سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک طرح طبقه کارآمدتر در آشپزخانه خود ایجاد کنیم

شما می دانید که می خواهید آشپزخانه خود را بازسازی کنید ، اما نه به عنوان یک نسخه جدید از طرح فعلی. اگرچه ممکن است بسیاری از طرح های احتمالی را دیده باشید ، داشتن بسیاری از انتخاب ها می تواند به اندازه دلهره آور بودن ایده برای شروع کار دلهره آور باشد. برای اینکه بدانید چه چیزی باعث بهبود تجربه کامل آشپزی می شود ، بیایید شروع کنیم با اینکه چه کسی آشپز اصلی است و اینکه او یا او واقعاً چه مقدار آشپزی می خواهد انجام دهد.

 

ماندگاری فضا

بعد ، چقدر جا دارید؟ یک آشپزخانه کاملاً برنامه ریزی شده باید نه تنها برای اجاق گاز ، سینک ظرفشویی و یخچال و فریزر بلکه برای کابینت کافی برای نحوه نگهداری معمول جعبه های غلات ، قابلمه های آبگرم یا قالب های کیک با ورق بلند ، فضای کافی داشته باشد. بسته به اندازه آشپزخانه شما ، حداقل شش روش اساسی برای پیکربندی یک آشپزخانه ساده و با عملکرد مناسب وجود دارد که برای آشپزی یک لذت خالص است.

 

 

از کوچکترین آشپزخانه ، در بخشی از یک دیوار واحد ، تا یک الگوی بزرگ Double-L با یک جزیره اضافی ، و تغییرات مختلف در این بین ، یک طراحی مطلوب برای نیازهای بازسازی شما وجود دارد. شاید لازم باشد که در فضایی که دراختیار دارید ممکن است دوباره تصور کنید. برای سلامت عقل خود ، ابتدا فضا را اندازه بگیرید. سپس از بین الگوهای طراحی متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

 

سرزمینهای عملکرد

پس از تعیین اندازه ای که متناسب با نیاز شما مناسب است ، طراحی اولیه شما باید شامل قرار دادن بزرگترین وسیله در سه منطقه ای باشد که هر آشپزخانه باید داشته باشد: ذخیره سازی مواد غذایی فاسدشدنی (یخچال مخصوص اندازه) ، محوطه آماده سازی (سینک ظرفشویی و فضای پیشخوان) ، و منطقه اصلی پخت و پز (اجاق گاز ، که می تواند یک آشپزخانه و اجاق گاز همه در یک یا جداگانه به دلخواه شما داشته باشد).

 

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

 

انتخاب طرفین

اگر آشپز اصلی چپ دست است ، بررسی کنید که آیا جهت گردش بهتر در یخچال باید جهت گیری شود. آیا شما آن مدل با آب و یخ در جلو را می خواستید؟ خدمه شرکت Clearwater Plumbing گزینه های قرارگیری در خطوط آب لازم برای سینک ظرفشویی و آن نوع یخچال را به شما نشان می دهند.

 

 

 

ترجیح پرداخت می کند

پس از نصب کفپوش جدید ، آنچه باقی می ماند پر کردن طرح با کابینت و میزهای پیشخوان شما است. زمان و اندیشه ای که برای هر جزئیات از طرح کف آشپزخانه جدید شما داده می شود ، در هر فرصتی که برای آشپزی داشته باشید مشهود است. هرچه بیشتر توجه شود ، از اولین وعده غذایی که تهیه می کنید رضایت بیشتری خواهید داشت.

http://beautyharmonylife.com/how-to-create-a-more-efficient-floor-plan-in-your-kitchen/