سفارش تبلیغ
صبا ویژن

11 مورد برتر که باید هنگام بازسازی اتاق خواب در نظر بگیرید

یک اتاق خواب احتمالاً قلب خانه شماست. این راحت ترین قسمت خانه شماست که می توانید در آن آرامش پیدا کنید و اوقات با کیفیت خود را سپری کنید. شما باید برای انجام برخی مراحل اولیه انتخاب کنید و اتاق خواب خود را برای زیبایی بیشتر آن بازسازی کنید.

 

فرقی نمی کند که تختخواب مجللی دارید یا بهترین طرح رنگی یا کارهای هنری باستانی دارید ، باید به طراحی اتاق خواب خود بسیار توجه کنید. با این کار می توانید اتاق خواب خود را به اتاق جدیدی تبدیل کنید که در آن بتوانید بهترین زمان روز خود را داشته باشید و از آن نهایت لذت را ببرید.

 

در اینجا 11 مورد برتر وجود دارد که باید هنگام بازسازی اتاق خواب خود در نظر بگیرید

 

نظافت و ترتیب

اولین کاری که می توانید برای هوشمندانه جلوه دادن به اتاق خواب خود انجام دهید این است که باید در نظافت و چیدمان اتاق مشارکت داشته باشید. شما باید تمام اتاق خواب خود را تمیز کنید بنابراین نشستن در یک مکان تمیز نیز احساس خوبی خواهد داشت. می توانید چیزهای ناخواسته از اتاق خواب مانند لباس ، مبلمان یا هر چیز دیگری را که نیازی ندارید اهدا کنید. همچنین ، می توانید مکان مبلمان ، تختخواب یا هر چیز دیگری که در اتاق خواب شما قرار دارد را مرتب کنید تا بدیهی باشد که جلوه جدیدی به اتاق می دهد.

 

 

 

پنهان کردن یا پنهان کردن سیمها

مورد دیگری که می توانید هنگام بازسازی اتاق خواب پنهان کردن سیم های دروغ گفتن تلویزیون یا WIFI یا هر کابل LAN دیگر انجام دهید. اگر سیم در اتاق خواب دراز کشیده باشد قطعاً می تواند در زیبایی و نوسازی اتاق شما تأثیر بگذارد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که همه طناب ها را پنهان کرده اید و همه تنظیمات سیم را منظم و منظم تر کرده اید.

 

 

 

آویزان پرده ها به روش واقعی

پرده ها احتمالاً بهترین راه برای داشتن نمای زیبا و آرامش بخش در اتاق خواب شما هستند. اما چندین چیز وجود دارد که باید همیشه در هنگام نصب پرده در اتاق خود به آنها توجه کنید.

 

 

 

بیایید ببینیم چگونه می توان پرده های خود را به روشی مناسب آویزان کرد

 

برای داشتن بهترین شکل به پرده های خود ، میله پرده را با فاصله ? از سقف و پنجره آویزان کنید

میله پرده را از عرض پنجره سمت دیگر 10-12 ام گسترش دهید

پرده ها باید فقط کف را لمس کنند و به سمت زمین نیفتند

مبلمان بیشتری را به دیوارها نصب کنید

اگر به جادار نگه داشتن اتاق خواب خود اعتقاد دارید ، باید بیشتر و بیشتر مبلمان را به دیوارها نصب کنید. با انجام این کار ، نه تنها بهترین جلوه را به اتاق خواب می بخشد بلکه فضای اتاق شما را جادار می کند. در اتاق خواب شما انواع مختلفی از مبلمان ضروری وجود دارد که می توانید آنها را به دیوارها نصب کنید. این لیست طولانی است و شامل کابینت تلویزیون ، قفسه شناور ، گوشه زیگزاگ ، میز تاشو ، تختخواب تاشو و مبلمان دیگر از این دست است.

 

 

 

با توجه به ظاهری که می خواهید به رخ بکشید ، پارچه کتانی جدید تهیه کنید

اتاق خواب بهترین مکانی است که فرد می تواند اوقات آرام خود را با آرامش کامل بگذراند. در آن زمان ، هنگامی که وارد اتاق خواب خود می شوید ، نقش روتختی شماست که به شما آرامش می بخشد. در واقع اگر ملافه ملافه سفید دارید ، می توانید ظاهر اتاق خواب خود را بهتر کنید.

برگرفته از: https://redpanel3d.com/mag/parlor-decoration/

درب جیبی Syntesis Flush Double را نصب کنید

شما همیشه می توانید این ایده را داشته باشید که یک درب جیبی دوتایی Syntesis برای جلوه ای متفاوت به اتاق خواب خود بدهید. دراپ جلو و عقب کاملا قابل تنظیم هستند که استفاده از آن را آسان می کند. برای تنظیم درب نیازی به برداشتن نیست. بنابراین می توانید یک درب جیب دوتایی سینتس فلاش نصب کرده و به آن اجازه دهید جلوه بهتری به اتاق خواب شما ببخشد.

 

 

بالش های بیشتری دریافت کنید

داشتن یک روتختی ظریف و متنوع با بالشهای متناسب با تختخواب شما جلوه ای عالی به اتاق خواب شما می بخشد. فقط بالش های بیشتری را روی تخت خود قرار دهید و آن را فریبنده نشان دهید. همچنین هنگام نشستن یا خوابیدن روی تخت خود راحتی بیشتری به شما می دهد.

 

 

 

چراغهای اتاق را بهتر کنید

این مربوط به روشنایی اتاق خواب شما است. این نکته مهم دیگری است که باید هنگام بازسازی اتاق خواب خود به آن توجه کنید. شما باید بهترین مجموعه از چراغ ها را در اتاق خواب خود نصب کنید و آن را نیز در یک شکل منطبق با زیرساخت های فعلی اتاق انتخاب کنید. با انجام این کار ، در بهبود ظاهر اتاق خواب و جلوه بسیار زیبا و زیبا آن موفقیت کامل کسب خواهید کرد.

 

 

از خز برای لمس لوکس استفاده کنید

جدا از همه چیزهای تزئینی ، باید برای ایجاد جلوه ای لوکس در اتاق خواب خود از خز استفاده کنید. شما می توانید خزهای لوکس مختلفی مانند پتو یا فرش در اتاق خود اضافه کنید تا اتاق شما فریبنده تر به نظر برسد. با استفاده از تمام این خزها ، می توانید اتاق خواب خود را سلطنتی نشان دهید و در میان سایر اتاق های خانه خود برجسته شوید.

 

 

 

فرش بگیرید

شاید مردم فرش را به عنوان یک فکر بعدی قلمداد کنند اما در واقع می تواند کل ظاهر و احساس فضای شما را تغییر دهد. این امر به استحکام بخشیدن به چیدمان مبلمان کمک می کند و عمق و گرمی را در فضای اتاق ایجاد می کند که فضای کل را به ارمغان می آورد. شما همیشه می توانید فرشی را در کف اتاق خواب خود قرار دهید و جلوه ای غنی و مدرن به آن بدهید.

 

 

 

میز اضافه کنید

می توانید برای نگهداری وسایل کوچک خود مانند کاغذهای مهم ، لپ تاپ ها ، کیف پول یا سینی های صبحانه میز کار خود را در اتاق خواب اضافه کنید. این باعث می شود اتاق خواب شما مفیدتر و ظریف تر به نظر برسد تا فضای کافی برای نگهداری وسایل مورد استفاده روزانه در اتاق داشته باشید.

 

 

نتیجه

بازسازی هر اتاق از خانه شما کار ساده ای نیست زیرا برای ایجاد جلوه ای جدید به فکر و تلاش زیادی نیاز دارد. یک اتاق خواب مهمترین اتاق خانه شما است و همه آن را یک منطقه راحت می دانند.

 

 

می توانید در آنجا آرام باشید و کمی اوقات با کیفیت را با شریک زندگی خود سپری کنید. روش های بسیاری وجود دارد که از طریق آنها می توانید اتاق خواب خود را جذاب تر و مفیدتر نشان دهید. موارد ذکر شده در بالا بهترین روش هایی است که می توانید هنگام بازسازی اتاق خواب خود در نظر بگیرید.

http://beautyharmonylife.com/top-11-upgrades-to-consider-when-renovating-your-bedroom/