده نیست ، برای آن خیلی دیر شده است ، فیلم در حال حاضر پیشرو است ، و اکنون راه غالب برای رانندگی ترافیک و فروش است.

 

 

 

بدون توجه به نوع محصول یا خدمتی که می خواهید تبلیغ کنید ، تبلیغات ویدیویی به شما کمک می کند تا بهترین قدم را جلو بگذارید و شما را به شکلی معرفی کنید که منجر به نتیجه شود.

 

 

 

سازنده انیمیشن MotionDen چه کمکی به شما می کند؟ خودتان را در زیر مشاهده کنید.

 

محصولی را تبلیغ کنید

محصول خود را در بهترین نور ممکن ارائه دهید. با استفاده از سازنده تبلیغات ما ، می توانید پروژه خود را برجسته کنید و در رقابت متفاوت باشید. تبلیغات ویدئویی MotionDen به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری داشته باشید ، بنابراین می توانید محصول خود را با بازده بیشتری بفروشید.

 

 

 

فروش یک سرویس

آیا در برجسته سازی در بین مسابقات مشکل دارید؟ رویکرد دیگری را امتحان کنید. خدمات خود را با تبلیغات ویدئویی جذاب و نفسگیر بفروشید. باور کنید یا نکنید ، فیلم های بازاریابی به مشتریان بالقوه نشان می دهد که شما مایل هستید برای بستن یک معامله بیش از حد پیش بروید. "اگر او مایل است برای تجارت خود اینقدر سخت کار کند ، تصور کن که چقدر مایل است برای مشتریانش کار کند."

 

 

 

تبلیغ یک رویداد

اگر در جلب افراد به محل برگزاری خود مشکلی دارید ، سعی کنید با سازنده آگهی ما تبلیغات یک رویداد تبلیغاتی را انجام دهید! ویدئوهای رویدادی برای هر رویدادی که به دنبال مقیاس سازی است ، ضروری است زیرا شما را قادر می سازد