سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشکلات خانه که باید به محض توجه به آنها متوجه شوید

صاحبخانه غیرقابل انکار مسئولیت های زیادی دارد. برخی از تعمیرات و بازسازی ها می توانند صبر کنند ، اما مشکلاتی نیز وجود دارد که نیاز به توجه فوری دارد. در حالی که تعمیر لوله کشی و یا تمیز کردن ناودان ها با چشم غیر مسلح قابل توجه نخواهد بود ، اما از نظر ایمنی خانه بسیار معنی خواهد داشت. در اینجا چند مشکل وجود دارد که باید به محض مشاهده در خانه خود رفع کنید.

 

مشکلات سقف

سقف خانه شما همان چیزی است که شما را از تمام عناصر محافظت می کند ، بنابراین باید به وضعیت آن توجه کنید. یکی از فوری ترین تعمیرات ، آسیب رسیدن به سقف شما است. اگر منطقه شما طوفان های شدیدی را تجربه کند ، این ممکن است برای شما وضعیت ناآشنایی نباشد. اگر شاخه ای روی سقف شما بیفتد ، ممکن است به زونا یا حتی سازه آسیب برساند و برای ارزیابی آن باید با یک متخصص تماس بگیرید. حتی اگر در یک مکان طوفانی زندگی نکنید ، با گذشت زمان ، سقف شما ممکن است زونا را از دست بدهد. زونا از دست رفته یک دستورالعمل مطمئن برای نشت و آسیب زیاد آب به اموال شما است ، بنابراین تعویض آنها در اسرع وقت یک امر ضروری است.

 

مشکلات خانه که باید به محض توجه به آنها متوجه شوید

 

آبریزهای مسدود شده

دومین مشکل مشترکی که باید ASAP برطرف شود ، گرفتگی فاضلاب است. گرفتگی فاضلاب ممکن است خطرناک باشد ، زیرا فاضلاب نمی تواند به درستی وارد فاضلاب شود. این باعث می شود که این آب پر از باکتری در اطراف بماند و سلامتی شما را به خطر بیندازد. بنابراین ، اگر متوجه شدید که توالت ، دوش یا سایر فاضلاب ها به درستی کار نمی کنند ، تماس با یک لوله کش باید در لیست کارهای شما باشد.

 

مشکلات خانه که باید به محض توجه به آنها متوجه شوید

 

نشت

مورد دیگری که باعث می شود شما بلافاصله با لوله کش تماس بگیرید ، نشت است. نشت یک مشکل جدی است که در صورت عدم رسیدگی می تواند به اموال شما آسیب برساند. علائم مانند تکه های مرطوب روی دیوارها را نباید نادیده گرفت - آنها به احتمال زیاد به معنای آسیب رسیدن یک لوله در دیوارهای شما و نفوذ آب به اطراف آن است. رطوبت اضافی هرگز در خانه مورد استقبال قرار نمی گیرد زیرا می تواند منجر به رشد کپک شود ، بنابراین یافتن منبع نشت از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بعد از طوفان متوجه نشتی شدید ، سقف و ناودان خود را بررسی کنید. ممکن است آسیب دیده باشند اما همچنین ممکن است که ناودان های شما مسدود شده و برای جلوگیری از نشت در آینده باید تمیز شوند.

 

مشکلات خانه که باید به محض توجه به آنها متوجه شوید

 

رطوبت در زیرزمین شما

همانطور که می بینید ، آب می تواند مقصر آزار دهنده در خانه شما باشد. شما نمی خواهید رطوبت منجر به رشد کپک شود و سلامتی شما را به خطر بیندازد ، بنابراین اگر متوجه شدید زیرزمین شما این مشکل را دارد ، باید در اسرع وقت اقدام کنید. مشکلات آب در زیرزمین شما بعضی اوقات می تواند به ناودانها بازگردد. شاید منابع فعلی شما برای هدایت آب طوفان از پایه شما کافی نباشد. نصب برنامه های افزودنی downspout ممکن است این مسئله را حل کند.

 

منبع: https://redpanel3d.com/mag/parlor-decoration/

 

مسائل برق

یک خروجی غیرفعال ممکن است یک مسئله فوری به نظر نرسد ، با این حال ، در واقع می تواند نشانه ای از سایر مشکلات سیم کشی اساسی باشد ، و شما نمی خواهید سیم کشی آسیب دیده باعث آتش سوزی در خانه شما شود. اگر دانش فنی کافی داشته باشید برخی از موارد گفته شده DIYed می شوند ، اما هرگز نباید تعمیرات برقی انجام دهید. بنابراین ، یک برقکار محلی مطمئن مانند Sparkys در حال حاضر پیدا کنید و در صورت اضطراری آنها را در شماره گیری سریع قرار دهید.

آفت زدگی

کشف این که آفات به خانه شما حمله کرده اند چیزی است که دوست ندارید برای دشمن خود باشید. نیازی به گفتن نیست ، شما باید با کشف اولین علائم عمل کنید. آفات نه تنها آزار دهنده هستند ، بلکه آزار دهنده هستند. آنها همچنین غیر بهداشتی هستند و می توانند سلامتی شما را تهدید کنند. برخی از آنها ، مانند موریانه ها ، می توانند باعث آسیب ساختاری ویرانگر شوند ، در حالی که برخی دیگر ، مانند سوسک ها ، ممکن است بیماری ها را گسترش دهند. آفات مختلف علائم مختلفی برای مراقبت دارند ، مانند مدفوع ، بو ، صدا و آسیب هایی که قبلاً ایجاد شده است. مراقب آنها باشید و در صورت لزوم با متخصصان تماس بگیرید.

 

مشکلات خانه که باید به محض توجه به آنها متوجه شوید

 

ترک

مشکل رایج دیگری که اغلب نادیده گرفته می شود ، اما نباید ترک شود. چه شکاف هایی در بزرگراه شما باشد و چه شکاف هایی در فونداسیون ، بدون مراقبت از آنها باعث بدتر شدن آنها خواهد شد. ترک ها ممکن است با تغییر دما و آب و هوا گسترش یافته و در نهایت برای رسیدگی به یک امر پرهزینه تبدیل شوند. ترک های آسفالت یا بتن را می توان با مقداری پرکننده برطرف کرد ، با این حال ، اگر پایه شما تحت تأثیر قرار گرفته باشد ، ممکن است لازم باشد برای ارزیابی وضعیت با یک متخصص تماس بگیرید.

 

مشکلات خانه که باید به محض توجه به آنها متوجه شوید

 

نرده های لرزان

سرانجام ، اگر می خواهید از ایمنی خانواده خود محافظت کنید ، نرده هایی که لرزان است ، نباید آن را به تعویق بیندازید. اگر نرده های کنار عرشه ، بالکن یا راه پله شما لرزان است ، فقط قبل از تسلیم شدن باید به زمان بپردازید ، این بدان معناست که این یک خطر ایمنی است. علاوه بر این ، درست کردن قسمت آسیب دیده اکنون بسیار آسان تر و ارزان تر از انتظار برای شکستن کامل آن است. در این صورت ، ممکن است در نهایت مجبور شوید آن را کاملاً تعویض کنید ، هزینه ای که ممکن است گران باشد.

 

مشکلات خانه که باید به محض توجه به آنها متوجه شوید

 

هر صاحبخانه مسوول باید مراقب موارد فوق باشد تا از ایمنی املاک و افراد ساکن در آن اطمینان حاصل کند. اگر خانه شما تحت تأثیر هر یک از این مشکلات قرار گرفته است ، تعمیرات را به تعویق نیندازید - در هزینه های زیادی صرفه جویی خواهید کرد و از سردردهای موجود در جاده خودداری خواهید کرد.

http://beautyharmonylife.com/house-problems-you-need-to-fix-as-soon-as-you-notice-them/