سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر آنچه در مورد آزبست باید بدانید

آزبست نوعی ماده معدنی است که معمولاً در ساختمانها و سایر سازه ها دهها سال قبل مورد استفاده قرار می گرفت زیرا ضد شعله بود و عایق حرارتی موثری را ایجاد می کرد. با این حال ، هنگامی که مشخص شد قرار گرفتن در معرض آزبست باعث ایجاد تعدادی بیماری جدی مانند مزوتلیوم و آزبستوز می شود ، تولید آزبست در سال 1978 ممنوع شد. به دلیل افزایش آگاهی است که تقاضای فزاینده ای برای خدمات حذف آزبست وجود دارد.

 

 

 

آزبست چیست؟

آزبست ماده معدنی است که به طور طبیعی وجود دارد و از الیاف نرم و نازک و سوزنی مانند ساخته شده است. در صنایع مختلف رایج شد زیرا در برابر گرما و خوردگی مقاوم است. این ماده به عنوان یک عایق م worksثر عمل می کند و غالباً با سیمان ، پلاستیک ، پارچه ، کاغذ و سایر مواد برای استحکام بیشتر آنها تزریق می شود. بنابراین ، جای تعجب نیست که شاهد استفاده از آزبست در اجزای سازه ای مانند سقف ها و پانل های آزبست و داخل مجاری فنی باشید.

 

هر آنچه در مورد آزبست باید بدانید

 

هارالد وبر / CC BY-SA

 

مشاغل و خطرات مرتبط با آزبست

در طول قرن 20 ، میلیون ها کارگر در صنایع و بخشهای مختلفی مانند ساخت و ساز ، آتش نشانی ، تولید برق ، خدمات نظامی ، کشتی سازی ، معدن و صنایع سنگین درگیر بودند. ثبت آژانس مواد سمی و بیماری ها نشان می دهد که صدها و هزاران نفر از آنها در بسیاری از مشاغل در معرض خطر آزبست بودند.

منتشر شده توسط: https://redpanel3d.com/mag/

 

الیاف آزبست به راحتی استنشاق می شوند و پس از آنکه به هوا منتقل می شوند. وقتی فردی به طور منظم در معرض آزبست قرار می گیرد و برای مدت زمان طولانی تری ، آزبست به تدریج در بدن جمع می شود و صدمات جبران ناپذیری به بدن وارد می کند. دیده می شود که اکثر بیماران مرتبط با آزبست مردان و در دهه شصت سالگی خود هستند ، زیرا این بیماری ها ممکن است دهه ها طول بکشد. اولین اقدامی که می توانید برای کاهش خطرات آزبست انجام دهید جستجوی شرکت های از بین بردن آزبست و استخدام خدمات آنها است.

 

روش های از بین بردن آزبست

اگر فکر می کنید ساختمان یا سازه شما قبل از سال 1980 ساخته شده است یا در حال خراب شدن است ، احتمال خطر قرار گرفتن در معرض آزبست بسیار زیاد است. این شرکت باید از روشی مناسب برای از بین بردن آزبست پیروی کند ، در غیر این صورت در صورت تماس با گرد و غبار آزبست ، الیاف آزبست یا مواد خام آزبست ، زندگی و زندگی دیگران ممکن است در معرض خطر باشد.

 

 

 

 

 

راهنمای حرفه ای

بخاطر داشته باشید که همه شرکت های کاهش آزبست مثل سابق نیستند که برخی از آنها تجربه بیشتری دارند و حتی ممکن است برخی از آنها فقط در حذف آزبست تخصص داشته باشند. قوانین فدرال بر قوانین و مقررات مربوط به روند حذف و اقدامات محافظتی برای پایبندی به کارگران حذف آزبست و مردم حاکم است.

 

هر آنچه در مورد آزبست باید بدانید

 

هزینه

هزینه های از بین بردن آزبست می تواند در شرکت های مختلف و پیچیدگی کارهای مختلف متفاوت باشد. به عنوان مثال ، یک تجزیه و تحلیل نمونه ساده حدود 25 تا 75 دلار هزینه دارد ، در حالی که بازرسی از خانه برای آزبست حدود 400 تا 600 دلار هزینه دارد. قیمت کامل از بین بردن آزبست برای یک خانه با اندازه متوسط ??می تواند تا 20000 تا 30،000 دلار هزینه داشته باشد.

 

هر آنچه در مورد آزبست باید بدانید

عکس نیروی هوایی ایالات متحده / هواپیمایی آنتونی جنینگز

 

بسیاری از مناطق تجاری و ساختمانها می توانند به پروژه های چند میلیون دلاری تبدیل شوند. با این حال ، می توان با مراجعه به یک پروژه کپسوله سازی که شامل پوشاندن آزبست با محاصره محافظ است ، هزینه ها را کاهش داد تا خطرات قرار گرفتن در معرض آزبست را به حداقل برساند.

 

طی دهه ها ، فیبرهای آزبست که در بدن به دام افتاده اند ، در نهایت می توانند باعث التهاب و حتی آسیب ژنتیکی شوند. آزبست علت اصلی بیماری پیشرونده ریه و همچنین سایر انواع سرطان است. آنچه شما نیاز دارید یک شرکت قابل اعتماد برای از بین بردن آزبست است که می تواند ساختمان شما را بازرسی و آزبست را از بین ببرد. قبل از مراجعه به هر نوع خدمات از بین بردن آزبست ، تکالیف خود را انجام دهید.

https://beautyharmonylife.com/everything-you-need-to-know-about-asbestos/