سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمای کلی کابینت آشپزخانه

"من از آشپزخانه ام خیلی خسته شده ام. همه چیز بسیار نامرتب به نظر می رسد. "

"ای کاش آشپزخانه من به نظم آشپزخانه ای که در مجله ای می خوانم مرتب باشد."

"من سعی می کنم آشپزخانه خود را مرتب نگه دارم ، اما بر آن تسلط ندارم ، بنابراین همیشه یک مبارزه بزرگ برای من است."

"یک آشپزخانه کاملا سازمان یافته وجود ندارد. این ایده ای است که فقط در تصاویر ، فیلم ها ، مستندها و تبلیغات وجود دارد. "

 

آیا گفته های بالا به نظر شما می رسد؟ خوب ، داشتن آشپزخانه سازمان یافته بسیار ممکن است. شما فقط به ابزار مناسب نیاز دارید یعنی فقط به برگزارکنندگان مناسب کابینت آشپزخانه نیاز دارید. به همین دلیل این مقاله تهیه شده است. شما می توانید در این بررسی اجمالی از سازمان دهندگان کابینت آشپزخانه ، یاد بگیرید که چگونه از سازمان دهنده های ساده کابینت استفاده کنید تا ظاهری کامل به آشپزخانه شما ببخشد و استفاده از آن را همیشه راحت کنید.

 

1. برچسب شیشه ها ، فنجان ها و ظروف

ممکن است تا زمانی که آن را امتحان نکنید به عنوان ایده خوبی به شما منتقل نکند. می توانید وسایلی را که باعث آشفتگی آشپزخانه شما می شود در شیشه ها و ظروف نگهداری کنید ، برچسب مناسب بزنید و آنها را در یک کابینت خاص نگه دارید. به این ترتیب راحت تر می توانید آشپزخانه خود را از شر چیزهای کمی که باعث کمی چشم درد می شود ، خلاص کنید. همچنین به شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی به مواد اولیه ، ادویه ها و سایر موارد دسترسی پیدا کنید.

 

نمای کلی کابینت آشپزخانه

 

عکس سامانتا اسکوچ

 

2. ظروف را پشت درهای کابینت آویزان کنید

این یک چیز ساده است که می تواند تفاوت زیادی در آشپزخانه شما ایجاد کند. به جای اینکه ظروف خود را در همه جا پراکنده کنید ، که حتی ممکن است باعث شود در هنگام آشپزی از جستجوی ظروف خسته شوید ، آنها را پشت درهای کابینت آویزان کنید. برای آویختن ظروف خود به خدمات سازنده مبلمان نیازی ندارید. برای سوراخ کردن کابینت ها به سادگی از پیچ استفاده کنید و وسایل را روی آنها آویزان کنید. خیلی ساده ، درسته؟

 

نمای کلی کابینت آشپزخانه

 

عکس توسط گروه طراحی MLB

 

3. سعی کنید از یک کابینت ذخیره سازی بیرون کشیده استفاده کنید

فضای ذخیره سازی به شما کمک می کند تا با هر کاری که در آشپزخانه انجام می دهید سرعت بیشتری داشته باشید. تصور کنید اگر مجبور شدید یک انبار را برای انتخاب یک مورد از آن بیرون بیاورید ، حتی ممکن است فراموش کنید که آن را دوباره در جای خود قرار دهید. از طرف دیگر ، هنگامی که یک انبار را بیرون می کشید و آنچه را می خواهید انتخاب می کنید ، به راحتی به یاد خواهید آورد که فضای ذخیره سازی را دوباره به داخل فشار دهید و به این ترتیب ، حتی با کوچکترین میزان دست و پا چلفتی نیز کنار خواهید آمد.

 

 

 

4. صفحات خود را به صورت رک مرتب کنید

این روش سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما هنوز هم جادو می کند. نگه داشتن بشقاب های خود در یک رک علاوه بر افزایش سازمان آشپزخانه ، از آسیب دیدن صفحات نیز جلوگیری می کند. بسته به آنچه شما را مجذوب خود می کند انواع مختلف رک وجود دارد. برای خرید یکی از فروشگاه ها بروید و تمام بشقاب های خود را در آن تعمیر کنید.

 

منبع: https://redpanel3d.com/mag/home-decoration/

5. از قفسه ذخیره سازی عمودی استفاده کنید

قفسه های ذخیره سازی عمودی ، خصوصاً برای نگهداری ادویه هایتان بسیار مفید هستند. به این ترتیب می توانید ادویه های خود را یا به هر مورد دیگری که در قفسه نگهداری می کنید به راحتی پیدا کنید ، به آنها دسترسی پیدا کرده و آنها را سازماندهی کنید. اگر قبلاً آن را در آشپزخانه خود نصب نکرده اید ، باید آن را تهیه کنید و تعجب خواهید کرد که چقدر جادو می کند.

 

نمای کلی کابینت آشپزخانه

 

عکس توسط فالکن رینولدز داخلی

 

6. کابینت ها را برای موارد مختلف مشخص کنید

یکی از راه های تمیز و منظم نگه داشتن آشپزخانه ، داشتن وسایل خاص در انبارهای خاص است. به عنوان مثال ، اگر زیاد قهوه می نوشید ، قهوه ، فنجان های قهوه ، بخاری و هر چیز دیگری را که برای قهوه استفاده می کنید در یک کابینت نگه دارید. همچنین می توانید کابینت هایی را برای وسایل برقی مانند مخلوط کن ، توستر نان ، کتری برقی ، دیگهای برنج و غیره تعیین کنید. نگهداری وسایل از این طریق می تواند به شما در کنترل آشپزخانه کمک کند.

 

 

 

7. یک ایستگاه برای تمیز کردن ایجاد کنید

نظافت یکی از فعالیت هایی است که هرگز در آشپزخانه یا حتی به طور کلی در خانه خاتمه نخواهد یافت. بنابراین داشتن مکانی خاص که وسایل تمیزکاری خود را در آن نگهداری می کنید بسیار منطقی خواهد بود. به این ترتیب ، به سرعت و به راحتی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید ، خصوصاً در موارد اضطراری مانند چیزی که لغزنده روی زمین می ریزد.

 

 

مرتب و منظم نگه داشتن آشپزخانه خود همانطور که برخی تصور می کردند وظیفه هولناک نیست. سازمان دهنده های مناسب کابینت آشپزخانه ، حتی آنهایی که بسیار ساده هستند ، تهیه کنید و متعجب خواهید شد که چقدر آشپزخانه شما منظم و جذاب است

http://beautyharmonylife.com/kitchen-cabinet-organizers-overview/