سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان زهکشی های خود را به صورت تازه و آزاد جریان داد

زهکشی های ما از بسیاری عبور می کنند. حتی تمیزترین ما نیز می تواند فاضلاب خود را از سرعت خود عبور دهد. چه ناودانهای خارجی ما آب باران را منتقل می کنند و چه سینک ظرفشویی آشپزخانه که بقایای مواد غذایی را می بلعد ، یک انسداد کوچک می تواند به سرعت به چیز جدی تری برسد. این انسداد ها می توانند جریان آب را کاهش دهند ، بوهای بد ایجاد کنند و در نهایت منجر به آسیب ساختاری ناشی از لوله های شما شوند. خوشبختانه تمیز و تمیز نگه داشتن زهکش ها کار سختی نیست.

 

لوله های خود را از نظر انسداد بررسی کرده و زود پاک کنید

هرگونه انسداد یا انسداد در لوله های شما مشکل شما را ایجاد می کند. در ابتدا ممکن است انسداد کوچک باشد و تأثیر کمی بر جریان آب داشته باشد. با این حال ، حتی یک انسداد کوچک می تواند باعث رشد و جمع شدن سایر آلودگی ها و بقایا شود. این امر نه تنها به تدریج باعث کاهش جریان می شود بلکه بقایای تشکیل دهنده انسداد در داخل یک لوله مرطوب و کثیف گیر می کنند.

 

 

 

غذا به زودی پوسیده می شود و مواد دیگر پوسیده و آلوده می شوند. بسیاری از افراد متوجه نمی شوند که حتی دچار انسداد شده اند تا زمانی که متوجه بوی مداوم در آشپزخانه خود شوند و از شر آن خلاص نشوند. با این حال ، فقط آشپزخانه ها نیستند که دچار انسداد می شوند. اگر چیزی را از توالت خارج کنید که قرار نیست آن را انجام دهید ، این موارد می توانند منجر به انسداد شوند.

 

با ریختن مقداری پاک کننده فاضلاب در داخل فاضلاب ، می توان با انسداد کوچکتر مقابله کرد ، گاهی اوقات فقط ریختن آب جوش در تخلیه برای حل انسداد و بازیابی جریان کافی خواهد بود. جوشاندن آب باعث از بین رفتن باکتری های تولید کننده بویایی می شود که شما می توانید بو کنید.

 

 

برای مشاغل بزرگتر ، ممکن است لازم باشد به دنبال یک شرکت محلی جت آبی باشید که بتواند از یک ابزار تخصصی استفاده کند که مار را از تخلیه شما خارج می کند و یک جت فشار خون بالا را آزاد می کند.

 

لوله های خود را به طور منظم بررسی کنید

بنابراین ، شما لوله های خود را بررسی کرده اید ، انسداد رو به رشد را شناسایی کرده و با آن مقابله کرده اید. این عالی است ، اما مگر اینکه شما بخواهید مرتباً لوله های خود را از نظر وجود انسداد در آینده بررسی کنید ، در نهایت تمام تلاش شما بی فایده خواهد بود. پس از اینکه در ابتدا لوله های خود را تمیز کردید و هرگونه انسداد را برطرف کردید ، باید برای تعمیر و نگهداری منظم برنامه ریزی کنید.

 

برگرفته از: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

 

اگر در مرحله تمیز کردن لوله های خود باشید ، نیازی به استفاده از ابزار یا تجهیزات خاصی نخواهید داشت. اینها برای تمیز کردن اولیه شما مفید هستند ، اما بسیاری از پاک کننده های تخلیه DIY وجود دارد که می توانید برای تعمیر و نگهداری منظم خود استفاده کنید.

 

صفحه ای را در محل تخلیه خود قرار دهید

صفحه تخلیه ابزاری ساده اما بسیار م ofثر در تمیز نگه داشتن زهکشی های شما است. اگر دفع زباله داشته باشید ، لوله کشی شما برای مقابله با زباله ها تا حدی ساخته می شود و بدیهی است که دفع شما کمک می کند تا قبل از ارسال لوله ها ، زباله های شما به هیچ چیز کاهش یابد. اما برای کسانی که دفع زباله ندارند ، صفحه تخلیه از ایجاد مواد جامد در لوله های شما جلوگیری می کند ، بنابراین تمیز کردن همه آنها از سینک ظرفشویی برای شما آسان است.

 

 

 

تا زمانی که در قسمت بالای نگهداری لوله خود باشید ، در تمیز نگه داشتن لوله ها و جاری شدن آب مشکلی نخواهید داشت. فقط مراقب آنچه که سینک ظرفشویی را می گذارید باشید.

http://beautyharmonylife.com/how-to-keep-your-drains-fresh-and-free-flowing/