سفارش تبلیغ
صبا ویژن

11 آشپزخانه کشور زرق و برق دار برای الهام از تزئین شما

01

از 11

ویژگی های کلاسیک آشپزخانه کشور

نکات آشپزخانه کشور

سارا جوی

بسیاری از چیزهای ارزان قیمت کشور در این آشپزخانه روستایی توسط سارا جوی ، یک وبلاگ نویس دکوراسیون منزل وجود دارد. سینک ظرفشویی پیش بند چینی یکی از آشپزخانه های کشور است که باید از آن استفاده کنید. کابینت پرده ای 100 درصد خانه مزرعه است. ما صفحه پشت تخته سفید مهره ای را دوست داریم - این یک گزینه کم مصرف و ارزان قیمت برای کاشی مترو سفید است. اگر تخته های چوب ضخیم تری را ترجیح می دهید ، گلدان کشتی را در نظر بگیرید. یک ترفند خارق العاده دیگر که ارزش دزدی دارد استفاده از درب خارجی قدیمی برای پنهان کردن انبار است. به دیوارهای سفید توجه کنید؟ سارا با سایه ای گرم که هماهنگی زیبایی با صفحات پیشخوان بلوک قصابی و کف های چوب سخت دارد ، رفت.

 

02

از 11

آشپزخانه کشور جلا و رنگارنگ

Country Kitchen in LA توسط آلیسون کندلر

آلیسون کندلر

رنگ های پررنگ و روشن در این آشپزخانه صیقل داده شده توسط آلیسون کندلر ، طراح داخلی کالیفرنیایی ، زنده می شوند. یک درب صفحه نمایش قدیمی از یک خانه کشاورزی قدیمی می گوید سلام به رنگ زرد خردل. کابینت دو رنگ و دیوارهای سفید چشم ها را به اطراف اتاق می کشاند و فضای آشپزی را بزرگتر و هوا نشان می دهد. لهجه های پرنعمت از جمله پایه میوه ای فلزی و کرکره نارنجی لبه مدرن را از صفحات میز کوارتز سفید می گیرند.

 

03

از 11

آشپزخانه کانتری رنگارنگ و التقاطی

آشپزخانه روستایی رنگارنگ دیوانه

شیرینی آووکادو طراحی داخلی

یک جزیره آشپزخانه پوشیده از چوب اصلاح شده ، تیرهای خام در سقف و چوب های برجسته رنگارنگ ، جذابیت کشور را به این آشپزخانه آپارتمانی توسط طراحی داخلی شیرینی آووکادو واقع در لندن می بخشد. یک ویژگی عالی دیگر که قابل ذکر است کف بتونی بادوام است که می تواند در انواع فضاها از روستایی تا مدرن کار کند.

 

04

از 11

آشپزخانه کلبه کشور با الهام از Vintage

طراح داخلی آشپزخانه روستایی

طراحی آلیس

چندین بروزرسانی مقرون به صرفه توسط آلیز دیزاین از پیتزبورو ، کارولینای شمالی ، این کشور را به آشپزخانه سفید تبدیل می کند. کابینت های سفید با سخت افزار مشکی از ویژگی های اصلی خانه هستند - برای ایجاد فضای آشپزی با ظاهری زیبا و تازه ، تازه شده بودند. یک سایه زنده قرمز ممکن است رنگ نهایی کشور باشد. در اینجا یک تابلوی سیب پرنعمت قرمز ، یک بازار کک فروشی ، فضا را شخصی می کند. قفسه های چوبی احیا شده در عین همگام بودن با سبک مدرن خانه مزرعه ، فضای ذخیره سازی عملیاتی را فراهم می کند.

 

05

از 11

آشپزخانه کلبه کشور قرمز و سفید

کف شطرنجی در آشپزخانه کشور

پینئو ساخت و ساز

کابینت های ساده و سبک شیکر برای آشپزخانه های کشور عالی هستند همانطور که در این فضای آشپزی قرمز و سفید توسط Pinneo Construction در خارج از Princetown ، نیوجرسی نشان داده شده است. کف شطرنجی سیاه و سفید یک ویژگی کلاسیک است که به استعداد قدیمی کمک می کند. جزیره آشپزخانه با تخته مهره با الهام از خانه مزرعه ، لبه صنعتی را از هود اجاق گاز ضد زنگ خارج می کند. دیوارهای قرمز انبار مقدار زیادی از رنگ گرم شدن اتاق را اضافه می کنند.

 

06

از 11

آشپزخانه کلبه کشور زیبا

آشپزخانه کلاسیک انگلیسی کشور

بیکر و بیکر

کابینت دو رنگ این آشپزخانه سفارشی کشور را بیکر و بیکر از انگلستان لنگر می اندازد. کابینت های پایه چوبی یک احساس کلبه روستایی را ایجاد می کنند بدون اینکه بیش از حد روستایی باشد. بالای صفحه پشت کاشی واضح مترو و کابینت تخم مرغ رابین ، یک جلوه مدرن در مزرعه مزرعه را اضافه می کند. هر آشپز خانگی از یک غرق بزرگ قدردانی می کند. در اینجا یک سینک ظرفشویی چینی عملکرد زیبایی ایجاد می کند. تاج جواهر در این فضا اجاق چدن الهام گرفته از پرنعمت است که در محدوده خانه بوده است.

 

به 7 از 11 زیر ادامه دهید.

 

07

از 11

آشپزخانه کشور با کف نقاشی شده

کف آشپزخانه استنسیل رنگارنگ

طرح آلیسون کندلر

آلیسون کندلر دیزاین با ترکیب ویژگی های سفید و لهجه های رنگارنگ ادویه این آشپزخانه روستایی را ادویه می کند. یک جزیره آشپزخانه مدرن در مزرعه با رنگ قرمز انباری حالت روحانی را نشان می دهد. به جای اینکه کفهای چوبی قدیمی خانه را بیرون بکشید ، با رنگ و بوی ظاهری جدید و زنده به آن بخشیده شده است. لمس های زیبا مانند هود اجاق گاز و مبلمان الهام گرفته از مبلمان ، نمای کلبه آشپزخانه را کامل می کنند. نکته جالب دیگری که باید به آن توجه کنید ، تعویض لوازم خانگی از جنس استنلس استیل با گزینه های رنگارنگ در رنگ های الهام گرفته از طبیعت به عنوان آبی تخم مرغ رابین است.

 

به 8 از 11 زیر ادامه دهید.

 

08

از 11

آشپزخانه کلاسیک کشور

در اینجا نمونه ای از آشپزخانه معتبر روستایی است که اخیراً توسط Douglas R. Schotland Architect ، از پنینگتون ، نیوجرسی ، با ویژگی های مدرن به روز شده است. کابینت های شسته شده با رنگ آبی اتاق را با سبک کشور قدیمی لنگر انداخته اند. ویژگی های سنگ صابون از جمله میزهای پیشخوان و یک سینک جلوی پیش بند باعث افزایش عملکرد می شود اما برخلاف انواع دیگر مواد سنگی مانند سنگ مرمر ، ظاهر سنگ و صابون باعث تقویت فضای خانه آشپزخانه می شود. ویژگی های چوبی رنگ نشده قسمت عمده ای از سبک آشپزخانه کشور است. در اینجا تخته های کف ضخیم و زرق و برق دار ، یک مجموعه غذاخوری معتبر در خانه های کشاورزی ، و یک سقف چوب طبیعی از ویژگی های اصلی کشور است.

 

به 9 از 11 زیر ادامه دهید.

09

از 11

کابینت روستایی Rust-Rough-Hewed

آشپزخانه روستیک سفارشی با کابینت های آب و هوایی

رودخانه سازان توس

هیچ چیز نمی گوید آشپزخانه کشور مانند کابینت های دست ساز زیبا و دیوارهای روکش دار ساخته شده از چوب کنده شده باشد. سازندگان River Birch در اشویل ، کارولینای شمالی کل این فضا را با استفاده از چوب انبار اصلاح شده برای ظاهری کاملاً روستایی احداث کردند. بقیه ویژگی های آشپزخانه مدرن است. با این حال ، برخی از موارد مانند سینک ظرفشویی و شیر آب برنز روغن کاملاً جدید مالیده شده ، هر دو برای شکل ظاهری و قدیمی کشور انتخاب شده اند. یکی دیگر از ویژگی های خارق العاده ، میز پیشخوان بلوک قصابی است که توسط یک آب بندی کننده ضد آب محافظت می شود. سطح چوب جایگزین زیبایی برای مواد گران تر مانند سنگ است که در فضای آشپزی الهام گرفته از کشور احساس گرما نمی کند.

 

به 10 از 11 زیر ادامه دهید.

10

از 11

دیوار برجسته چوب

Rustic Wood دارای دیواری در یک خانه کوچک است

طراحی داخلی جسیکا هلگرسون

یک دیوار از ویژگی های چوبی اصلاح شده کشور را در این آشپزخانه روستایی توسط Jessica Helgerson Design Interior مستقر در پورتلند ، اورگان قرار می دهد. دیوارهای کناری با گلدان سفید پوشیده شده است ، مورد علاقه مدرن خانه مزرعه. یک میز ناهار خوری بزرگ روستایی با صندلی های چوبی نامناسب ، به اتاق جذابیت خوشامدگویی بخشیده است. کابینت چینی پرنعمت در سمت چپ مکان مناسبی برای نمایش ظروف ظرفشویی و خرده ریزهای آشپزخانه است.

 

به 11 از 11 زیر ادامه دهید.

11

از 11

چراغ های آویز Vintage Househouse

آشپزخانه با الهام از طراحی اولیه آمریکایی

نقطه تاج

در این آشپزخانه سفارشی که Crownpoint خارج از نیوهمشایر طراحی کرده است ، بسیاری از مواد تشکیل دهنده کشور مطمئن وجود دارد. اول ، بیایید در مورد نورپردازی صحبت کنیم - سه چراغ آویز برج خانه با مزرعه در عملکرد سبز به عنوان روشنایی وظیفه. سپس یک جزیره آشپزخانه بلوکی قصابی ، به ضخامت سه اینچ قرار دارد. این یک لمس خانگی است که گرمای بصری بیشتری نسبت به یک میز سنگی اضافه می کند. مجموعه ای از سبدهای تخم مرغ مفتولی قدیمی به سبک قدیمی کمک می کند که فضا را شخصی می کند.

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

https://www.thespruce.com/warm-rustic-country-kitchen-ideas-1821190