سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برخورد رنگی در آشپزخانه: چگونه می توان محل غذا خوردن خود را نوسا

آشپزخانه قسمتهای مهم فضای زندگی است. افراد به طور روزانه در داخل این اتاق ها وعده های غذایی تهیه می کنند. آنها در بسیاری از ساعات صبحانه ، ناهار و شام با تکرار بسیار زیاد پذیرایی می کنند. اگر می خواهید حداکثر استفاده را از آشپزخانه در خانه ببرید ، پس باید به فکر جدی در سریعترین زمان تعمیرات اساسی آن باشید. انواع مختلفی از گزینه های فوق العاده برای افرادی که می خواهند آشپزخانه خود را تغییر دهند وجود دارد.

 

یک جزیره بزرگ آشپزخانه نصب کنید

اگر در میانه پروژه بازسازی حمام و آشپزخانه هستید ، باید با جزئیات درباره جزایر فکر کنید. جزایر آشپزخانه برای افرادی که آشپزی زیادی انجام می دهند ایده آل است. این به این دلیل است که آنها فضای کافی برای آماده سازی به مردم می دهند. اگر می خواهید سبزیجات و میوه های تازه را با آزادی تکه تکه کنید ، افزودن یک جزیره آشپزخانه به درد شما می خورد.

 

برخورد رنگی در آشپزخانه: چگونه می توان محل غذا خوردن خود را نوسازی و اصلاح کرد

 

عکس از معماری آرکی تایپ

 

یک غرفه تهیه کنید

نصب غرفه می تواند کارهای زیادی برای افرادی که می خواهند فضای غذا خوردن خود را تغییر دهند ، انجام دهد. اگر می خواهید مکانی معمولی و دنج برای صرف وعده های غذایی سریع ، نوشیدنی ها و میان وعده ها در آشپزخانه خود تاسیس کنید ، پس باید به فکر نصب غرفه ای راحت باشید. غرفه ها فقط راحت نیستند. از نظر بصری نیز بسیار جذاب هستند. آنها در بسیاری از سبک ها و رنگ های استقبال کننده نیز وجود دارند.

 

برخورد رنگی در آشپزخانه: چگونه می توان محل غذا خوردن خود را نوسازی و اصلاح کرد

 

عکس توسط استاد سازندگان Barker O’Donoghue

 

کابینت های جدید معاصر نصب کنید

کابینت های قدیمی می توانند آشپزخانه شما را خسته کننده و فراموش نشدنی نشان دهند. کابینت هایی که با انواع خراش ها و نقص ها پوشانده شده اند ، می توانند آشپزخانه شما را نیز نادیده گرفته و مستهجن نشان دهند. اگر می خواهید به منطقه غذای خود روح تازه ای بخشید ، باید به فکر تعویض کامل کابینت ها باشید. اگر شما به چیزی کمی جاه طلبانه علاقه مند هستید ، ممکن است تغییر کابینت نیز این کار را انجام دهد. رنگ های کابینت را که در کنار بقیه طرح شما منطقی هستند ، در اولویت قرار دهید.

 

منبع رد پنل: https://redpanel3d.com/mag/kitchen-decoration/

 

لوازم خانگی خود را به روز کنید

وسایل قدیمی و خسته می توانند مقابله با مسئولیت های تهیه وعده های غذایی را دشوارتر و بسیار بیشتر وقت گیر کنند. آنها همچنین می توانند بر ظاهر کلی آشپزخانه شما تأثیر منفی بگذارند. اگر می خواهید آشپزخانه شما به بالاترین توان خود برسد ، باید به فکر به روزرسانی لوازم قدیمی خود باشید. لوازم جدید تازه می توانند آشپزخانه شما را به طور قابل توجهی روشن تر نشان دهند. آنها می توانند باعث شوند که امروزه بسیار مدرن تر دیده شود.

 

 

بازسازی آشپزخانه می تواند رضایت بخش و سرگرم کننده باشد. اگر می خواهید پروژه بازسازی شما ارزش وقت شما را داشته باشد ، باید بهترین گزینه ها را صفر کنید. حتما به کابینت ها ، لوازم خانگی و موارد دیگر توجه کنید.

 

http://beautyharmonylife.com/color-clash-kitchen-how-renovate-revamp-eating-area/