سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 راه برای شخصی سازی خانه با طراحی و تزئینات سفارشی

ساخت خانه یا آپارتمان به خانه همیشه کار ساده ای نیست. کاوش در مواردی که شخصیت یا سلیقه شما را به میهمانان نشان می دهد ، ممکن است کمی وقت و وقف بگذارد. حتی افرادی که غالباً سرگرم نمی شوند ، می خواهند محیط اطرافشان مانند بازتاب خوبی از خود باشد. اگرچه در ابتدا این نوع شخصی سازی می تواند دلهره آور باشد ، اما چند کار وجود دارد که می توانید برای تنظیم ظاهر یا صحبت کردن با مکان خود انجام دهید.

 

 

 

ماجراهای خانوادگی خود را نشان دهید

مهم نیست که خانواده شما فقط شما هستید ، حیوانات خانگی شما یا چندین نفر که فضا را به اشتراک می گذارند. قرار دادن برخی از عکس ها یا موارد دیگر که به مردم نشان می دهد شما در کجا بوده اید و در چه مواردی کاوش کرده اید ، می تواند راهی عالی برای افزودن حس سفارشی به خانه شما باشد. حتی ممکن است شما یک نقشه بزرگ و تعاملی را در نظر بگیرید که تمام سفرها یا برنامه های آینده شما را ثبت کند.

 

5 راه برای شخصی سازی خانه با طراحی و تزئینات سفارشی

 

عکس توسط Smart Interiors

 

نمایش مجموعه های منحصر به فرد

مجموعه ای از موارد فقط یک راه معمول است که می توانید برخی از علایق اصلی خود را به دیگران نشان دهید. شما ممکن است گروهی از موارد مرتبط را داشته باشید که می خواهید آنها را در یک قفسه قرار دهید ، یا ممکن است بخواهید مجموعه ای از اقلام گزیده ای را به نمایش بگذارید که چیزی جز احساس شما ندارند. مناطق ، فرهنگ ها یا دوره های زمانی مختلف می توانند بر اساس آنچه برای نمایش در اینجا انتخاب می کنید نشان داده شوند.

 

5 راه برای شخصی سازی خانه با طراحی و تزئینات سفارشی

 

عکس از ریکی اسنایدر

 

برخی از کارهای هنری مورد علاقه را آویزان کنید

زیبایی هنر در چشم بیننده است و چیزی در آنجا وجود دارد که سلیقه شما را نشان می دهد. بیشتر هنرهای خانگی رایج امروزی شامل طراحی های رایانه ای است که می تواند متناسب با سلیقه شما باشد. به انواع طرح های SVG رایگان موجود در آن نگاهی بیندازید که می توانید از آنها برای ادویه جات هر اتاق استفاده کنید.

 

 

 

5 راه برای شخصی سازی خانه با طراحی و تزئینات سفارشی

 

عکس از آنتونی باراتا LLC

 

از استعدادهای خود استفاده کنید

آیا شما طرح هایی در ذهن خود دارید و علاقه به کار با مواد مختلف برای زنده کردن آنها را دارید؟ دکوراسیون مکان خود با انواع کارهای شخصی به شما برخی از دکوراسیون های معمولی که می توانید تصور کنید را می دهد. اگر دوست دارید بافندگی کنید ، لحاف درست کنید ، کارهای چوبی را انجام دهید یا مناظر را نقاشی کنید ، اینها تنها چند روش است که می توانید از مهارت های خود برای تزئین فضاهای مورد علاقه خود استفاده کنید.

 

منبع رد پنل: https://redpanel3d.com/mag/parlor-decoration/

 

یک چشم انداز ایجاد کنید

اگر در ابتدا نمی دانید چه می خواهید یا از کجا باید شروع کنید ، برای خود چشم انداز درست کنید. یک تابلو درست کنید و به این فکر کنید که چه چیزی بیشترین لذت را برای شما ایجاد می کند یا احساسات خوبی را برای شما ایجاد می کند. می توانید تخته خود را در صورت لزوم تغییر داده یا متناسب با آن تنظیم کنید تا زمانی که چشم انداز زنده شود.

 

5 راه برای شخصی سازی خانه با طراحی و تزئینات سفارشی

 

عکس از طراحی توسط لیزا

 

خواه در حال تزئین مکان شروع باشید و یا برای پنجمین بار در حال حرکت باشید ، خانه شما می تواند داستان زندگی شما را تاکنون تعریف کند. هر دکور سفارشی که در محل خود به نمایش می گذارید می تواند راهی عالی برای شکستن یخ ، شروع مکالمه یا ملاقات با شخصی با علایق مشترک باشد که می تواند برداشتی بی نظیر از سرگرمی های موردعلاقه شما باشد.

https://beautyharmonylife.com/5-ways-to-personalize-your-home-with-custom-designs-and-decor/