سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تازه سازی انبار سفالگری که به تازگی راه اندازی شده است

خواه در حال جابجایی به فضای جدید باشید ، یا در حال برپا کردن فضای اتاق ، به سرعت خواهید فهمید که تزئین یک خانه ارزان نیست.

 

 

قطعاً قطعاتی وجود دارد که ارزش سرمایه گذاری را دارد ، مانند مبلمان که سالها در اختیار خواهید داشت یا تشکی که روزمره روی آن خواهید خوابید ، اما برای منسوجاتی مانند بالش و پرتاب که به راحتی فرسوده می شوند ، ایده خوبی است که به دنبال آنها بگردید گزینه های مقرون به صرفه تر در سایت های تخفیف.

 

 

هر آنچه برای تزئین خانه خود باید بدانید

شما همچنین ممکن است به قطعات مرمت شده نگاه کنید. وارد بازار بخشنامه شوید.

 

تجدید انبار سفالگری

فروشگاه مبلمان و دکورهای بزرگ Pottery Barn برنامه مدور خود را با نام Pottery Barn Renewal ، اولین خرده فروش عمده مبلمان منزل که با همکاری The Renewal Workshop خط جدیدی را راه اندازی کرده ، راه اندازی کرده است. هم اکنون می توانید ملحفه های رومیزی ، لحاف ، روکش بالش و سایر محصولات نساجی که به سختی استفاده شده اند را با تخفیف های عمیق خریداری کنید.

 

چگونه کار می کند

وقتی مشتری محصولی را به Pottery Barn بازگرداند ، یا کالایی تولید شده باشد اما قابل فروش نیست ، کارگاه تجدید حیات به منسوجات مانند ملافه ، حمام ، پرده ، بالش ، پرتاب ، روتختی و روپوش روح تازه می بخشد. محصولات با استفاده از فرآیند اختصاصی شش مرحله ای و اتلاف صفر ، قبل از اینکه برچسب کارگاه تجدید به آنها داده شود ، تمیز ، تعمیر و با رعایت استانداردهای کیفیت مشترک تأیید می شوند.

 

هنگامی که محصولات برای فروش مجدد آماده شدند ، در وب سایت The Renewal Workshop ذکر شده اند ، قیمت آنها از 10 تا 215 دلار است که به طور متوسط ??حدود 20 تا 30 درصد از قیمت اصلی انبار سفال (پایین نیست!). اگر از خرید کارگاه تجدید کار خود رضایت ندارید ، آنها بازپرداخت کامل و بازده رایگان تا 60 روز را ارائه می دهند. و اگر موردی را پیدا کردید که در روند نوسازی از قلم افتاده است یا نیاز به کمی پیگیری TLC دارد ، پس از خرید یک سال کامل تحت پوشش قرار می گیرید.

 

مزیت اضافه شده: کاهش ضایعات

با این روش پایدار ، Pottery Barn Renewal باعث افزایش عمر محصولات برگشتی و ناقص می شود و به دفع زباله ها در محل دفن زباله کمک می کند. ویلیامز-سونوما ، شرکت مادر Pottery Barn ، تا سال 2021 متعهد به 75 درصد انحراف از محل دفن زباله در سراسر کشور است. معرفی Pottery Barn تمدید آنها را بسیار نزدیکتر به هدف خود می کند.

 

تحقیقات اخیر انجام شده توسط The Renewal Shop نشان داد که 82 درصد از آنچه مارک ها زباله می دانند در واقع قابل تمدید و فروش مجدد هستند. نیکول باست ، یکی از بنیانگذاران کارگاه تازه سازی ، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: "سفال انبار با استفاده از مجموعه جدید خود به این زنجیره تأمین جدید دامن زده و نتایج هر دو زیبا و پایدار است.

 

مارک های دیگر در بازار دایره ای و اجاره ای

در گذشته The Renewal Workshop با مارک های پوشاک مانند مارا هافمن و وووری کار کرده است ، اما هرگز پیش از این یک خرده فروش به بزرگی انبار سفالگری نداشته است.

 

ما دیدیم که مارک های دیگر در یک مدل اجاره ای کار می کنند ، مانند همکاری West Elm با Rent the Runway و شرکت های اجاره مبلمان ، مانند Feather ، اما این ایده جدید برای جان دادن به کالاهای آسیب دیده و برگشتی یک پارکینگ کاملا جدید برای Pottery Barn and The کارگاه تجدید.

 

منبع: https://redpanel.co/

 

https://www.thespruce.com/what-is-pottery-barn-renewal-5078514