سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا باید یک شرکت سئو استخدام کنم؟

در نقش توسعه تجارت ، س “ال "آیا باید یک شرکت SEO استخدام کنم؟" بیشتر از آنچه انتظار دارم بالا می آید. و پاسخ همیشه مثبت نیست. هر شرکتی نباید Seer یا اصلاً شرکت SEO را استخدام کند. بسیاری آماده نیستند که یکی را سوار کنند.

 

این ضروری است که به مسابقه نیاز و خدمات نیاز دارد.

 

در زیر 10 ارزیابی است که باید قبل از کشیدن ماشه در آن آژانس جستجوگر انجام شود.

 

آیا باید آژانس برای SEO جستجو کنم؟

1. اگر منابع داخلی اختصاص داده شده به سئو دارید ، آژانس استخدام کنید

سال 2019 است. مدت زیادی است که هر کسی نمی تواند به راحتی کار خود را انجام دهد و آژانس استخدام کند و "با انجام صلاح داخلی ، این کار SEO را انجام دهد و ما را به نتیجه برساند". اگر می خواهید سئو را با هر شرکتی کار کنید ، باید وقت و منابع داخلی را اختصاص دهید.

 

2. اگر اطلاعات تجزیه و تحلیل دارید و می توانید به آن اعتماد کنید ، آژانس استخدام کنید

هر آژانس سئو یا بازاریابی دیجیتال خوب قصد دارد قبل از تعیین اهداف یا پیشبرد یک پروژه ، مشکلات مربوط به یکپارچگی داده ها را پاک کند. بدون اینکه بدانیم چه مقدار در سطل خود دارید و چه سوراخ هایی باید ببندید ، واقعاً از کجا می دانیم چه چیزهایی قابل دستیابی است؟ از جلسات شمارش مضاعف تا تنظیم پیگیری تجارت الکترونیکی تا اطلاع از قیف تبدیل شما ، موارد زیادی برای پیگیری (و ردیابی با اطمینان) قبل از شروع سئو وجود دارد.

 

3. در صورت داشتن منابع توسعه یا بودجه برای یک آژانس توسعه ، آژانس استخدام کنید

بیشتر شرکت های سئو نخواهند به سایت شما دسترسی پیدا کنند ، تغییراتی ایجاد کنند و منتشر کنند. مسئولیت زیادی وجود دارد و شما احتمالاً عملکرد سایت خود را بهتر از ما می دانید. هر آژانس با ارزش خود قصد دارد سایت شما را بررسی کند تا اطمینان حاصل کند که یک بنیاد قوی فنی در زمینه SEO وجود دارد. این معمولاً جایی است که ممکن است هزینه های اضافی زیادی رخ دهد زیرا توصیه ها می توانند ساختار URL یا سلسله مراتب سایت را تغییر دهند و در نهایت منابع یا محتوای قابل توجهی را در سایت ایجاد یا به روز کنند.

 

4- اگر بودجه کافی دارید آژانس استخدام کنید

یک پروژه معمولی 12 ماهه برای یک تجارت متوسط ??یا بزرگ 100 هزار دلار یا بیشتر خواهد بود. این به طور معمول شامل SEO فنی ، یک تیم اختصاصی ، برنامه و استراتژی پروژه ، تعیین اهداف ، استراتژی محتوا و غیره است. اگر این بودجه برای 12 ماه منطقی نباشد ، استخدام شخصی در خانه که مهارت بالایی دارد ارزان تر نیست ( حقوق ، مزایا ، هزینه های ثابت).

 

اگر به هر دلیلی کافی نیستید که یک آژانس قانونی را استخدام کنید ، یافتن یک مشاور مستقل مستقل که به شما کمک کند یک ضربه به بازو بزند می تواند حرکت خوبی باشد. بسیاری از مشاوران معتبر و همچنین افرادی که در آژانس هایی کار می کنند که مشتری می گیرند در آنجا وجود دارد. ایجاد یک بودجه بزرگتر برای جستجوگرها از طریق استفاده از بودجه اندک ، چیزی است که ما اغلب می بینیم. همچنین این پرسیدن که آژانس موردعلاقه شما خارج از محدوده قیمت شما باشد ، می تواند یک برنامه دو سرعته سه ماهه یا آزمایشی را انجام دهد هرگز صدمه ای نخواهد دید.

 

5- اگر تشخیص دادید که برای فرهنگ شما مناسب نیست ، آژانس استخدام نکنید

من می خواهم اطمینان حاصل کنم که Seer به همان اندازه که برای چشم اندازهای ما مناسب است ، همانطور که می خواهم چشم اندازهای ما برای Seer مناسب باشد. اگر فرهنگ شما برنامه هایی دارد که ممکن است به دلیل آنچه CMO می گوید با افتادن کلاه تغییر کند ، بسیاری از آژانس ها ممکن است نشان دهند که نمی توانند در آن محیط کار کنند. در طرف دیگر سکه ، اگر به دنبال آژانس ارتباطی روزانه ، مکالمه هفتگی ، ارسال گزارش هفتگی یا ماهیانه گزارش هستید و از طرف دیگر تیم خود هستید ، باید از آنها بخواهید چگونه با مشتری ارتباط برقرار کنند تا اطمینان حاصل شود مطابق با نیازهای شما

 

6. اگر قصد دارند شما را در یک توافق نامه 12 ماهه ببندند ، آژانس استخدام نکنید

همه ما می خواهیم با منصفانه رفتار شود. اگر به هر دلیلی بعد از شش تا هفت ماه نتیجه نگرفتید و نیاز به کشیدن پریز برق دارید ، لازم نیست پنج تا شش ماه دیگر برای چیزی که به دردتان نمی خورد هزینه کنید. بنابراین بیرون رفتن 30 یا 60 روزه برای هر یک از طرفین باید در قرارداد شما وجود داشته باشد ، همچنین اطمینان حاصل کنید که آژانس خوب بازی خواهد کرد و برای آژانس بعدی نیز در صورت شرایطی برنامه انتقال دارد.

 

7. اگر آژانس را مهمترین هدف در اولویت قرار نمی دهند ، آژانس استخدام نکنید

هر آژانس نمایندگی ای که با "ما می توانیم شما را در رتبه بندی XYZ قرار دهیم" هدایت می شود باید یک پرچم فوری باشد تا تلفن را به آرامی از گوش خود دور کرده و به قلاب برگرداند. قطع تلفن

 

نمایندگی ها باید در مورد اهداف سالانه شما بپرسند ، آنچه در گذشته برای دستیابی به آنها انجام داده اید و چگونه می توانند درآمد کسب و کار شما را بدست آورند.

 

شما نمی توانید قبض های خود را در رتبه بندی پرداخت کنید و آژانس انتخابی شما نباید موفقیت آنها را بر اساس رتبه بندی اندازه گیری کند. رتبه بندی یک شاخص اولیه بسیار خوب است که نشان می دهد همه چیز در مسیر درست پیش می رود ، اما اگر با افزایش میزان بازدید ، تبدیل و درآمد همراه نشود ، این فقط یک معیار بیهوده است.

 

8- بله ، اگر در سایر کانال های بازاریابی نیز سرمایه گذاری می کنید ، آژانس استخدام کنید

سئو در خلا typically معمولاً کار نمی کند. وقتی در ترکیب با طرفداران PPC ، روابط عمومی ، ایمیل ، اجتماعی و طرفداران برند استفاده می شود ، به زیبایی بازی می کند. SEO می تواند سایتی از نظر فنی و محتوای بهینه سازی شده را ارائه دهد ، اما اگر کانال های دیگری برای کمک به ایجاد قدرت در بازدید و بازدید از سایت کمک نکنند ، بازده SEO بسیار طولانی خواهد بود. حتی بهترین مطالب نیز به روشی برای اشتراک و کسب اختیار نیاز دارد تا پس از آن بازدیدها را به صورت ارگانیک انجام دهد.

 

آژانس سئو سایت بالقوه شما باید بخواهد با این کانال های دیگر همکاری کند و اطلاعات را برای ایجاد رویکرد داده محور برای موفقیت به اشتراک بگذارد. یک شرکت سئو خواهان گزارش های جستجوی جستجو ، درخواست اقدام شما برای افزایش نرخ تبلیغات ایمیل و موارد دیگر است. یافتن فرصت های داده محور هیجان انگیز است و شما باید این را از طریق تلفن بشنوید و یا شخصاً آن را با آژانس انتخابی خود مشاهده کنید.

 

9. بله ، اگر به دنبال موفقیت طولانی مدت هستید ، آژانس استخدام کنید

تا زمانی که چیزی به راحتی در سایت شما قابل حل نباشد (مانند مسدود کردن کامل آن با فایل robots.txt) ، اکثر سئو سایت برای موفقیت و ارزش طولانی مدت ایجاد می کند. اگر به ترافیک فوری نیاز دارید ، جستجوی پولی راهی واقعی تر برای دستیابی به آن برنده های سریع است. برای بدست آوردن مقداری هزینه خواهید کرد ، اما می توانید ظرف یک روز کمپینی راه اندازی کنید و شروع به فروش و یادگیری نحوه واکنش مشتریان به درخواست های مختلف اقدام در PPC کنید.

 

قبل از هر یک از این موارد ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که تجزیه و تحلیل خود را پیکربندی کرده و به درستی تنظیم کرده اید ، بنابراین می توانید کارهای افراد را در سایت خود پیگیری کنید. اگر نگرانی در مورد یکپارچگی داده ها دارید ، شاید پیدا کردن تیم تجزیه و تحلیل مناسب اولین اقدامی است که می خواهید انجام دهید ، یا فقط نمایندگی مانند Seer را پیدا کنید که هر دو را انجام دهد.

10 ، بله ، اگر در شناخت مخاطبان خود سرمایه گذاری کرده اید ، آژانس استخدام کنید

هر آژانس جستجوگر SEO خوبی درمورد کلمات کلیدی و پرتاب مطالب برای دیدن آنچه که می ماند صحبت نمی کند آنها می خواهند با شما ، متخصص کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند. آنها می خواهند با چرخه های زندگی مشتری ، مراحل زندگی که اقداماتی را ایجاد می کنند ، چگونگی استفاده مردم از محصول شما ، چگونگی جستجوی افراد در آن ارتباط برقرار کنند.

 

چه زمانی باید آژانس سئو استخدام کنید؟ در نهایت ، هنگامی که سازمان شما منابع مناسبی دارد و شرکتی را پیدا می کند که ارزش درآمد و استراتژی طولانی مدت را دارد (که شامل کانال های بازاریابی اضافی است) ، در این زمان است که باید یک شرکت SEO استخدام کنید.

https://www.seerinteractive.com/blog/should-i-hire-an-seo-company/