سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی دفتر چگونه بر بهره وری تأثیر می گذارد؟

اگر در هنگام بی نظمی دفتر کارتان بسیار سازنده نیستید ، حدس بزنید چه؟ شما تنها کسی نیستید که چنین احساسی دارید. اگر فضای کارشان ناموزون باشد و محیط آشفته ای داشته باشد ، اکثر افراد به سختی می توانند روی تکالیف و وظایف روزمره خود تمرکز کنند. برای اینکه بتوانید م effectiveثر باشید و بهترین نتیجه را بدهید ، باید مطابق با آن دفتر خود را طراحی کنید.

 

این که آیا شما در یک دفتر شرکت کار می کنید ، یا یک کارگر از راه دور در جستجوی یک طراحی کامل دفتر تلفن همراه هستید ، ما شما را به شما معرفی کردیم! در اینجا چند نکته در مورد چگونگی افزایش بهره وری از طریق ساخت و ساز در محل کار خود آورده شده است.

 

آن را ضد صدا کنید

خوب ، شاید من در اینجا کمی غیر واقعی باشم ، اما حقیقت این است که یک فضای کاری آرام شما را ده برابر پربارتر می کند. حتی اگر نمی توانید دفتر خود را کاملاً ضد صدا کنید ، باز هم می توانید سعی کنید مکانی آرام برای کار انتخاب کنید. در اینجا چند نکته برای کاهش سر و صدا آورده شده است که ممکن است به شما کمک کنند:

 

از پوشاندن صدا استفاده کنید

یک منطقه مخصوص سر و صدا در دفتر ایجاد کنید که مردم مجبور به سکوت نباشند

مبلمان خود را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید ، ترجیحاً نوعی که به کاهش صدا کمک می کند

از فرش یا کف چوبی شناور استفاده کنید

طراحی دفتر چگونه بر بهره وری تأثیر می گذارد؟

 

آرامش ضروری است ، بنابراین تمام وسایل لازم را برای راحتی دفتر کار خود بخرید! اگر همه چیز خراب شد (یا شما به راحتی بودجه انجام این کار را ندارید) ، هدفون های بسیار خوبی برای حذف نویز بخرید.

 

یک منطقه آرامش بخش را طراحی کنید

ثابت شده است که برای اینکه بتوانید مثمر ثمر باشید ، باید مرتباً استراحت کنید. کارآمدترین روش این است: 50 دقیقه کار کنید ، 10 دقیقه استراحت کنید و غیره و غیره. به همین دلیل است که همه به یک محل استراحت در دفتر خود احتیاج دارند!

 

طراحی دفتر چگونه بر بهره وری تأثیر می گذارد؟

 

آرامش به معنای پیمایش به پایین در News Feed یا ارسال تصویر جدید در Instagram نیست. آرامش به معنای خواندن یک کتاب خوب ، مراقبه ، انجام یوگا ، یا بستن چشم و گوش دادن به موسیقی کلاسیک است. در دفتر کار خود مکان خاصی را طراحی کنید. مطمئن شوید که آن را از "محل کار" خود جدا کرده اید ، بنابراین بیش از حد تنبل نمی شوید و همیشه استراحت نمی کنید!

 

از نور طبیعی استفاده کنید

بیایید این را بپذیریم: شما می خواهید مدت زیادی را در آن دفتر سپری کنید! بهتر است آن را راحت ، دنج و صمیمی کنید. علاوه بر این ، شما بهتر است از نور طبیعی استفاده کنید. طبق مطالعه ای در دانشگاه کرنل:

 

نور طبیعی به معنی افزایش هوشیاری در کارمندان است

این عملکرد را افزایش می دهد

این یک تجربه داخلی بهتر ایجاد می کند

به کارگران در حفظ سلامتی و بهره وری کمک می کند

طراحی دفتر چگونه بر بهره وری تأثیر می گذارد؟

 

ساختگی نباشید ، مکانی را با نور طبیعی مناسب انتخاب کنید. همزمان برای بهره وری و محیط زیست شما مفید است! فقط در مواقع لازم از نور مصنوعی استفاده کنید ، در مصرف انرژی صرفه جویی کنید!

 

شخصی سازی کنید!

اگر می خواهید بازده بیشتری هم داشته باشید (آیا این حتی امکان پذیر است ؟!) ، قطعاً باید دفتر خود را شخصی کنید. افزودن اثر هنری منحصر به فرد یا نقل قول های متمایز به آن ، عزم و اراده شما را افزایش می دهد.

 

طراحی دفتر چگونه بر بهره وری تأثیر می گذارد؟

 

"از آنجا که محل کار خود را دوباره تزئین کردم ، احساس اعتماد به نفس بسیار بیشتری دارم. هر وقت تعلل می کنم ، سرم را بالا می آورم و نقل قول انگیزشی مورد علاقه ام را می خوانم. من آن را به دیوارم ، درست بالای میز کارم آویزان کردم. بعد از اینکه آن را خواندم ، بلافاصله به کار خود برگشتم. "سارا کورنفیلد ، طراح وب سایت در SuperiorPapers ، اعتراف می کند.

 

در نیازهای دفتر خود سرمایه گذاری کنید

اگر دفتر شما به فناوری بهتری نیاز دارد ، خرید رایانه ها ، رایانه های لوحی یا iPad های موثرتری را شروع کنید. اگر دفتر شما نیاز به تعامل بیشتر بین کارمندان دارد ، در طراحی برنامه هایی سرمایه گذاری کنید که به آنها کمک می کند تعامل داشته باشند. اگر دفتر کار شما به Wi-Fi بهتر نیاز دارد ، روی Wi-Fi بهتر سرمایه گذاری کنید!

 

منبع: https://redpanel3d.com/mag/

 

به دفتر خود نگاهی عینی بیندازید ، نظرسنجی ها را طراحی کنید ، به بازخورد کارکنان گوش دهید و اقدامات لازم را برای ایجاد یک محل کار راحت تر برای شما و همکاران خود انجام دهید.

 

بسته بندی کردن

یک دفتر به راحتی بر بهره وری هر کارگر تأثیر می گذارد. اطمینان حاصل کنید که با سرمایه گذاری در مکانیزم های ضد صدا ، طراحی یک منطقه آرامش بخش در داخل دفتر ، استفاده از نور طبیعی به جای مصنوعی ، شخصی سازی دفتر کار و سرمایه گذاری در فناوری و تجهیزات بهتر ، عملکرد خود را تقویت می کنید.

http://beautyharmonylife.com/office-design-productivity/