سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک سنتی را دوست دارید؟

علی رغم پیشرفت های روز دنیا در فناوری ، بسیاری از صاحبان خانه در سراسر جهان هنوز در گذشته گیر کرده اند. طراحی های منزل قدیمی و تزئینات الهام گرفته از معماری سنتی روز به روز محبوب تر می شوند. در نتیجه ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند در هنگام بازسازی این عناصر بی انتها و کلاس را به خانه های خود اضافه کنند. در اینجا چند روند محبوب طراحی سنتی آورده شده است که امروز همچنان چهره خود را نشان می دهند.

 

ترکیب رنگ های تیره و پررنگ

رنگ های غنی و تیره از متداول ترین جنبه های طراحی خانه سنتی است. به طور معمول ، چنین خانه هایی دارای رنگهای خنثی بر روی دیوارها هستند تا اطمینان حاصل شود که فرشهای تیره رنگ ، فرش ها و پارچه ها می توانند توجه بیشتری را به خود جلب کنند. نمونه هایی از این رنگهای غنی قهوه ای ، قرمز ، سبز و زرد است.

 

 

امپریال ، مبلمان سبک

یکی دیگر از عناصر مهم طراحی سنتی خانه ، مبلمان عالی و عالی است که برای دستیابی به زیبایی های عالی طراحی شده است. این مبلمان به طور معمول از چوب سخت ساخته شده و مقاوم و بادوام است. مبلمان پرنعمت که با انحناهای ظریف و طراحی های منحصر به فرد ساخته شده اند ، به طرز باورنکردنی جذاب هستند و بافتی درجه یک و سنتی در خانه شما ایجاد می کنند.

 

کف های سخت چوبی مهندسی شده

رایج ترین اجزای یک خانه به سبک سنتی ، کف های چوب سخت براق است. به لطف پیشرفت تکنولوژی ، اکنون می توان کف چوب های سخت را در اتاق های مرطوب مانند حمام نصب کرد و به کل خانه شما ظاهری یکدست و کلاسیک بخشید. کفپوش بلوط مهندسی شده کاملاً با گرمایش تابشی کار می کند و با سیستم گرمایش هیدرونیک شما سازگار خواهد بود. قرار دادن چنین کف در خانه شما جلوه ای سنتی و باکلاس به آن می بخشد.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

 

وسایل روشنایی منحصر به فرد و زیبا

در حالی که بیشتر الگوهای طراحی مدرن از ویژگی های ساده و مینیمالیستی برخوردار هستند ، اما طراحی سنتی خانه نمی تواند متفاوت باشد. یک خانه معمولی سنتی وسایل روشنایی فوق العاده چشمگیری داشت ، از جمله لوسترها و نگهدارنده چراغ های عتیقه. این وسایل کمک زیادی به خانه شما می کند تا ظاهری زیبا و الهام گرفته از پرنعمت به شما بدهد.

 

 

تقارن بیندیشید

یکی از جنبه های رایج در طراحی سنتی خانه این است که به تقارن متکی است. در دکوراسیون سنتی ، همه چیز به دو قسمت می شود. با قرار دادن یک جفت منطبق در هر مورد ، تعادل را در هر اتاق ایجاد خواهید کرد. در حالت ایده آل ، همه چیز در اتاق در اطراف کارهای هنری ، شومینه یا سایر نقاط مهم مرکزی مرتب شده است.

 

 

 

فکر می کنید در نوسازی بعدی خود به Vintage بروید؟

با مخلوط کردن رنگ های تیره و غنی با وسایل روشنایی تزئین شده و مبلمان محکم به سبک مأموریت ، زیبایی خانه شما را بسیار بهبود می بخشد. کف های چوب سخت مهندسی شده نیز بسیار ظریف هستند و به خانه شما یک بافت سنتی و درجه یک می بخشند. دکوراسیون سنتی فوق العاده جذاب و جسورانه است و یک موضوع جالب و منحصر به فرد را در خانه شما ایجاد می کند.

http://beautyharmonylife.com/love-the-traditional-style-how-to-incorporate-it-into-your-home-design/