سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا سئو انتخاب شغلی مناسبی است؟ 14 متخصص برجسته پاسخ را می دانند

بسیاری از جوانان که به دنبال یک مسیر شغلی هستند ، تعجب می کنند که آیا SEO راهی مناسب برای پیشبرد شماست. در واقع ، سایت ها روزانه در حال گسترش هستند و صاحبان آنها خواهان حضور وب بهتر هستند. از طرف دیگر ، گفتگوهای مداوم وجود دارد مبنی بر اینکه SEO از بین رفته است ، بنابراین ممکن است به هیچ وجه جاده بزرگی نباشد.

 

ما از 14 متخصص موفق سئو این سوالات مهم را پرسیدیم:

 

آیا SEO از اواخر سال 2013 انتخاب شغلی خوبی است؟ آیا کارشناسان SEO هنوز تقاضا هستند؟ از زمان شروع فعالیت در این صنعت ، از نظر سئو به عنوان شغلی چه تغییری کرده است؟

 

در زیر پاسخ های واقعاً روشنی پیدا خواهید کرد.

 

1.SEO باید مهارتی باشد که شما به عنوان یک مهارت بزرگتر دارید

 

 

سئو هنوز هم یک انتخاب شغلی خوب است ، اما من مطمئن نیستم که کاری که شخص فقط بخواهد انجام دهد نیست. سئو باید مهارتی باشد که شما به عنوان یک مجموعه مهارت بزرگتر دارید - اگر در درجه اول سئو می کنید ، احتمالاً در یک شرکت بسیار بزرگ کار می کنید. و اگر آن شرکت به کاپوت می رفت ، مهارت های شما به خوبی در بسیاری از شرکت های دیگر جای نمی گرفت.

 

به همین ترتیب ، جستجوگرها باید آن مهارتی باشد که شما به عنوان یک مجموعه مهارت بزرگ فکر می کنید - مثل اینکه نویسنده خوبی باشید یا با مردم خوب باشید. این مهارت ها فوق العاده ارزشمند هستند ، اما مهارت هایی که اغلب دیگران را همراهی می کنند تا واقعاً بسیار ارزشمند باشند.

 

متأسفانه ، SEO بدون اینکه انتخاب شغلی قطعی باشد ، آمد و رفت. هیچ کس در حال حاضر در سئو تصمیم نگرفته است که یک سئو باشد و قبل از اینکه وارد دوره زمانی شویم که SEO به دلیل سودآوری بالقوه خود به یک انتخاب شغلی جذاب تبدیل شد ، به عنوان یک گزینه انحصاری بالقوه از آن استفاده شد.

 

راس هودگنس بنیانگذار Siege Media ، یک آژانس بازاریابی محتوا است. او بسیاری از مشاغل را ترک کرده و حرفه ای شایسته خود را در زمینه سئو سازی قرار داده است. شما می توانید وی را در توییتر دنبال کنید.

 

2. آماده باشید تا خود را ثابت کنید و از منحنی جلوتر باشید

 

 

من فکر می کنم SEO برای هر کسی که می خواهد در زمینه ای کار کند که هنر و علم را ادغام کند ، یک انتخاب شغلی عالی است.

 

یکی از مواردی که من بیشتر در مورد SEO از آن لذت می برم این است که هیچ وقت کسل کننده نیست. همیشه چیزی برای تست وجود دارد و همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد. این قطعاً یک رشته پر از افراد باهوش و شگفت آور است که بسیاری از آنها مشاغل خاص خود را دارند ، بنابراین کاملاً رقابتی است.

 

اگر آماده نیستید که خود را اثبات کنید و از حد مجاز جلوتر باشید ، من شک دارم SEO را به عنوان یک شغل حرفه ای توصیه کنم ، زیرا این یکی از مواردی است که در صورت ادامه ندادن می توانید به سرعت عقب بمانید. متخصصان سئو به طور قطع مورد تقاضا هستند و من هیچ متخصصی را در این صنعت سراغ ندارم که همیشه در کار باشد.

 

از آنجا که من بیش از یک دهه پیش شروع کردم ، فکر می کنم آنچه بیشترین تغییر را کرده است ، تمرکز بسیاری از SEO در یک زمینه است. من برنامه نویسی کردم ، کمپین های PPC را اجرا کردم ، محتوا نوشتم ، توصیه های فنی کردم ، چند کار سیاه انجام دادم ، مرتباً رتبه بندی و تجزیه و تحلیل را بررسی کردم ، و غیره

 

اکنون سئوکاران داریم که در بسیاری از این زمینه ها تخصص دارند و این بیشتر کارهایی است که آنها انجام می دهند. من در حال حاضر در ایجاد لینک تخصص دارم اما هنوز هم فعالیتهای PPC را انجام می دهم و در مورد سایر جنبه های سئو مشاوره می کنم ، اما فکر می کنم این روزها دستیابی به چنین دیدگاه کلی و آموزش کار سخت تری است.

 

جولی جویس صاحب شرکت لینک سازی Link Fish Media Media (http://www.linkfishmedia.com) است ، عضو هیئت تحریریه سازمان دیده بان موتور و موتور جستجوگر زمین و عضو هیئت مدیره SEO جوجه ها است.

 

3. با سایر کانال های بازاریابی کار کنید

 

 

آیا SEO از اواخر سال 2013 انتخاب شغلی خوبی است؟ کاملا! سئو با کیفیت بودن به تحقیق ، آموزش و تجربه نیاز دارد. مردم هنوز مایل هستند برای سئو SEO که می داند چه کاری انجام می دهند ، دلار بالایی را پرداخت کنند.

 

مسئله این بوده است که بسیاری از افراد در حالی که در واقع هیچ مشاغلی برای انجام این کار ندارند ، تازه شروع به قرار دادن SEO به عنوان یک مهارت در رزومه خود می کنند.

 

گوگل هر چند ماه یک بار تغییرات بزرگی را در این مرحله انجام می دهد و شرکت ها برای پردازش همه آن تلاش می کنند. اگر بتوانید آن راهنمایی متخصص را ارائه دهید و با سایر کانال های بازاریابی خوب کار کنید ، می توانید با سئو بسیار خوب عمل کنید.

 

بزرگترین تغییر مشاهده یک SEO در فرآیند کلی بازاریابی است. در گذشته سئو به عنوان نوعی جادوگری در اتاق هیئت مدیره دیده می شد. امروزه سئو بخشی از استراتژی کلی بازاریابی شما است. اگر می خواهید به عنوان یک سئو موفق باشید ، واقعاً باید رسانه های اجتماعی و چگونگی استفاده از آن را برای توزیع محتوا و به دست آوردن لینک های بیشتر درک کنید.

 

شما همچنین باید در روابط عمومی و ارتباطات کاملاً آگاه باشید. اگر محتوای شما جلوی تأثیرگذار نباشد ، به احتمال زیاد شکست خواهد خورد.

 

شما بسیاری از شرکت ها مانند مدیر بازاریابی محتوا موضع گیری های جدیدی را مشاهده می کنید. اگر شما یک SEO هستید که از نظر اجتماعی و روابط عمومی کاملاً دور است ، فکر می کنم شما برای موقعیت هایی مانند این مناسب باشید.

 

A.J. Ghergich بنیانگذار شرکت Ghergich & Co. یک آژانس بازاریابی SEO و محتوا است. همچنین می توانید با وی در توییترseo ارتباط برقرار کنید.

 

4- سئو در مورد پاسخ دادن به سوالات مناسب و کمک به مردم

آیا SEO از اواخر سال 2013 انتخاب شغلی خوبی است؟ من این را می گفتم سئو هنوز بسیار مهم است و مارک های بیشتری می فهمند که اگر می خواهند موفق شوند باید دیجیتال باشند. من یک تغییر را می بینم که قبل از آن ، تیم های بازاریابی یک یا دو "بازاریاب دیجیتال" داشتند و اکنون این موضوع بیشتر و بیشتر می شود

 

 

مشاوره سئو

متخصص سئو