سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 نکته زیبایی در آشپزخانه شما که همه تفاوت را ایجاد می کند

اگر آشپزخانه شما بتواند از تغییر شکل استفاده کند ، برای به دست آوردن یک ظاهر جدید زمان و هزینه زیادی لازم نیست. تعداد اندکی از به روزرسانی ها می توانند یکی از مهمترین اتاقهای خانه شما را بدون برنامه ریزی برای بازسازی کامل ساده کنند. در اینجا چند پروژه مقرون به صرفه آورده شده است که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید.

 

میزهای پیشخوان

میزهای آشپزخانه شما به دلیل استفاده مکرر ، احتمالاً ساییدگی و پارگی آنها را نشان می دهد. این یکی از اولین مناطقی است که مردم در مورد آشپزخانه شما متوجه می شوند. با ظاهری درجه یک که متناسب با هر سبک و دکوراسیون است ، اولی های قدیمی را با میزهای جدید کوارتز به روز کنید. کوارتز نه تنها شیک است بلکه از دوام بالایی نیز برخوردار است. با داشتن طرح های متعدد برای انتخاب ، باید بتوانید به راحتی الگوی یا سبکی را که دوست دارید پیدا کنید.

 

 

 

پیشرفت های پنجره

پنجره های قدیمی و نشتی سن آنها را نشان می دهند و در صورت خراب شدن قاب ها می توانند نشت و اشکال ایجاد کنند. پنجره های جدید با پذیرش سطوح مختلف نور خورشید به نوع پرده یا پرده مورد استفاده ، باعث ایجاد جنبه جالب توجه می شوند. اگر اکنون نمی خواهید پنجره های جدید بخرید ، به دنبال پرده پنجره یا والان مرسوم باشید که به میزان نور خورشید اجازه عبور از پنجره های آشپزخانه شما را می دهد و باعث کنترل و رنگ می شود.

 

 

 

کفپوش

صاحبان خانه هایی که مهارت ، ابزار و دانش نصب کفپوش را دارند ، می توانند در تابلوها و کاشی های ضد آب برای آشپزخانه معاملات بسیار خوبی داشته باشند. یک کف کاملاً جدید احساس روشن و تمیزی را در اتاق ایجاد می کند ، خصوصاً وقتی که با میزها ، کمدها و دیوارها هماهنگ باشد. حتی اگر برای کار نصب یک حرفه ای استخدام کنید ، ممکن است هزینه آنچنانی نداشته باشد. می توانید سرمایه خود را در طی چندین سال با یک کف که استفاده مکرر را تحمل می کند جبران کنید.

 

 

 

کمد

کمدهای جدید عامل "واو" را به هر آشپزخانه اضافه می کنند. هزینه ها بسته به کیفیت مورد نظر شما از قیمت مناسب تا گران قیمت متغیر است. اگر هزینه تمام کمدهای جدید بسیار زیاد است ، می توانید درهای کمد فعلی خود را بازسازی کنید که بسیار ارزان تر است. در هر صورت ، کمد ها به آشپزخانه شخصیت و جذابیت می بخشند ، بنابراین جلوه های زیبایی به اتاق خود بدهید.

 

 

 

لوازم خانگی

اگرچه لوازم خانگی در کل ماشین آلات کاری هستند ، اما رنگها و طرحهای متنوعی دارند که متناسب با هر طرح تزئینی هستند. برای به روزرسانی ظاهر آشپزخانه خود ، در نظر داشته باشید یخچال ، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی جدیدی خریداری کنید. شاید بتوانید مدل های دست دوم را در شرایط مناسب با قیمت پایین تری نسبت به مدل های جدید پیدا کنید.

 

5 نکته زیبایی در آشپزخانه شما که همه تفاوت را ایجاد می کند

 

 

 

انجام تغییرات ساده اما م likeثر از این قبیل می تواند آشپزخانه شما را تقریباً جدید جلوه دهد. روی پیشرفت های اساسی سرمایه گذاری کنید که به شما امکان می دهد بیش از هر زمان دیگری از وقت آشپزخانه خود لذت ببرید.

 

برگرفته از: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

http://beautyharmonylife.com/5-aesthetic-touches-to-your-kitchen-that-will-make-all-the-difference/