سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فضای خود را با تزئینات دیوار سفارشی کنید

دیوارهای بدون هنر به جمله ای بدون علائم علائم نگارشی شباهت دارند. افزودن آثار هنری به دیوارهای خالی به شما کمک می کند تا فضاهای خود را شخصی سازی کنید و دفتر یا خانه خود را مانند خانه احساس کنید. زیبایی دکوراسیون دیواری این است که برای ضمانت رهن دوم لازم نیست گران باشد. شما می توانید هنرهای دیواری خود را به طور طبیعی خلق کنید و ارزش آن را با گذشت زمان رشد دهید. چه شما یک علاقه مند به طبیعت باشید ، چه یک هنر جمع ، یا یک کتاب دوست ، روش های مختلفی برای شخصی سازی و شخصی سازی دیوارهای شما وجود دارد تا سلیقه شما را به نمایش بگذارد. از نقاشی های دیواری و آینه های دیوار گرفته تا قفسه ها ، فضای دیوار خود را سفارشی می کنید تا اطمینان حاصل کنید که با چیزهایی که می پرستید احاطه شده اید.

 

 

 

ایده های تزئین دیوار:

1. یک دیوار گالری ایجاد کنید

هیچ چیزی مانند دیوار گالری رنگ و شخصیت نمی بخشد. دیوارهای گالری یک روش سرگرم کننده برای پر کردن فضا در حالی است که کل مجموعه لحظات مورد علاقه خود را به نمایش می گذارید. برای ایجاد یک دیوار گالری موفق ، مهم است که چگونه عناصر مختلف با یکدیگر بازی می کنند ، مهم است. می توانید هرچیزی را که می خواهید آویزان کنید جمع کنید سپس یک نقشه یا طرحی از چگونگی ظاهر شدن قطعات روی دیوار خود قبل از حلق آویز کردن ایجاد کنید. همچنین می توانید با یک قطعه غالب شروع به کار کنید ، که آن را در وسط آویزان خواهید کرد ، سپس قطعات دیگر را به صورت ارگانیک و با گذشت زمان اضافه کنید. صرف نظر از روشی که انتخاب می کنید ، راز این است که با مخلوط کردن تکه هایی از بافت و اندازه های مختلف ، از الگوهای خسته کننده شبکه مانند جلوگیری کنید. به منظور خرد کردن ، می توانید از آینه عتیقه ، ساعت یا آلات موسیقی استفاده کنید تا خطوط مستقیم قاب عکس مستطیل یا مربع شکسته شود. یک نکته مهم این است که دیوار گالری را تا سقف گسترش دهید تا یک فضای بزرگتر ایجاد شود.

 

فضای خود را با تزئینات دیوار سفارشی کنید

 

2. چاپ نقاشی دیواری دیواری

از زمان ماقبل تاریخ ، بشر از نقاشی های دیواری دیواری به عنوان روشی برای بیان تجربیات ، سنت ها و وابستگی های خود استفاده می کرده است. از نخستین آثار نقاشی دیواری در بنکسی ، مردم در دوره هایی با هنر دیوار آثار خود را برجای گذاشته اند. نقاشی های دیواری دیواری از دوران و در سبک و بافت تکامل یافته اند و ابتدایی ترین نوع نقاشی های دیواری مستقیماً بر روی دیوارها یا گچ با استفاده از مزاج ، روغن و رنگ های اکریلیک به جدیدترین نقاشی های دیواری انجام شده اند که برای ماندگاری از لاک الکل استفاده می شود. از اتاقهای ناهار خوری استعماری زیبا و اتاقهای کودکانه و مدرن ، تعداد بی نظیری از طرح ها و روش ها در https://www.photowall.co.uk/ موجود است. به غیر از افزودن رنگ و طرح به دیوارهای شما ، نقاشی های دیواری می توانند هاله و ابعاد زیبایی به دیوارهای شما بدهند بدون اینکه به دیوار آسیب برسانند.

 

فضای خود را با تزئینات دیوار سفارشی کنید

 

 

 

3. از قفسه ها و لبه ها استفاده کنید

دیوارهای گالری هنرهای دیواری شگفت انگیزی هستند اما اگر به درستی انجام نشوند می توانند چالش برانگیز و خسته کننده باشند. اگر مطمئن نیستید که چگونه می توانید با مخلوط کردن قاب عکس با بافت و طرح های مختلف ، جلوه ای مشابه ایجاد کنید ، می توانید از قفسه ها و تاقچه ها استفاده کنید. شما می توانید قفسه هایی با ابعاد مشابه را در کنار هم قرار دهید تا به شما کمک کند ترکیبی از عکس ها و هنرهای قاب شده را در کنار موارد جالب مانند گلدان های ظروف سفالی ، گیاهان کوچک ، ساعت های رومیزی و دستمال های عتیقه که با دست تنظیم می شوند ، به نمایش بگذارید.

 

فضای خود را با تزئینات دیوار سفارشی کنید

 

4. با پارچه شخصی شوید

سنت استفاده از پارچه به عنوان تزئینات دیواری در طول قرن ها در بسیاری از فرهنگ ها در سراسر جهان حاکم بوده است. در دهه گذشته ، پارچه ها به عنوان یک هنر تزئینی دیواری مدرن پذیرفته شده اند. می توانید آنها را آویزان کنید تا به ملیله ای شبیه شود که در آن هر گوشه پارچه به دیوار می چسبد و پارچه را به صورت کشیده می کشد یا مانند پرده ها به صورت آزاد آویزان می شود. همچنین می توانید نشاسته را مایع کنید تا روی دیوارها پارچه بچسبانید ، این یک روش بدون زحمت برای تغییر دکوراسیون خانه شما است. پارچه های دیواری ایده آل هستند اگر در مکان های اجاره ای زندگی می کنید و موافقت موجر یا شورای مسکن برای ایجاد تغییرات اساسی را ندارید.

5. تزئین با آینه

تزئین دیوارها با آینه یکی از روندهای رشد سریع تزئینات دیوار است. برای بسیاری ، استفاده از آینه فراتر از این است که بتوانیم صورت ما را در دستشویی ببینیم. شما می توانید با قرار دادن آینه های استراتژیک روی دیوارهای خود ، از تمام خصوصیات یک خانه حداکثر بهره برداری کنید. آینه ها با جذب نور و ایجاد جهش ، حس فضا را ایجاد می کنند تا احساس دو برابر عمق و روشنایی ایجاد کنند. ترفند استفاده از آینه برای تزئین دیوارها به سبک ، اندازه ، شکل و نور طبیعی بستگی دارد. وقتی در اتاق نشیمن در مقابل پنجره های بزرگ قرار می گیرند ، آینه ها نمای خارجی را به اتاق نشیمن وارد می کنند.

منبع: https://redpanel3d.com/mag/home-decoration/

https://beautyharmonylife.com/customize-your-space-with-wall-decor/