سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 منطقه در خانه شما برای هواشناسی برای زمستان

در یک نظرسنجی اخیر گالوپ در مورد تصورات مربوط به دمای زمستان ، 43 درصد آمریکایی ها اظهار داشتند که دمای منطقه آنها در سال 2019 نسبت به زمستان های گذشته سردتر از معمول است. اگر تجربه مشابهی داشته باشید و امیدوار باشید که زمستان های آینده متفاوت باشد ، از دانستن اینکه دانشمندان الگوی مداوم دمای سرد و کولاک را به دلیل تغییر آب و هوا پیش بینی می کنند ، ناامید خواهید شد.

 

 

 

با توجه به این واقعیت سخت ، شما باید کاملاً به هوازدگی خانه خود توجه داشته باشید تا در ماههای سرد و خانواده شما و خانواده خود را راحت و گرم نگه دارید. برای کمک به شما در شروع کار ، در اینجا مناطقی از خانه شما وجود دارد که باید هنگام هواگرایی در خانه خود برای ماه های زمستان روی آنها تمرکز کنید.

 

اتاق زیر شیروانی

اتاق زیر شیروانی فضای ذخیره سازی برای اقلام فصلی و فضای اضافی برای بازی ، کار و آرامش و سکوت را فراهم می کند. این خانه همچنین یکی از مناطق اصلی خانه است که شما باید آن را برای زمستان آماده کنید. اگر اتاق زیر شیروانی شما عایق بندی مناسبی نداشته باشد ، حتی اگر بخاری شما روشن باشد ، خانه شما سرد خواهد بود ، زیرا اتاق زیر شیروانی شما هوای گرم را به دام نمی اندازد - هوای گرم که می خواهد به بالای سازه برسد.

 

5 منطقه در خانه شما برای هواشناسی برای زمستان

 

اگر می خواهید در فصل سرما گرم و خوش آب و هوا باشید ، باید اتاق زیر شیروانی خود را از نظر دو موضوع مهم بررسی کنید - نشت هوا و سطح عایق. برای شروع ، مناطق اطراف کانال ها ، وسایل روشنایی ، لوله های لوله کشی ، تهویه و سایر مکان هایی را که به طور معمول نشت هوا وجود دارد ، بررسی کنید. هنگامی که نشتی را کشف کردید ، باید بلافاصله آنها را مهر و موم کنید تا از ورود هوای سرد و خروج هوای گرم از خانه جلوگیری شود.

 

برای تعیین اینکه آیا به اندازه کافی عایق اتاق زیر شیروانی دارید ، سعی کنید ضخامت عایق موجود خود را اندازه بگیرید. اگر ضخامت آن کمتر از 10 اینچ است ، باید بیشتر اضافه کنید. قبل از عایق بندی ، مهر و موم نشتی هوا و انجام تعمیرات سقف لازم را فراموش نکنید.

 

سقف

سقف اولین خط محافظ خانه شما در برابر هوای سخت زمستان است ، به همین دلیل باید شرایط آن را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که در فصل سرما مقاومت می کند. بازرسی سقف باید شامل جستجوی نشتی و علائم خسارت ناشی از آلودگی حیوانات ، رشد گیاهان و ساییدگی طبیعی باشد. هرگز حتی از شکاف ها و شکاف های جزئی غافل نشوید زیرا اینها می توانند بر روی دمای داخل خانه تأثیر بگذارند و در دراز مدت آسیب جدی ببینند.

 

5 منطقه در خانه شما برای هواشناسی برای زمستان

 

جدا از رعایت نگهداری مناسب سقف ، باید سقف خود را نیز عایق بندی کنید تا اتلاف حرارت به میزان قابل توجهی کاهش یابد. اگر عایق موجود دارید ، اطمینان حاصل کنید که هنوز عایق خود را تأمین می کند. اگر عایق سقف شما قدیمی و از هم پاشیده شده است ، به دلیل وجود محصولات ایمن ، کارآمد و پیشرفته تر در بازار ، جایگزینی را انتخاب کنید.

 

Crawl Space

شاید یکی از مکانهایی که در خانه غالباً مورد غفلت قرار می گیرد ، این فضای توخالی بین زمین و طبقه اول است که به فضای خزنده معروف است. همانطور که از نامش پیداست ، فضای خزنده منطقه ای است که فقط با خزیدن قابل دسترسی است زیرا ارتفاع آن فقط 1 تا 3 فوت است. در آن قسمتهایی از سیستم لوله کشی ، مجاری ، سیم کشی برق و سایر عناصر ضروری در خانه شما قرار دارد.

 

اگرچه هنگام آماده سازی خانه برای زمستان به راحتی می توان فضای خزیدن را فراموش کرد ، اما توجه به این نکته مهم است که اگر فضای شما به درستی از نظر هوای مناسب نباشد می تواند بر روی صورت حساب انرژی ، کیفیت هوای داخل و راحتی شما تأثیر منفی بگذارد. به عنوان مثال ، اگر نتوانید فضای خزشی را آب بندی و عایق بندی کنید ، ممکن است سیستم گرمایشی شما مجبور باشد بیشتر کار کند و انرژی بیشتری را برای حفظ دمای داخل خانه خود استفاده کند.

 

 

 

منتشر شده توسط : https://redpanel3d.com/

 

خواه عایق کاری فضایی خنک کننده بدون تهویه یا تهویه هستید ، توصیه می شود در فضای خزنده خود از عایق R30 استفاده کنید ، خصوصاً اگر خانه شما در یکی از مناطق سردسیر آمریکا واقع شده باشد. توجه داشته باشید که مقدار R به عملکرد حرارتی محصول عایق اشاره دارد. در نهایت ، هرچه مقدار R بالاتر باشد ، در گرم نگه داشتن خانه در زمستان و بهبود بهره وری انرژی خانه بهتر است.

 

درب و پنجره

اگر فکر می کنید که شکافهای کوچک در و پنجره ها به سختی روی دمای هوای داخلی تأثیر می گذارد ، اشتباه می کنید. آیا می دانید یک شکاف 1/8 اینچی در زیر یک درب ورودی به عرض 36 اینچ می تواند هوای سردی به اندازه سوراخ به قطر 2.4 اینچ در دیوار بگیرد؟ علاوه بر این ، 10 تا 11 درصد هوای گرم به دلیل وجود شکاف هایی به ظاهر ناچیز در پنجره ها و درها ، می تواند از خانه شما خارج شود.

 

5 منطقه در خانه شما برای هواشناسی برای زمستان

 

اگر برای مهر و موم کردن شکاف ها و قاب های پنجره ها و درهای خود محل هواسازی دارید ، ممکن است بخواهید یک "تست دلار" انجام دهید تا بررسی کنید آیا باز هم در جلوگیری از نفوذ هوا مثر است. به سادگی یک اسکناس دلار در آن طرف آب و هوا قرار دهید و سپس در یا پنجره را ببندید. اگر دلار در جای خود باقی بماند و نتوانید آن را بیرون بیاورید ، نوار هوا همچنان به درستی کار می کند.

 

اگر صورتحساب از بین برود ، به این معنی است که فاصله بیش از حد زیاد است و باعث می شود گرما خارج شود و به هوا سرد نفوذ کند. وقتی این اتفاق می افتد باید بلافاصله جایگزین هوازدگی خود شوید.

 

بخاری

اگرچه یک شومینه می تواند حداکثر گرما و راحتی را در فصل سرد زمستان فراهم کند ، اما اگر به درستی نگهداری نشود می تواند باعث از بین رفتن گرمای قابل توجهی شود. دمپرهای شومینه از دست رفته یا نامناسب می توانند به اندازه 14 درصد هوای گرم از خانه شما نشت کنند.

 

5 منطقه در خانه شما برای هواشناسی برای زمستان

 

مهر و موم های اطراف دمپر دودکش شومینه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سفت است و آیا هوای گرم از دودکش خارج نمی شود. چگونه نشتی را بررسی می کنید؟ دودکش را ببندید ، یک کاغذ کوچک روشن کنید و دود را مشاهده کنید. اگر دود از دودکش بالا می رود ، نشت هوا وجود دارد. بلافاصله به این موضوع رسیدگی کنید

 

هوازدگی در خانه می تواند به میزان قابل توجهی در پایین نگه داشتن قبض های انرژی و راحتی خانه با وجود سرما و هوا سخت کمک کند. به همین ترتیب ، هیچ وقت برای اتلاف وجود ندارد. قبل از دمیدن هوای زمستان و پایین آمدن درجه حرارت ، باید خانه خود را به ویژه مناطق بالا هوای خود را تنظیم کنید.

https://beautyharmonylife.com/5-areas-in-your-home-to-weatherize-for-winter/