سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 پروژه یک روزه برای انجام کار در خانه

در دوره ای که فاصله اجتماعی تشویق می شود و بیشتر ما هر روز از خانه کار می کنیم ، زمان خوبی برای کار در پروژه های خانه ای است که به تعویق انداخته اید. هرچه این دوران دشوار را پشت سر می گذاریم ، صرف وقت برای گذراندن وقت به درون ، گذراندن وقت با خانواده و تکمیل پروژه های خانه بسیار مفید است. کار بر روی پروژه های خانگی که شما آنها را به تعویق انداخته اید ، باعث انحراف و موفقیت روزهای شما خواهد شد!

 

 

خانه خود را بهم بریزید

یک اتاق نشیمن تمیز

KatarzynaBialasiewicz / گتی ایماژ

بی نظمی استرس و اضطراب را به زندگی ما اضافه می کند و این آخرین چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز داریم. خانه شما حرم شماست. با آزاد و منظم نگه داشتن آن ، احساس آرامش بیشتری خواهید داشت و از دانستن خانه خود احساس سبک و مطبوعی احساس شادی می کنید.

 

 

ابتدا با تهیه لیستی از هر اتاق در خانه خود شروع کنید ، سپس زیر هر اتاق از هر فضایی که نیاز به سر و صدا دارد یک زیرمجموعه ایجاد کنید. به عنوان مثال ، در زیر اتاق خواب خود می خواهید کابین های شب ، کمد اصلی ، زره پوش و کمد ها را به عنوان فضاهای جداگانه ای که نیاز به سر و صدا دارند ، بنویسید.

 

بسته به آنچه شما را دچار استرس کمتری می کند ، می توانید با راحت ترین اتاق کار خود را برای سازماندهی شروع کنید و یا با سخت ترین اتاق شروع به کار کنید تا فضای کار را از بین ببرید.

 

 

همانطور که سر و صدا می کنید ، زباله ها را بیرون بریزید و در صورت امکان وسایلی را که شخص دیگری می تواند استفاده کند ، اهدا کنید. اگر به دنبال کسب درآمد اضافی هستید ، وسایل استفاده نشده خود را بفروشید.

 

 

قطع کردن "من بعداً این کار را انجام می دهم"

اتاقی با دیوار گالری

ولادمیر موکری / Unsplash

قاب های عکس ، قفسه ها ، قلاب ها ، جوایز ، آثار هنری و آینه ها در دسته ای قرار می گیرند که اغلب برای زمان بیشتری در مشعل پشتی قرار می گیرند. زمان می گذرد و قبل از اینکه بدانید ، یک سال می گذرد و شما هنوز آن عکس خانوادگی زیبا را آویزان نکرده اید. یک روز اختصاص دهید و همه چیزهایی را که به تعویق انداخته اید به دار بیاورد.

 

 

مبلمان را لمس کنید

اتاق دکور Boho

آلیسا استرهمان / Unsplash

با گذشت زمان ، مبلمان خراشیده می شوند یا بریده می شوند. این زمان خوبی برای لمس کردن هر مبلی است که کمی فرسوده به نظر می رسد. چند مورد که باید بیشتر به آنها توجه کنید ، مبلمان چوبی مانند قفسه های کتاب و صندلی ها هستند که می توانند با پرداخت چوب مبلمان یا واکس پایان ، زنده شوند. همچنین قلم های لمسی برای ایجاد خار و خراش های کوچک وجود دارد. همچنین ممکن است مبلمان با طراوت و شاداب را در نظر بگیرید که با رنگ جدید رنگی فرسوده یا قدیمی به نظر برسد - این می تواند معجزه کند!

 

 

کارت پستال ها ، یادداشت ها و مقالات خود را سازماندهی کنید

مقالاتی در زمینه سفید

جوانا کوسینسکا / Unsplash

نوشتن کارت دست نوشته همیشه یکی از ساده ترین راه ها برای ساختن روز کسی است! مهم است که همه کارت های تبریک خود را مرتب کنید ، بنابراین در صورت نیاز به یکی سریع می توانید آن را پیدا کنید.

 

 

ابتدا با پخش کردن همه کارت های تبریک خود شروع کنید ، سپس کارت های خود را بر اساس تعطیلات و مناسبت های خاص دسته بندی کنید. با نوشتن تعطیلات یا مناسبت های خاص روی یک کاغذ کامپیوتر ، هر دسته را درون یک کیسه پلاستیکی قرار داده و یک عنوان عنوان ایجاد کنید. سپس به سادگی ورق عنوان را داخل کیف در جلوی کارت ها قرار دهید. با فرا رسیدن زمان ارسال ، همه آنها مرتب و آسان پیدا می شوند.

 

برای زمان بهار آماده شوید

دسته گل روی میز کنار تخت

لوگان نولین / Unsplash

بهار فرا رسیده است و این فرصتی عالی برای آماده سازی خانه خود برای فصل جدید است. در اینجا برخی از بهترین موارد برای شروع وجود دارد:

 

خانه خود را بهم بریزید. با سر و صدا کردن هرگونه وسایل غیرضروری در خانه خود احساس هوای سبک و سبک ایجاد کنید و یا آنها را دوباره سازماندهی کنید یا اهدا کنید.

ملافه های تخت خود را عوض کنید. ملحفه های زمستانی خود را بسته و تمام ملافه ها را با ملحفه های بهاری سبک تری از نو درست کنید.

پنجره های خود را بشویید. اغلب اوقات در طول زمستان ، گرد و خاک در طاقچه پنجره جمع می شود. خاک را پاک کنید تا پنجره های شما در آن روزهای زیبا که در آینده قرار دارند آماده باز شدن باشند.

لهجه ها و دکورهای کوچک را تغییر دهید. این لمس های کوچک و خاص است که باعث می شود یک خانه دنج و گرم شود. برای فصل جدید بهار ، شمع های زمستانی خود را با گلهای معطر رنگارنگ و شیرین عوض کنید. حوله های دستی حمام خود را از رنگ های تیره به رنگ های روشن تغییر دهید. گلدان ها را در سراسر خانه آماده کنید تا بتوانید با فرا رسیدن بهار آنها را با گل های تازه چیده شده پر کنید.

انبار و یخچال خود را بشویید

Ehud Neuhaus / Unsplash

یکی دیگر از پروژه های عالی برای مقابله ، تمیز کردن و سازماندهی انبار شما است. چند روش وجود دارد که می توانید در این مورد انجام دهید تا مطمئن شوید روند ساده و بدون استرس است. با تخلیه هرچه در شربت خانه خود شروع کنید ، سپس مواد غذایی را دسته بندی کنید. غذای منقضی شده را پیدا کرده و بیرون بیاندازید و هر چیزی را که باید دوباره شارژ شود ، یادداشت کنید. پس از انجام این کار ، فرم های مختلف ذخیره سازی را برای مرتب و مرتب نگه داشتن آن اجرا کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید برای هر موردی که اغلب به آنها دسترسی دارید ، از یک سوزان تنبل استفاده کنید ، برای مرتب نگه داشتن موارد طبقه بندی شده ، سطل آشغال اضافه کنید و یک واحد قفسه بندی طبقه ای برای قوطی های سوپ بسازید

منبع: https://redpanel.co/mag/

https://www.thespruce.com/day-long-projects-4800061