سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتاق خواب به سبک آرت دکو

دکور دیوار

اتاق خواب های آرت دکو

هتل گرند پیگال

برای ایجاد جلوه ای بزرگ در فضایی تنگ ، طراح داخلی فرانسوی ، Dorothée Meilichzon با تمرکز بر روی دیوارهای این اتاق در هتل Grand Pigalle در پاریس ، رنگ های جسورانه ، قلاب های برجسته و یک میز تحریر دیواری به سبک آرت دکو را اضافه کرد.

 

 

Art Deco Echoes

اتاق خواب با الهام از آرت دکو

دزیره داخلی را می سوزاند

تابلوی سر عصای زیبا در طراحی اتاق خواب بلند از Desiree Burns Interiors مستقر در بوستون به نظر تازه و مدرن می آید ، اما لبه های گرد آن و استفاده از کنسرو نوعی حساسیت برای دوران Art Deco است که لطافت و بافت را به یک معاصر می بخشد. اتاق چراغ های مطالعه به سبک میانه قرن در دو طرف تخت و میزهای کنار تخت سیاه و سفید بی انتها جلوه را کامل می کنند.

 

 

بلوزهای آرامش بخش

اتاق خواب آرت دکو

پل بوویر / هتل باخامونت

این سبک آرام و ساده سبک Art Deco از طراح فرانسوی ، Dorothee Meilichzon در هتل باچامونت در پاریس ، شامل میزهای مرمر و چوب سفارشی ، سر تخته های سفارشی با پارچه فری ، لامپ های یکپارچهسازی با سیستمعامل گل و یک پالت تسکین دهنده بلوز است.

 

 

لمس استعداد 70"s

اتاق خواب با الهام از هنر دکو

استادان فوربس +

این مجموعه اتاق یک اتاق مهمان یکپارچهسازی با سیستمعامل از طراحان داخلی Tavia Forbes و Monet Masters of Forbes + Masters دارای بوتیک هتل و "نکاتی از جذابیت یکپارچهسازی با سیستمعامل 70" ، طراحان می گویند ، "با دیوارهای سیاه و سفید عمیق ، لهجه های برنج درخشان ، کم ارتفاع وسایل اتاق استراحت و ترکیبی جسورانه از منسوجات و چاپهای گرافیکی که توسط یک تختخواب سفارشی کانال دار تنظیم شده است. "

 

 

الگو روی الگو

اتاق خواب آرت دکو

هتل گرند پیگال

یک روش جالب برای تفسیر سبک مدرن Art Deco بازی با ترکیبی از الگوها و پایان ها است. کاغذ دیواری هندسی و کاشی های کف در این اتاق با روحیه و طراوت از طراح داخلی فرانسوی ، Dorothée Meilichzon ، با دیوارهای آبی رنگ و کاشی های دوش سبز براق ، با لهجه های برنجی براق ، تکمیل می شود.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/

https://www.thespruce.com/15-art-deco-bedrooms-5073233