سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا سئو برای هر مشاغلی مهم است؟

اگر سوالاتی از این قبیل می پرسید ، در جای مناسب قرار دارید. ما بعنوان متخصص در زمینه سئو یا بهینه سازی موتور جستجو می دانیم که سئو مناسب می تواند تجارت آنلاین را ایجاد یا از بین ببرد. در این صفحه ، ما دلیل اهمیت SEO را توضیح می دهیم ، مشاغل مورد نیاز به آن نیاز دارند و برخی منابع را ارائه می دهیم تا بتوانید موضوع را بیشتر جستجو کنید.

 

بیایید با توضیحاتی درباره نحوه کار SEO ، و چگونگی تأثیر آن بر رتبه بندی وب سایت شما شروع کنیم. اگر می خواهید با یکی از کارشناسان بازاریابی اینترنتی ما صحبت کنید ، می توانید با شماره تلفن 855-601-5359 با ما تماس بگیرید.

 

WebFX سئو را می داند

WebFX یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل است که می تواند یک کمپین SEO ایجاد کند که بیشترین مشتری را به سمت وب سایت شما بکشاند.

 

امروز با ما تماس بگیرید

سئو چگونه کار می کند؟

SEO شامل چندین استراتژی ، عملکرد و بهترین روش ها است که هدف نهایی آنها بهبود وضعیت وب سایت شما در موتورهای جستجو است - به همین دلیل "بهینه سازی موتور جستجو" نامیده می شود.

 

دو نوع سئو وجود دارد: درون و خارج از صفحه. SEO در صفحه شامل هر چیزی است که می توانید در وب سایت خود کنترل کنید تا رتبه خود را بهبود ببخشید. این موارد به مواردی مانند سرعت سایت ، حضور کلمات کلیدی ، متن سرصفحه و غیره اشاره دارد. از طرف دیگر ، سئو خارج از صفحه شامل هر کاری است که در وب سایت های دیگر انجام می شود و ممکن است در رتبه بندی شما تأثیر بگذارد. به طور کلی ، این فقط به پیوندها اشاره دارد.

 

برای بهینه سازی وب سایت خود برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو ، زمان ، دانش در مورد SEO و اجرای موفقیت آمیز فاکتورهای SEO موردنظر در داخل و خارج از سایت نیاز است. اگر قدرت جمعی سایت شما یا سئوی شخصی یک صفحه از همه دیگر قدرتمندتر باشد ، در رابطه با یک سeryال خاص ، شما رتبه # 1 را کسب خواهید کرد.

 

از آنجا که SEO فاکتورهای رتبه بندی زیادی را شامل می شود ، می توانید سایت شماره 1 را به عنوان برنده یک دوره سه گانه تصور کنید. در یک مسابقه سه گانه واقعی ، برنده قسمت در حال اجرا لزوماً برنده کل مسابقه نیست - و بنابراین در مورد SEO یکسان است. سایتی که بیشترین پیوند ، بیشترین صفحه یا بیشترین بازدید را داشته باشد لزوما سایت شماره 1 نیست. عملکرد کلی آنها مشخص می کند که چه کسی در این میان قرار دارد.

 

چرا SEO مهم است؟

SEO راهی است که Google برای تعیین رتبه بندی سایتها برای هر پرسشی که در موتور جستجوی خود دارد ، دارای رتبه بالایی است. بدون سئو مدرن ، دستکاری نتایج جستجو بسیار ساده خواهد بود تا سایتی که بیشترین پیوند را دارد یا بیشترین صفحه را دارد - همگی به راحتی توسط نرم افزار تولید می شوند - مرتباً در شماره 1 قرار گیرد.

 

SEO مهم است زیرا نتایج جستجو را عادلانه نگه می دارد. توانایی دستکاری این نتایج را تا آنجا که ممکن است کاهش می دهد ، به طوری که سایت هایی که برای هر جستجو ظاهر می شوند آنجا هستند زیرا لیاقت حضور در آنها را دارند. کار سخت و وب سایتی که نظر بازدیدکنندگان را جلب می کند با رتبه بندی بالای موتور جستجو ارتباط دارد ، بنابراین اگر سایت شما این معیارها را داشته باشد ، شانس بیشتری برای نمایش در نتایج خواهید داشت.

 

کاربران به موتورهای جستجو اعتماد می کنند و دستیابی به جایگاه برتر در رتبه بندی موتورهای جستجو به جستجوگران نشان می دهد که سایت شما منبع معتبری است. هرچه رتبه بالاتری در صفحات نتایج داشته باشید ، کلیک و بازدید بیشتری در سایت شما ایجاد می کند. SEO همچنین تجربه کاربر را بهبود می بخشد و باعث می شود مشتری به خریدار مکرر تبدیل شود.

 

و سئو مقرون به صرفه است. صنایع رقابتی می توانند مبالغ زیادی را صرف خرید و فروش ترافیک وب سایت کنند. البته ، شما هنوز هم می توانید فضای تبلیغاتی را خریداری کنید ، اما اگر با بودجه محدود کار می کنید ، SEO یک روش عالی برای هدایت ترافیک واجد شرایط به سایت شما است ، بدون اینکه مستقیماً هزینه آن را پرداخت کنید.

بدون جستجوگر جستجو چگونه خواهد بود

بدون سئو ، دشوار است بگوییم که چگونه می توان وب سایت ها ، مشاغل یا اطلاعاتی را که روزانه جستجو می کنیم پیدا کرد. دستکاری نتایج موتور جستجو بسیار آسان است ، و ما به عنوان کاربر ، برای یافتن سایتهای ارزشمند به جای سایتهایی که فقط نتایج را دستکاری می کنند ، برای جستجوی صفحه اول باید بسیار طولانی تر و دشوارتر باشیم.

 

اصولاً سئو از اهمیت برخوردار است زیرا این اطمینان را می دهد که افراد عادی برای یافتن اطلاعات یا محصولات مورد نظر خود بیش از چند ثانیه جستجو نکنند. نوعی "نظم طبیعی" بصورت آنلاین برقرار می کند که بدون آن از بین خواهد رفت.

 

بازاریابان معتقدند SEO بسیار مهم است

علاوه بر این ، بسیاری از بازاریاب ها می دانند که SEO برای کار آنها بسیار مهم است. این نمودار نشان می دهد که 50? از بازاریابان معتقدند SEO موثرترین استراتژی بازاریابی دیجیتال است.

 

موثرترین تاکتیک های بازاریابی دیجیتال

همانطور که می بینید ، SEO بسیار مهم است - و بدون آن ، حتی ممکن است هزینه زیادی برای سایر فعالیت های بازاریابی خرج کنید!

 

آیا سئو برای هر نوع تجارت مهم است؟

اگر این مقاله را می خوانید ، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا SEO واقعاً برای شما مهم است؟ شما ممکن است در صنعتی شغلی داشته باشید که در آن هیچ رقابتی وجود ندارد ، بنابراین ممکن است از قبل در رتبه 1 قرار داشته باشید. یا ممکن است اصلاً برای رتبه بندی در تلاش باشید و از خود می پرسید آیا گزینه های دیگری غیر از SEO وجود دارد که بتواند دید مورد نیاز شما را بدست آورد.

 

شرایط شما مهم نیست ، اگر برای شرکت خود وب سایتی دارید ، سئو مهم است. چه کسب و کار شما جدید باشد یا قدیمی ، چه مبارزاتی و چه موفق ، کوچک یا بزرگ ، سئو برای موفقیت آنلاین شما بسیار مهم است. در حقیقت ، حتی اگر تنها شما در صنعت خود باشید ، باز هم سئو مهم است.

 

در اینجا چند نمونه از صنایع و مشاغل آورده شده است که می توانند از SEO بهره مند شوند:

 

ساخت

مراقبت های بهداشتی

خرده فروشی

خدمات خانه

سیستم تهویه مطبوع

و بیشتر

چرا؟ این به دلیل یک دلیل بسیار مهم است: SEO شما چیزی است که می توانید کنترل کنید.

 

چیزهای زیادی درباره کسب و کار شما وجود دارد که نمی توانید کنترل کنید. شما نمی توانید زمان ظهور یک رقیب جدید ، واکنش مشتریان شما در برابر راه اندازی محصول جدید یا سود سه ماهه را کنترل کنید.

 

اما با سئو می توانید رتبه بندی خود را کنترل کنید. و این بدان معنی است که تا حدی می توانید تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت خود را کنترل کنید ، که مستقیماً بر میزان فروش آنلاین یا هدایت شما تأثیر می گذارد ، و این بر میزان پولی که می توانید از آنلاین بودن کسب کنید تأثیر می گذارد.

 

اگر در بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت خود سرمایه گذاری کنید ، مستقیماً روی قابلیت مشاهده و سودآوری آن سرمایه گذاری می کنید. بنابراین مهم نیست که فردا چه اتفاقی بیفتد ، اگر SEO شما ثابت باشد ، می توانید برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کار خود بر روی این دید حساب کنید.

 

به همین دلیل است که SEO مهم نیست ، مهم نیست که کار شما چه کاری انجام می دهد. و براساس روش توسعه موتورهای جستجو ، بعید است که SEO به این زودی ها اهمیت خود را از دست بدهد.

آیا سئو برای برخی مشاغل از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

شاید از خود بپرسید که آیا واقعاً سرمایه گذاری در سئوی وب سایت شما از اهمیت بسیاری برخوردار است. آیا برخی از مشاغل یا صنایع بیش از سایرین به بهینه سازی موتور جستجو نیاز دارند؟

 

در مورد سئو ، هر وب سایت نیازهای متفاوتی دارد. اما به ندرت تجارت یا صنعت است که این نیازها را تعیین می کند. این معمولاً عواملی مانند:

 

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بیشترین اهمیت را دارند تأثیر می گذارند!

طی 5 سال گذشته ، ما تولید کرده ایم:

 

1.5 میلیارد

در درآمد مشتری

 

4.6 میلیون+

برای مشتریان ما پیشرو است

 

1.8 میلیون

تماس تلفنی مشتری

 

درباره نتایج ما بیشتر بدانید

مرحله وب سایت در روند رشد

واکنش بازدیدکنندگان به وب سایت چگونه است

کسب و کار می خواهد برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی کند

میزان رقابت برای آن کلمات کلیدی

اینکه آیا در گذشته سئو انجام شده است یا خیر

این سایت تحت هر نوع مجازات Google است یا نه

جایی که صنعت می تواند تأثیرگذار باشد ، از نظر رقابت است. اگر در حال ایجاد یک فروشگاه طلا و جواهر آنلاین هستید و مصمم به رتبه بندی برای کلمه کلیدی "جواهرات" هستید ، سئو سایت شما گران تر و وقت گیر تر از سئو سایت برای فروشگاه های طلا و جواهر برای کودکانی است که "جواهرات خوب کودکان" را هدف قرار می دهند. دلیل این امر این است که رقابت بر روی اولین کلمه کلیدی بسیار زیادتر است - بنابراین رسیدن به موقعیت های برتر کار بسیار بیشتری طول خواهد کشید.

 

اگرچه این امر اهمیت SEO را برای سایت جواهرات شما بیشتر نمی کند. این فقط به این معنی است که بیشتر یک چالش است. سئو برای هر مشاغل صرف نظر از صنعت یا رقابت آن به همان اندازه مهم است. باز هم ، به این دلیل است که شما نمی توانید بسیاری از عواملی را که در اطراف شما هستند کنترل کنید ، اما می توانید SEO خود را کنترل کنید. و اگر می توانستید مستقیماً بر میزان بازدید ، رتبه بندی و فروش یا بازدهی وب سایت خود تأثیر بگذارید ... چرا این کار را نمی کنید؟

 

آیا یک کسب و کار می تواند یک بار دیگر SEO را متوقف کند و آنلاین موفق شود؟

بگذارید بگوییم ، چند سال دیگر ، کسب و کار شما بسیار آنلاین آنلاین است. وب سایت شما به راحتی لینک می گیرد ، بازدیدکنندگان شما به یک جریان ثابت می رسند و رشد منظم فروش را مشاهده می کنید. آیا همه چیز خوب به نظر می رسد دیگر نمی توانید نگران بهینه سازی موتور جستجو باشید؟

 

نه در واقع ، هر چقدر هم موفق شوید ، هرگز نباید بهینه سازی وب سایت خود را متوقف کنید. حتی بزرگترین و سودآورترین شرکتهای جهان هنوز از برخی از سئو استفاده می کنند. با این حال ، آنها ممکن است به دلیل موفقیت خود ، زمان و منابعی را که تصمیم گرفتند به هر تاکتیک خاص SEO اختصاص دهند ، تغییر دهند.

 

منظور ما این است: اگر وب سایت شما کاملاً جدید باشد و بخواهید آن را بسیار معتبر کنید ، ممکن است با تهاجمی به آن پیوند ایجاد کنید. با این وجود طی پنج سال ممکن است دریابید که به طور طبیعی لینک های زیادی بدست می آورید. این لزوماً به این معنا نیست که شما باید ساخت پیوندها را به طور کامل متوقف کنید ، بلکه می توانید مدت زمانی را که برای فعالیت دستی در نظر گرفته اید ، مقیاس بندی کنید.

 

اما وقتی صحبت از سئو می شود ، هیچ چیز قطعی نیست. از هم اکنون ، Google اهمیت زیادی بر تعداد ، کیفیت و مرتبط بودن پیوندهایی که به وب سایت شما نشان می دهند ، می گذارد. چند هفته دیگر ، می تواند اعلام کند که پیوندها دیگر آنقدر مهم نیستند و مقدار محتوای شما نقش بیشتری در تعیین رتبه بندی شما دارد.

 

از آنجا که سئو همیشه در حال تغییر است ، مهم نیست که خود راضی باشید ، یا تصور کنید که سایت شما در وضعیت فعلی ، همیشه در رتبه بندی قرار می گیرد. موتورهای جستجو تازه بودن مطالب شما و همچنین اینکه چگونه سایت های دیگر اخیراً به شما پیوند داده اند را در نظر می گیرند. اگر محتوای خود را به روز نکنید ، ممکن است پیوندهای جدیدی کسب نکنید و سایت شما با گذشت زمان ارتباط خود را از دست خواهد داد.

 

رقبای شما همیشه تلاش می کنند تا از شما بیشتر بمانند و موتورهای جستجو همیشه در حال تغییر هستند. تا زمانی که با بهینه سازی سایت خود همراه نشوید ، در حفظ موفقیتی که به صورت آنلاین پیدا می کنید خوش شانس نخواهید بود.

 

بنابراین ، به طور خلاصه ، نه - پس از موفقیت نباید از انجام SEO دست بردارید. اگر این کار را انجام دهید ، احتمالاً خواهید دید که موفقیت شما بسیار کوتاه مدت است.

 

یافتن شرکت سئو مناسب

صنعت سئو به طور مداوم در حال پیشرفت است و شما برای حفظ رتبه خود در نتایج جستجو باید در آخرین روند باشید.

 

شما به یک شریک معتبر SEO نیاز دارید که کاملاً تجارت شما را درک کند و با شما همکاری کند تا راه حل های SEO را برای کمک به شما در جذب افراد بیشتر و درآمد بیشتر از طریق اینترنت ارائه دهد.

 

هنگام انتخاب یک شرکت SEO برای کار با کسب و کار خود ، مهم است که چندین فاکتور اصلی را بررسی کنید.

عملکرد گذشته

شرکت های معتبر SEO نمونه کارها و توصیفات مشتری را به صورت آنلاین منتشر می کنند. این به شما امکان می دهد کارهای گذشته آنها را بررسی کنید و تعیین کنید که آیا این شرکت برای شغل شما مناسب است یا نه.

 

شما باید یک شرکت سئو انتخاب کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید و بررسی سوابق شرکت به شما کمک می کند تا اطمینان بیشتری در تصمیم خود برای کار با آنها داشته باشید.

 

حوزه کاری

شما همچنین باید حوزه تخصص شرکت را در نظر بگیرید.

 

به عنوان مثال ، شما باید آنچه را می خواهید با حضور آنلاین خود بهبود بخشید تعیین کنید و یک شرکت متخصص در آن زمینه را انتخاب کنید. آیا این شرکت در سئو تخصص دارد یا اینکه نان و کره آنها از طریق ایمیل بازاریابی می کند؟

 

این به شما کمک می کند شرکتی را انتخاب کنید که به شما کمک کند اهداف تجاری خود را به بهترین شکل انجام دهید.

 

قیمت گذاری

هنگام انتخاب یک شرکت جستجوگرها ، قیمت به تنهایی نباید عامل تعیین کننده ای باشد.

 

اگرچه به احتمال زیاد بودجه نامحدود ندارید ، اما لازم به یادآوری است که با شرکت های جستجوگر SEO ، اغلب مبلغی را که می پردازید دریافت می کنید. اگر شرکتی خدمات ارزان قیمت SEO را قول دهد ، ممکن است کیفیت را قربانی کنید.

 

شرکت ها باید خدمات قیمت گذاری سفارشی ، منصفانه و با کیفیتی را ارائه دهند که به شما امکان می دهد از کمپین های SEO خود نهایت استفاده را ببرید.

 

چگونه کسب و کار من می تواند وب سایت خود را شروع کند؟

آماده هستید تا درباره SEO بیشتر بدانید؟ در اینجا چند منبع وجود دارد که فکر می کنیم از آنها لذت خواهید برد. اگر به تازگی با بهینه سازی سایت خود شروع کرده اید ، این مقالات و پست های وبلاگ به شما کمک می کنند تا در مورد مهم بودن SEO برای کسب و کار خود و همچنین چگونگی بهبود رتبه بندی خود بیشتر بیاموزید.

 

چرا به SEO نیاز دارید؟

SEO برای مبتدیان: آموزش SEO ما

آیا سئو ارزش دارد؟

چقدر باید برای سئو هزینه کنید؟

WebFX را به عنوان شریک معتمد SEO خود انتخاب کنید

اگر به دنبال یک شرکت برای کمک به شما در رسیدن به رتبه برتر موتور جستجو هستید ، چرا تماس WebFX را نمی دهید؟ با بیش از 500 مشتری راضی و بیش از 200 هوادار خشن ، مهارت های بهینه سازی موتور جستجو برای اثبات موفقیت در کسب و کار آنلاین مانند شما به اثبات رسیده است.

 

هنوز متقاعد نشده اید که سئو برای شما مناسب است؟ ما خدمات SEO تضمینی ارائه می دهیم ، بنابراین اگر نتیجه ای نمی بینید ، پول شما را پس می دهیم.

 

ما خوشحال خواهیم شد که به هر سوالی در مورد برنامه های قیمت گذاری SEO یا روشهایی که ما برای بهبود قابلیت مشاهده سایت شما در موتورهای جستجو استفاده می کنیم پاسخ دهیم. هر زمانی که مایل بودید با ما تماس بگیرید!

https://www.webfx.com/internet-marketing/is-SEO-important-for-every-business.html