سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Fixer-Upper خریداری می کنید؟ 8 پیشرفتی که باید انجام دهید

1. با ساختار خارجی شروع کنید

قبل از شروع به کار روی دکوراسیون داخلی ، اطمینان از محکم و مقاوم بودن پایه و اساس خانه بسیار مهم است. از سیستم های ناودان گرفته تا سقف ، هرگونه نقص را بررسی کنید. بهتر است برای انجام تعمیرات لازم در سازه های خارجی ، یک پیمانکار باتجربه درگیر شوید. برای تعویض سقف ، نصب ناودان و موارد دیگر با Guy Roofing مشورت کنید.

 

 

 

2. همه چیز را دوباره رنگ کنید

حتی اگر خانه ای که به زودی در آن قرار دارید به تعمیرات اساسی احتیاج نداشته باشد ، احتمالاً گرد و غبار و قدیمی است. کار را با شستشوی فشار بزرگراه ، سقف ، دیوارهای خارجی و ... شروع کنید. بعد ، فضای داخلی را کاملاً تمیز کنید.

 

Fixer-Upper خریداری می کنید؟ 8 پیشرفتی که باید انجام دهید

 

رنگ آمیزی مجدد یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه هایی است که می توانید به خانه خود جلوه تازه ای ببخشید. از نرده های باغ گرفته تا کابینت آشپزخانه و دیوارهای اتاق خواب ، همه چیز را دوباره رنگ کنید.

 

3. وسایل جدید دریافت کنید

حتی اگر قصد بازسازی حمام و آشپزخانه خود را ندارید ، باز هم می توانید آنها را بدون شکستن بانک ارتقا دهید. شیر آب ، دوش ، دستگیره کابینت و سایر وسایل نصب کنید. چنین جزئیات کوچکی تفاوت زیادی ایجاد می کند.

 

 

 

4. روشنایی را ارتقا دهید

نورپردازی خوب در داخل خانه برای برجسته سازی تمام ویژگی های دوست داشتنی خانه شما ضروری است. اطمینان حاصل کنید که در خانه جدید شما مخلوطی از چراغهای روشن و ملایم برای ایجاد محیطی مناسب ایجاد شده است.

 

جدا از این ، نورپردازی در فضای باز نیز به همان اندازه مهم است. چراغ های باغ و ایوان را نصب کنید تا فضای باز و فضای مجازی شما در فضای باز روشن نباشد.

 

 

 

5. کف جدید نصب کنید

آیا کف های فعلی فرش شده اند و به هیچ وجه با سلیقه شما مطابقت ندارند؟ کفپوش با کیفیت نه تنها عملکردی را ارائه می دهد بلکه به عنوان یک عنصر مهم در طراحی نیز عمل می کند. فرش های قدیمی کثیف را بردارید و چیزی مدرن مانند کف های چوب سخت را جایگزین کنید.

 

Fixer-Upper خریداری می کنید؟ 8 پیشرفتی که باید انجام دهید

 

6. بهبود محوطه سازی

مهم نیست که خانه شما از داخل چقدر زیبا است ، چمن ها و بوته های در حال مرگ ، جذابیت محدودیت خانه شما را پایین می آورند. با کاشت چمن تازه و شکوفا شدن گیاهان ، فضای سبز را بهبود ببخشید. همچنین ، نصب مسیرهای جدید شمشیربازی و باغ را در نظر بگیرید.

 

منیع: https://redpanel3d.com/mag/home-decoration/

7. لوازم خانگی را به روز کنید

در حالت ایده آل ، یک خانه باید از نظر بصری جذاب و همچنین دارای انرژی کم باشد. برای اینکه خانه جدید شما از نظر انرژی کارآمد باشد ، مطمئن شوید که از شر لوازم منسوخ شده خلاص شده و مدلهای جدید را جایگزین آنها می کنید. همین مورد برای واحد تهویه مطبوع شما قابل استفاده است. این یک بار سرمایه گذاری باعث صرفه جویی طولانی مدت در انرژی شما خواهد شد.

 

 

 

8. Doors & Windows را جایگزین کنید

جایگزینی پنجره های قدیمی از نظر زیبایی شناسی و اطمینان از حفظ حریم خصوصی کامل ضروری است. به همین ترتیب ، تعویض درهای مقاوم با درهای محکم نیز ایده خوبی است. در صورتی که درب های موجود در شرایط خوبی باشند ، حداقل باید قفل ها را عوض کنید.

 

 

خط پایین

مطمئناً ، تبدیل یک ثابت کننده فوقانی نسیمی نیست که در نمایش های محبوب بهبود خانه نشان داده شده است. اما این یک روش زیبا برای ایجاد خانه رویایی شماست! با برنامه ریزی از قبل و کمک در صورت لزوم کمک ، مطمئناً می توانید با بازسازی یک دستگاه اصلاح کننده فوقانی دست یابید.

http://beautyharmonylife.com/buying-a-fixer-upper-8-improvements-you-must-take-on/