سفارش تبلیغ
صبا ویژن

11 بهترین حساب اینستاگرام برای ساکنان آپارتمان

01

از 11

kerrylockwood

آشپزخانه آفتابی با پنجره

kerrylockwood / اینستاگرام

اگرچه کری لاک وود در یک آپارتمان عجیب و غریب در لندن زندگی می کند ، شما این را از عکس های زیبا از فضای خود نمی دانید. فضای کوچک او پر از لمس شخصی و ایده های ذخیره سازی هوشمند برای ایجاد اتاق های زیبا و منظم است. ما دوست داریم که او از فضای سبز در هر اتاق استفاده کند ، که یک روش ساده و مناسب برای اجاره برای روشنایی هر فضایی را ارائه می دهد.

 

02

از 11

@ 600sqftandababy

اتاق نشیمن با پنجره های زیادی

600sqftandababy / اینستاگرام

زندگی زیبا در یک فضای کوچک نیاز به استعداد و قصد زیادی دارد و آلیسون مازورک این کار را با دو بچه انجام می دهد تا بوت کند. مازورک در حساب کاربری خود به نام 600sqftandababy @ زندگی خود را در یک آپارتمان 600 فوت مربعی در ونکوور شرح می دهد و ثابت می کند که زندگی کوچک به معنای زندگی ناخوشایند نیست. ما عاشق استفاده هوشمندانه او از فضا و طراحی مینیمالیستی زیبا در هر اتاق هستیم.

 

03

از 11

studioplants

باغ پشت بام

studioplants / اینستاگرام

صفحه اینستاگرام جانی فان وجه دیگری از زندگی در آپارتمان را به تصویر می کشد: باغبانی شهری. Phan از پشت بام آپارتمان کوچک کانادایی خود ، تعداد زیادی گیاهان ، سبزیجات و گیاهان خانگی پرورش می دهد. صفحه او برای هر فردی با انگشت شست سبز که همیشه فکر کرده باغبانی بدون حیاط خانه غیرممکن است ، مناسب است. در حالی که Phan کمی از ارسال مطالب جدید تعطیل کرده است ، اما ما توصیه می کنیم از طریق خبرمایه خود پیمایش کنید یا موارد مهم اینستاگرام او را مشاهده کنید تا از تجربیات خود مطلع شوید.

 

04

از 11

champagneandsequins

اتاق نشیمن با مبلمان سفید

شامپاین و عواقب / اینستاگرام

این که آیا شما در یک شهر بزرگ زندگی می کنید یا اینکه همیشه خواب آن را دیده اید ، شرح Disi Fei یک ایده عالی شهری است. آپارتمان وی در کوئینز ممکن است کوچک باشد ، اما پر از جزئیات هدفمند و طراحی کم اهمیت است که باعث می شود در آن واحد احساس جاداری و دنج شود. به علاوه ، با منظره ای زیبا از منهتن ، به هر حال چه کسی به متر مربع بیشتری نیاز دارد؟

 

05

از 11

thecrapflat

اتاق خواب با ملحفه خاکستری

thecrapflat / اینستاگرام

حساب این هاپکینسون در اینستاگرام زندگی او را در یک "آپارتمان اجاره ای سرسخت" اجاره کرده است (حرف های او ، نه ما). ما زیرنویس های تند و زننده و ایده های هوشمندانه او را برای زندگی در فضای کوچک دوست داریم. زیبایی او با رنگ آمیزی مینیمالیستی است و تمام انتخاب های طراحی او برای فضای او هدفمند و هدفمند است.

 

06

از 11

reserve_home

اتاق نشیمن آپارتمانی با صندلی آویز

Reserve_home / اینستاگرام

اگر تا به حال درباره زندگی در یک سنگ قهوه ای زیبا در بروکلین خیال کرده اید ، احتمالاً چیزی شبیه به صفحه اینستاگرام مالوری فلچال است. از صندلی حصیری معلق داخلی که باعث شور و نشاط عمده دهه 70 ما می شود تا آشپزخانه پاستلی زیبا ، آپارتمان فلچال رقیب هر خانه بزرگ تک خانوادگی است.

 

07

از 11

heartzeena

صندلی های صورتی و بسیاری از گیاهان

heartzeena / اینستاگرام

زینا شاه راهی برای رنگ آمیزی دارد و صفحه اینستاگرام او تقویت کننده روحیه عالی است. آپارتمان وی در لندن مملو از مبلمان رنگارنگ روشن ، گیاهان داخلی بزرگ و شادی کافی برای پر کردن خانه ای دو برابر بزرگتر است. این صفحه برای هر کسی که عاشق رنگهای تند و زیبایی شناختی است ، احساس خوبی دارد.

 

08

از 11

citychicdecor

مینی بار طلایی در یک اتاق نشیمن

citychicdecor / اینستاگرام

صفحه اینستاگرام چلسی براون که از خانه خود در شهر نیویورک ارسال می کند ، پر از عکسهای آپارتمان دنج و روشن او است. آنچه در فیلم های مربع فاقد آن است ، مطمئناً سبک را جبران می کند. ما زیبایی شیک و شیک او را دوست داریم که الهام بخش ایده آل برای هر ساکن آپارتمان در شهر است.

 

09

از 11

@ mg__03

آپارتمان استودیویی با تقسیم

mg__03 / اینستاگرام

حساب کاربری ماری گاسکین در اینستاگرام مستقر در واشنگتن دی سی ، الهام بخش ایده آل برای هر کسی است که برای تزئین یک آپارتمان استودیویی تلاش می کند. آپارتمان او گرچه عجیب و غریب است ، اما برای ایجاد یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب بسیار زیبا و زیبا طراحی شده است. حساب او دارای دکوراسیون منزل و عشق طبیعی مو است و اگر شما عاشق یک طراحی قابل جمع شدن قابل دسترسی هستید ، یک دنباله عالی است.

 

10

از 11

justbeingkatherine

نیمکت با دیوار راه راه پشت آن

justbeingkatherine / اینستاگرام

برای برخی از ساکنان آپارتمان ، طراحی با بودجه کلیدی است. به همین دلیل ما عاشق اینستاگرام @ justbeingkatherine هستیم ، زیرا او نکات و ترفندهای مفید DIY را برای دکوراسیون آپارتمان ارائه می دهد. از پروژه های آسان رنگ آمیزی برای تبدیل اتاق به تنظیمات میز ساده برای گردهمایی بعدی ، حساب وی پر از ایده های آپارتمان پسند (و بودجه پسند) است.

 

11

از 11

@ hothouse.jungle

قفسه کتاب پر از گیاه

hothouse.jungle / اینستاگرام

مستقر در سانفرانسیسکو ، صفحه اینستاگرام Donovan Ho hothouse.jungle آرزوی هر یک از علاقه مندان به گیاهان داخلی است. آپارتمان وی مملو از گیاهان گلدانی زیبا از هر شکل و اندازه ای است که به گلخانه بعدی شما الهام می بخشد. اگر شما یک آپارتمان نشین هستید که تزئینات با گیاهان را دوست دارید ، این صفحه را باید دنبال کنید.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.thespruce.com/best-instagram-accounts-apartments-5072431