سفارش تبلیغ
صبا ویژن

8 حمام زیبا با کاغذ دیواری

1

تصویر زمینه هشت پا نارنجی

کاغذ دیواری حمام هشت پا

خانه های سفارشی تاتوم براون

در اینجا مثالی دیگر از الگوی حیوانات جسورانه با شخصیت های مختلف را مشاهده می کنید. اتاق پودر این پسر بچه توسط Tatum Brown Custom Homes دارای یک کاغذ دیواری هشت پا نارنجی است که جالب و دمدمی مزاج است. حداقل انتخاب سخت افزار و وسایل با انتخابی مانند این بهترین است. سینک پایه لاغر و آینه محوری بدون قاب اجازه می دهد تا تصویر زمینه تمام کارها را انجام دهد.

 

2

تصویر زمینه الگوی نقطه پولکا

حمام کاغذ دیواری زیبا

کارآگاه دکور

این الگوی خال خال خال خال کهن دست ساخته شده است ، کاملاً احساس نهایی را به دستشویی زنانه توسط The Decor Detective می بخشد. ترکیبی از رنگ صورتی ، برنجی و سرمه ای غیر معمول است ، با این وجود یک حمام غنی ایجاد می کند. به الگوی کاشی استخوان شاه ماهی توجه کنید ، که یک تضاد بافتی و جغرافیایی با کاغذ دیواری خالدار است.

 

3

تصویر زمینه الگوی پارچه گل و لای

حمام کاغذ دیواری زیبا

Southernzoomer.com برای دومینو

فناوری جدید کاغذ دیواری بدون رعایت پارچه های واقعی ، پیروی از روند دکوراسیون پارچه را آسان می کند. دومینو این کاغذ دیواری پارچه ای گلی زیبا را به صورت سیاه و سفید به نمایش می گذارد. طرح سیاه و سفید به شما امکان می دهد هر رنگی را برای بقیه سرویس های بهداشتی خود انتخاب کنید. در این حالت ، غرور طبیعی چوب ، سبد حصیری و قاب آینه چوبی ، نوعی گرمای آلی را ایجاد می کند.

 

4

تصویر زمینه شاخ و برگ آبی

حمام کاغذ دیواری زیبا

عکاسی نیک اسمیت

برای داشتن ظاهری کلاسیک ، از طریق Houzz از کاغذ دیواری تک رنگ استفاده کنید ، مانند این حمام توسط Clare Gaskin. در این مثال ، یک کاغذ دیواری شاخ و برگ به سبک ویکتوریایی با یک وان مستقل آبی و سفید ، یک غرور مضاعف با پیشخوان مرمر و پوشش های دیواری مهره ای جفت می شود. سفید و آبی ظاهری متمایز و ظریف است که آزمایش زمان را تحمل می کند.

 

5

تصویر زمینه Chenonceau

حمام کاغذ دیواری زیبا

Mi Kin Creations

الگوی Chenonceau بر اساس یک داماسک ایرانی قرن 17 ساخته شده و پرندگان و گیاهان را به صورت یک الگوی متقارن و تکراری نشان می دهد. این سرویس بهداشتی توسط Mi Kin Creations از این الگوی جسورانه و در عین حال سنتی در تمام دیوارها استفاده می کند و غرور دوتایی تمام سفید را به کانون توجه می رساند. توجه داشته باشید که چگونه شکل دسته گل از شکل یکی از گیاهان روی کاغذ دیواری به یاد می آورد.

 

6

تصویر زمینه دریایی

حمام کاغذ دیواری زیبا

اریک رورر

این کاغذ دیواری دریایی که برای حمام یک پسر نوجوان یا خانه ساحلی مناسب است ، روحیه ای مردانه و قوی دارد. Tineke Trigs ، از طریق Houzz ، این الگو را با مبلمان قهوه ای تیره ، آینه ای گرد و لوازم جانبی سرمه ای و سفید برای جلوه ای دریایی ترکیب کرد.

 

7

تصاویر پس زمینه ستاره

حمام کاغذ دیواری زیبا

بازیگران نوسازی

Roming Renovators یک کاغذ دیواری فوق العاده پرستاره را برای بهبود طراحی این حمام زیرزمین انتخاب کرد. پوشش های دیواری سفید بزرگ تخته فضا را روشن و روشن نگه می دارند ، در حالی که آینه ای با قاب چوب قرمز ، رنگی بالاتر از غرور رنگ آمیزی شده در خاکستری کاونتری بنجامین مور ایجاد می کند.

 

 

 

8

کاغذ دیواری طلا

حمام کاغذ دیواری زیبا

دومینو

اگر طلا دوست دارید ، جرات کنید همه چیز را با این کاغذ دیواری پررنگ و رنگ آمیزی بکشید. در این حمام که در دومینو یافت می شود ، طلا قطعاً غالب است. این کاغذ دیواری کاملاً طبیعی و آلی به نظر می رسد ، گویی که یک آبشار با رنگ طلایی پوشانده شده است. اشکال نرم بقیه دکور خانه را به سبک ارگانیک هدایت می کند.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/bedroom-decoration/

https://www.thespruce.com/wallpaper-bathroom-ideas-4147926