سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابینت سازی مجدد - نکاتی در مورد چرایی و چگونگی انجام آن

نصب یک آشپزخانه جدید یا حتی تعویض کابینت ها می تواند گران باشد. به همین دلیل معمول است که به جای آن کابینت ها را دوباره تغییر دهید. این شامل افزودن لکه یا روکش جدید به درهای کابینت است تا روح تازه ای به آنها ببخشد. در آخر می توانید آشپزخانه ای تازه و نو به نظر برسید ، بدون اینکه هزینه نصب کابینت های جدید را تحمل کنید.

 

 

 

استخدام یک متخصص در نجاری های مسکونی برای کمک به شما در تکمیل کار ممکن است. اما ، اگر وقت و حوصله داشته باشید ، می توانید خودتان هم فکر کنید.

 

کابینت سازی مجدد - نکاتی در مورد چرایی و چگونگی انجام آن

 

عکس توسط Cabinet Cures

 

چرا مونتاژ کابینت های شما منطقی است

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود شما بخواهید کابینت خود را به جای تعویض ، تغییر مکان دهید.

 

کابینت هایی که در حال حاضر در جای خود قرار دارند از کیفیت خوبی برخوردار هستند. این غالباً در مورد کابینت های قدیمی اعمال می شود که کاملاً منقبض شده اند ، اما فقط به نوسازی نیاز دارند.

شما میزهای پیشخوانی دارید که نمی خواهید آنها را جایگزین کنید. اگر مبلغی را برای یک پیشخوان که از مواد گران قیمت مانند گرانیت ساخته شده پرداخت کرده اید ، ممکن است مایل به تعویض آن نباشید. اگر تصمیم بگیرید که کابینت های خود را تعویض کنید ، این می تواند یک مشکل باشد ، اما اگر تصمیم بگیرید که آنها را دوباره تغییر مکان دهید ، معمولاً مسئله ای نیست.

شما قصد ندارید برای مدت طولانی در ملک بمانید. اگر قصد نقل مکان به خانه را دارید ، منطقی نیست که هزینه ای را برای تعویض کابینت آشپزخانه خود صرف کنید ، درصورتی که ساخت مجدد آنها می تواند به شما در رسیدن به نتیجه ای که می خواهید کمک کند.

کابینت سازی مجدد - نکاتی در مورد چرایی و چگونگی انجام آن

 

عکس توسط معیارهای بهبود بخش خانگی

ایده خوبی است که در همه این شرایط به فکر تغییر شکل کابینت ها باشید. اما ، استراحت مجدد شامل چه مواردی است؟

 

 

 

تغییر شکل کابینت با رنگ آمیزی یا استفاده از روکش

با استفاده از لکه روی آن یا روکش جدید می توانید یک کابینت را دوباره تنظیم کنید. هر گزینه را که انتخاب کنید ، اولین مرحله این است که درب کابینت را سنباده بزنید تا از صاف بودن آن اطمینان حاصل کنید. ممکن است بخواهید با استفاده از یک سنباده درشت شروع کنید و سپس به یک سنباده خوب بروید ، برای دومین سنباده زدن. همچنین بهتر است کابینت را با استون پاک کنید.

 

منبع: https://redpanel3d.com/mag/kitchen-decoration/

 

رنگ آمیزی کابینت باید یک کار کاملاً ساده باشد. برای استفاده از لکه باید از پارچه استفاده کنید و آن را در چوب مخلوط کنید. به یاد داشته باشید که هرچه لایه های بیشتری از لکه ایجاد کنید ، نتیجه آن تیره تر خواهد بود. استفاده از روکش برای اطمینان از اندازه صحیح روکش ، دشوارتر است زیرا شما باید کابینت ها را اندازه گیری کنید. سپس باید اطمینان حاصل کنید که روکش روی کابینت ها به درستی چسبانده شده است ، به طوری که نتیجه کار حرفه ای به نظر می رسد.

 

 

 

اگر می خواهید ظاهری جدید برای آشپزخانه خود ایجاد کنید ، بدون اینکه هزینه زیادی صرف کنید ، ارزش آن را دارد که خود کابینت ها را دوباره تغییر مکان دهید. اگر احساس اعتماد به نفس نمی کنید ، باید از متخصص کمک بگیرید. انجام چنین کاری هنوز باید مقرون به صرفه تر از تعویض کابینت باشد.

https://beautyharmonylife.com/refacing-cabinets-tips/