سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با راحتی از طریق فالولند می توانید بهترین پنل فالوور ایرانی و خا

ایجاد یک اینستاگرام زیر ممکن است دلهره آور باشد ، به خصوص در دوره فعلی بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام ، جایی که آن تأثیرگذار صدها هزار یا حتی میلیون ها دنبال کننده دارند. ممکن است وسوسه انگیز باشد که با خرید برخی از فالوورهای اینستاگرام به عنوان یک مارک شخصی یا سنتی ، از آن بگذرید ، اما این به چند دلیل ایده خوبی نیست.

 

سوالی دارید یا چیزی که از دست داده ایم؟ درباره آن در TwitterUnionMetrics برای ما بگویید.

 

با خرید FOS FOLLOWERS FOLLOWERS تخلف TOS اینستاگرام

این حقیقت جهانی است که اذعان کرد که هیچ کس شرایط خدمات یک پلتفرم (ToS) را نمی خواند ، اما چیزهای مهم دیگری نیز در آنجا وجود دارد ، به خصوص در مورد چیزهایی مانند خرید دنبال کننده و لایک. نتیجه نهایی این است که اگرچه ممکن است از نظر اخلاقی برای برخی از افراد یک منطقه خاکستری باشد ، اما این ToS سیستم عامل را نقض می کند و این بدان معناست که آنها می توانند بدون اخطار و بدون مراجعه زیاد به حساب شما فسخ کنند.

 

به نظر نمی رسد ارزش افزایش لوازم آرایشی و بهداشتی کوتاه مدت در تعداد دنبال کنندگان داشته باشد تا به طور بالقوه کل حساب شما را به خطر بیندازد و باید دوباره از ابتدا شروع کنید. اما حتی اگر گرفتار نشوید و حساب خود را پاک نکنید ، دلایل دیگری وجود دارد که شما نباید دنبال کنندگان را بخرید.

 

دنبال کنندگان جعلی برای نرخ های جذب بد هستند

میکرو اینفلوئنسرها به دلیل محبوبیت مضاعف در حال افزایش هستند: برای مشارکت در مقایسه با افراد مشهور یا سایر تأثیرگذاران واقعاً بزرگ ، هزینه کمتری دارند و معمولاً میزان تعامل آنها با طرفداران و طرفدارانشان بیشتر است. و نرخ تعامل شاخص بسیار بهتری از کیفیت مخاطب و سرمایه گذاری مخاطب در محتوای یک نام تجاری است.

 

همیشه اگر یک حساب کاربری دارای 24k دنبال کننده باشد ، اما فقط در یک پست متوسط ??100 لایک (که کمتر از 1? نرخ نامزدی است) همیشه پرچم قرمز بزرگی است. اکثر پیروان آنها احتمالاً حساب های اسپم یا سایر پیروان پرداخت شده (اغلب ربات ها) هستند. این پوسته های خالی حساب ها به آنچه کسی توصیه می کند توجه نمی کنند و اگر واقعاً دوست دارند آن را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند. برخی از شرکت های دنبال کننده اینستاگرام ادعا می کنند که فالوئرهای "واقعی" خود را می فروشند ، اما اگر به دنبال تعامل واقعی هستید ، می خواهید کار واقعی ایجاد یک پایگاه فالوئر را انجام دهید ، نه خریدن شماره های دنباله دار بالقوه خالی.

 

ناخن نهایی موجود در تابوت در اینجا الگوریتم جدید اینستاگرام است که تصمیم می گیرد کدام عکس را در جدول زمانی خود ببیند. اگر نامزدی شما به دلیل پیروان جعلی شروع به کاهش کند ، احتمال اینکه محتوای شما در فید پیروان واقعی شما ظاهر شود کمتر و کمتر می شود. آخ.

 

و آنها اعتبار خود را برای اعتبار تجاری خود قرار داده اند

مانند پرچم قرمزی که ما به آن اشاره کردیم ، دشوار نیست که به یک حساب کاربری نگاهی بیندازید و بگویید بسیاری یا حتی اکثر پیروان آنها جعلی هستند. دانستن مارک پیروان جعلی خریداری شده ممکن است به مشتری احتمالی نشان دهد که آنها حاضر نیستند برای خوشحال نگه داشتن مشتریان خود کار سختی انجام دهند. به هر حال ، آنها حتی نتوانستند برای پیدا کردن مخاطبان هدف خود تلاش کنند و سعی کنند با آنها برای رشد پیروان خود از طریق روش های معناداری درگیر شوند. چرا آنها باید به خدمات مشتری اهمیت دهند یا همان نوع میانبر را با محصولات خود استفاده نکنند؟

 

هر زمان که اینستاگرام بعدی کاربران را از حساب های هرزنامه و ربات پاک می کند (مانند "سخت گیر کردن" 2014) ، این امر بسیار آشکار خواهد شد ، حتی اگر به دلیل نقض TOS گیر نیفتید و حساب خود را خاتمه دهید. تعداد زیادی ربات درست قبل از پاکسازی بخرید و می توانید از 50k در طول شب به تعداد بسیار کمتری برسید.

 

بهتر است که این پول را برای یک برنامه شنود اجتماعی هوشمند خرج کنید. (و می توانید با دکمه زیر به صورت رایگان کار را شروع کنید.)

 

https://flwland.com/buy-instagram-followers/follower-panel/