سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روندهای خسته در دکوراسیون منزل

تازه: هنر دیواری بافته شده

آویز دیواره Macrame با یک گیاه در زیر.

_ماریمی / بیست

صنایع دستی یکپارچهسازی با سیستمعامل مانند ماکرامه و ملیله های بافته شده تحت تأثیر جهانی در حال بازگشت هستند. از آنجا که آنها از دیوار بیرون می آیند و بافتی به آنها می افزایند ، جایگزینی تازه برای تاکسیدرمی خسته شما هستند.

 

 

خسته: کنده های درخت

ساندویچ ماهی قزل آلا و تخم مرغ روی بشقاب کنده درخت.

آلنا گام / EyeEm / گتی ایماژ

روستک و شیک جنگلی ، کنده درخت و دور درخت به میزهای کناری ، زیر بشقاب ، مدفوع ، سینی های سرو و پایه کیک تبدیل شده اند. و آنها قطعاً جای خود را دارند ، بیشتر در کابین ها و خانه های فرسوده روستایی. آپارتمان شیک شهر شما؟ نه خیلی

 

 

تازه: بتن

دستی که یک دستگاه کاشت بتن با یک گیاه تند و تیز دارد.

Ohmyterv / Twenty20

از طرف دیگر ، بتن ماده اولیه جدید است. ریاضت آن وقتی با زنگ های چوبی یا سایر عناصر طبیعی مانند گیاهان جفت شود ، معتدل می شود و رنگ های خاکستری آن بسیار مرسوم است.

 

 

خسته: شیشه های میسون

گل های گلدان شیشه ماسون با توری و رشته روی شیشه ها

الکس تیهونوفس / EyeEm / گتی ایماژ

اوه ، وقت آن است که کمی از شیشه های مزون استراحت کنی. می توان آنها را رنگ آمیزی کرد ، در گلدان کاغذی یا کاغذ پیچید ، به عنوان توزیع کننده صابون ، پارچه های نقره ای و نگهدارنده های مسواک استفاده کرد. شیشه های ماسون ، اگرچه تا حد مرگ تمام شده اند ، اما هنوز هم جزap اصلی لوازم آشپزخانه کشور هستند و برای همیشه با داشتن یک دسته گل آفتابگردان عالی خواهند بود. و خوب ، آنها اساساً ظرف آشامیدنی مناسب چای شیرین یا لیموناد هستند. اما انتخاب های دیگری هم هست.

 

 

تازه: گلدان های سرامیکی

چیدمان ده ها گلدان سرامیکی رنگارنگ.

Sstodola / Twenty20

گلدان های سرامیکی از هر شکل و اندازه ای - به ویژه مجموعه هایی از آنها - راهی تازه و مدرن برای گیاهان خانگی و گل های شاخه بریده است. مجموعه ای از گلدان های وجهی ، هندسی یا یک جفت گلدان منحنی ، Mid-Century Modern را امتحان کنید.

 

 

 

خسته: آرام باشید و ادامه دهید

قرمز را آرام نگه دارید و علامت را بر روی قفسه ای با سایر علائم حمل کنید.

نیراستار / Twenty20

اگرچه این عبارت خاص (و تغییرات) سهم بیشتری از کانون توجهات را به خود اختصاص داده است ، هنر تایپوگرافی دیگر ایده جدیدی نیست. یک بالش یا علامت اینجا یا آنجا کاملاً خوب است ، اما شما نمی خواهید خانه شما به معنای واقعی کلمه یک داستان تعریف کند. و لطفاً ، به این پوستر خاص استراحت دهید.

 

 

تازه: چاپهای هنری اصلی

کارهای هنری Morning River توسط لورن آدامز در یک قاب.

ضرب شده

برخی از هنرهای بدیع و تازه را با هم مخلوط کنید تا به خانه و منش شما که شخصاً به شما احساس می کند شخصیت و شخصیتی ببخشید. با تشکر از این مکانهای آنلاین ارزان قیمت برای خرید هنر ، پر کردن یک دیوار با چاپهای اصلی دیگر دور از دسترس نیست ، بنابراین پیش بروید و آن تایپوگرافی را بازنشسته کنید و یک دیوار گالری کاملاً اصلی را در آغوش بگیرید.

 

 

خسته: پرندگان و جغدها

سیم دیواری پرندگان انتزاعی نصب شده بر روی دیوار.

یاسمین مردان / گتی ایماژ

شبح های پرندگان چنان بازار را اشباع کرده اند که کمدین ها با آنها شوخی می کنند. ("اما پرنده ای روی آن!" را از "پورتلندیا" بخاطر می آورید؟) جغدها جذابیت یکپارچه ای دارند اما هنوز هم کمی زیاد هستند. و ما را با پرهای طاووس شروع نکنید.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

https://www.thespruce.com/tired-trends-in-home-decor-1791317