سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش بازاریابی دیجیتال (و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند)

نقش بازاریابی دیجیتال ساده است: به تجارت خود کمک کنید تا بودجه بازاریابی خود را به طور مثرتری صرف کند ، آگهی های با ارزش تری را بدست آورید و بازده سرمایه گذاری (ROI) بالاتری را برای تجارت خود کسب کنید.

 

در این پست ، ما نقش بازاریابی دیجیتال و چگونگی تأثیر آن بر رشد ، درآمد و موارد دیگر را بررسی خواهیم کرد. اگر می خواهید ببینید که بازاریابی دیجیتال چگونه می تواند شخصاً بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد ، با ما تماس بگیرید آنلاین یا خدمات بازاریابی دیجیتال ما را مرور کنید.

 

خواندن پاداش: آیا بازاریابی دیجیتال می تواند فروش در سال 2020 را افزایش دهد؟

نقش بازاریابی دیجیتال چیست؟

نقش بازاریابی دیجیتال این است که از طریق جلب نظر افرادی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند ، به شما کمک کند تا ترافیک ، هدایا و فروش جدیدی را برای کسب و کار خود به دست آورید. به خودی خود ، بازاریابی وب فرآیند بازاریابی شرکت شما به صورت آنلاین به مشتریانی با ارزش و بالقوه است.

 

بازاریابی آنلاین نقش مهمی در کمک به رشد کسب و کار شما دارد. با توجه به اینکه بیش از 4.3 میلیارد نفر در وب هستند و دو میلیارد نفر از آنها خریداران آنلاین هستند ، ده ها فرصت برای دستیابی به افرادی که به شرکت شما علاقه مند هستند وجود دارد.

3+ مزایای نقش بازاریابی دیجیتال

 

بازاریابی دیجیتال به شدت و به طور مثبت بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد.

 

هنگامی که در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری می کنید ، متوجه خواهید شد که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما نقشی اساسی در موفقیت در کسب و کار شما دارد.

 

بیایید نگاهی به تأثیر بازاریابی دیجیتال بر کسب و کار شما بیندازیم:

 

1. بازاریابی دیجیتال زمینه بازی را افزایش می دهد

تجارت شما با رقابت دائمی روبرو است. وقتی آن رقبا شرکت هایی مانند Walmart ، Amazon و Target باشند ، تلاش و رقابت با آنها غیرممکن است. به هر حال ، آنها منابع و بودجه بیشتری در دسترس دارند.

 

نقش بازاریابی دیجیتال زمینه بازی را برای مشاغل کوچک تا متوسط ??فراهم می کند. این به شرکت شما این امکان را می دهد که حتی با بودجه متوسط ??تری نیز با شرکت های بزرگ و همچنین شرکت های کوچکتر رقابت کند.

 

به عنوان مثال ، بسیاری از مشاغل در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای تقویت سایت خود در نتایج موتور جستجو سرمایه گذاری می کنند. این عمل کاری است که هم شرکت های بزرگ و هم شرکت های کوچک می توانند برای جذب و دستیابی به ترافیک با ارزش تر ، انجام دهند.

 

بنابراین ، شما ممکن است فکر کنید ، آیا یک شرکت نمی تواند مسیر خود را به سمت بالا خریداری کند؟ جواب منفی!

 

الگوریتم های موتور جستجو ، مانند Google ، بر ایجاد ارتباط براساس ارتباط آنها با جستجوی کاربر متمرکز هستند. اگر محتوای شما بیشتر از محتوای یک شرکت بزرگ مرتبط باشد ، به احتمال زیاد در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت.

 

Google اهمیتی نمی دهد که کسب و کار شما چه میزان درآمد کسب می کند. درعوض ، به ارائه نتایج مرتبط و مفید برای جستجوگران برای جستجوی آنها اهمیت می دهد. اگر Google این نوع نتایج را ارائه نمی داد ، مردم از آن استفاده نمی کردند.

 

همین روش برای برنامه تبلیغاتی پرداخت هر کلیک (PPC) Google ، Google Ads اعمال می شود.

 

وقتی یک تبلیغ PPC را اجرا می کنید ، در نتایج جستجوی Google موقعیتی برای تبلیغ خود پیدا می کنید. در حالت ایده آل ، شما می خواهید تبلیغ شما در یکی از سه نقطه اول باشد زیرا 41 درصد از کل کلیک ها به سه مکان تبلیغاتی پردرآمد می رود.

 

 

 

تبلیغات PPC یکی دیگر از مواردی است که Google از نظر مرتبط بودن رتبه بندی می کند. شما می توانید رقبای بزرگتر را بالاتر از حد خود قرار دهید زیرا تبلیغ شما بیشتر به درخواست جستجو مربوط می شود. امتیاز مرتبط بودن آگهی شما ، به همراه مبلغ پیشنهاد شما ، محل قرارگیری شما و میزان پرداخت شما برای هر کلیک را تعیین می کند.

 

اگر امتیاز مرتبط بودن آگهی بالا و حداکثر پیشنهاد کم دارید ، می توانید از یک شرکت بزرگ با نمره ارتباط آگهی کم اما حداکثر پیشنهاد بالاتر باشید. شرکت ها نمی توانند این موقعیت ها را خریداری کنند. درعوض ، همه باید تبلیغاتی را انجام دهند که در مخاطبانش طنین انداز شود.

 

این دو نمونه است که می توانید ببینید نقش بازاریابی دیجیتال در تسطیح شرایط بازی برای همه مشاغل چگونه است. این یک سرمایه گذاری عالی برای شرکت شما است زیرا به شما امکان می دهد در مقابل سایر رقبا رقابت کنید.

 

2. بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند ROI چشمگیر کسب کنید

نقش بازاریابی دیجیتال همچنین به شما کمک می کند تا از تلاش های بازاریابی خود درآمد بیشتری کسب کنید. در مقایسه با بازاریابی سنتی ، بازاریابی آنلاین بسیار مقرون به صرفه است و بازگشت چشمگیر سرمایه (ROI) را ارائه می دهد.

اگر بازاریابی دیجیتال داخلی انجام دهید ، هزینه آن بیشتر از زمان و هزینه است. شما می توانید یک کمپین بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا یک کمپین بازاریابی محتوا را به تنهایی اجرا کنید ، اما برای ساخت ، راه اندازی ، اندازه گیری و مدیریت یک کمپین موثر زمان زیادی را صرف خواهید کرد.

 

حتی اگر در کمپین های پولی سرمایه گذاری کنید ، کنترل کامل هزینه ها را در دست دارید.

 

برای کمپین های تبلیغات اجتماعی و کمپین های PPC ، بودجه ای تعیین می کنید که برای تجارت شما مناسب باشد. مهم است که بدانید آنچه که شما خرج می کنید همان چیزی است که به دست می آورید ، بنابراین باید بودجه ای دقیق برای شرکت و صنعت خود تعیین کنید.

 

این روش های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما نیز بازگشت بسیار خوبی از سرمایه (ROI) را فراهم می کند. انتقال بودجه شما به بازاریابی آنلاین ، به جای بازاریابی سنتی ، این امکان را برای شما فراهم می کند که در ازای آن درآمد زیادی کسب کنید.

 

به عنوان مثال ، بازاریابی از طریق ایمیل این پتانسیل را دارد که به ازای هر 1 دلار هزینه شده 44 دلار برای کسب و کار شما کسب کنید!

 

وقتی صحبت از نکته اساسی است نمی توانید از اهمیت بازاریابی دیجیتال چشم پوشی کنید. نه تنها بودجه بازاریابی شما را بهینه می کند ، بلکه به شما امکان می دهد ROI بیشتری برای تجارت خود دریافت کنید.

 

3. بازاریابی دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا به افرادی که در آن هستند برسید

نقش بازاریابی دیجیتال همچنین به شما کمک می کند تا با افراد علاقه مند به تجارت خود ارتباط برقرار کنید.

 

روش های سنتی تبلیغات برای افرادی که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند را برای شما به چالش می کشد. با این وجود بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد تا روی علاقه مندان به محصولات یا خدمات خود تمرکز کنید.

 

روش های سنتی دسترسی به افراد علاقه مند به تجارت شما را برای شما دشوار می کند. در آخر شما برای بازاریابی در بازار منجر به هزینه هایی می شوید که ممکن است محصولات یا خدمات شما را نمی خواهند.

 

به عنوان مثال ، اگر تابلوی تبلیغاتی را در بزرگراهی قرار دهید ، هر کسی که از بزرگراه استفاده می کند را هدف قرار دهید ، خواه محصولات یا خدمات شما را بخواهند یا نه.

 

با بازاریابی دیجیتال ، به افراد علاقه مند به تجارت خود می رسید. این روش های بازاریابی به شما امکان می دهد افرادی را که محصولات یا خدمات شما را می خواهند ، هدف قرار دهید.

 

اگر یک کمپین PPC اجرا می کنید ، می توانید افرادی را که می دانید به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند مشخصاً هدف قرار دهید و مستقیماً با آنها تماس بگیرید. شما به جای اینکه با بیلبورد خود رانندگی کنید ، به افرادی رسیده اید که به طور فعال در جستجوی تجارت شما هستند.

شما می توانید یک مخاطب هدف ایجاد کنید ، این گروه افرادی است که فکر می کنید به تجارت شما علاقه مند هستند. بر اساس این اطلاعات ، می توانید شرکت خود را برای افرادی متناسب با بازار هدف خود تبلیغ کنید.

 

هدف گذاری به شما امکان می دهد در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. شما فقط به افرادی خواهید رسید که به تجارت شما احتیاج دارند. این به شما کمک می کند نتایج بهتری از مبارزات خود بدست آورید و ROI بهتری برای شرکت خود ایجاد کنید.

 

4- بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد تا اثربخشی آن را پیگیری کنید

هنگامی که به نقش های مختلف بازاریابی دیجیتال نگاه می کنید ، متوجه خواهید شد که بازاریابی آنلاین نظارت بر اثربخشی کمپین های شما را نیز برای شما آسان می کند.

 

هر زمان که یک کمپین تبلیغاتی یا بازاریابی اجرا می کنید ، می خواهید بدانید که آیا این نتایج منجر به رانندگی می شود یا خیر.

 

روش های سنتی بازاریابی این کار را دشوار می کند زیرا شما نمی توانید بفهمید که تلاش شما مخاطب شما را ترغیب می کند. شما باید از هر شخصی که وارد فروشگاه شما می شود یا با شرکت شما تماس می گیرد ، نظرسنجی کنید و از آنها بپرسید که چطور در مورد شما چیزی شنیده اند که این کار وقت گیر است.

 

با استفاده از بازاریابی دیجیتال ، می توانید مبارزات خود را به صورت لحظه ای کنترل کنید تا ببینید آیا کارایی دارند.

بسته به نوع کمپین می توانید معیارهای مختلفی را ردیابی کنید. برخی از معیارهای اصلی شامل نمایش ، بازدید ، بازدید ، کلیک ، زمان ساکن و تبدیل است. این معیارها به شما بصیرت ارزشمندی درباره تأثیر کمپین می دهند و به شما در محاسبه بازگشت سرمایه کمک می کنند.

 

وقتی با یک آژانس بازاریابی آنلاین مانند WebFX شریک شوید ، به ابزارهای ارزشمند بازاریابی مانند MarketingCloudFX دسترسی خواهید داشت. ابزارهایی از این دست به شما امکان می دهند اطلاعات عملکرد را همه در یک مکان جمع آوری کنید و همچنین معیارهای ارزشمند را ردیابی کنید.

 

اگر دوست دارید تأثیر مبارزات خود را ببینید ، این مهمترین نقش بازاریابی دیجیتال است.

 

شما همیشه می دانید که آیا کمپین شما نتایج کسب و کار شما را به همراه دارد. این یک ویژگی عالی است زیرا به تیم شما این امکان را می دهد تا کمپین شما را برای ایجاد نتایج بهتر تغییر دهد.

 

خواندن پاداش: بازاریابی دیجیتال برای افراد ساختگی

درباره نقش بازاریابی دیجیتال بیشتر بدانید

با ادامه پیشرفت وب ، کسب و کار شما باید سازگار باشد و تغییرات را برآورده کند. بهترین راه برای تنظیم ، اتخاذ یک کمپین بازاریابی دیجیتال است. یک کمپین بازاریابی آنلاین قوی به شرکت شما کمک می کند تا منجر به فروش و ارزش بیشتری شود ، به علاوه افزایش تبدیل.

 

در این پست ، ما به نقش بازاریابی دیجیتال و چند روش تأثیرگذار بر کسب و کار شما پرداخته ایم. روشهای متعددی وجود دارد که بازاریابی اینترنتی می تواند بر شرکت شما تأثیر مثبت بگذارد و به رشد شما کمک کند.

 

اگر می خواهید درباره چگونگی نقش مثبت بازاریابی دیجیتال در کمک به رشد کسب و کار شما بیشتر بدانید ، با ما در ارتباط باشید تا بیاموزید که چگونه یک برنامه بازاریابی دیجیتال سفارشی شرکت شما را به اوج می رساند!

https://www.webfx.com/blog/marketing/the-role-of-digital-marketing/