سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شروع کار به عنوان یک طراح داخلی یا دکوراتور

از منازل شخصی و قایق های تفریحی گرفته تا ساختمانهای تجاری و دولتی ، دکوراتورها و طراحان داخلی فضای داخلی هر مکان را که فکرش را بکنید لباس می پوشانند. آنها با انواع اثاثیه ، پارچه ها و مصالح ساختمانی کار می کنند و به طور فزاینده ای از نرم افزار طراحی به کمک کامپیوتر برای طراحی تنظیماتی استفاده می کنند که به مکان جدیدی شخصیت می بخشد و زندگی جدیدی را به محل های زندگی ، محل کار و تنظیمات عمومی می بخشد.

 

هم طراحان و هم طراحان باید احساس رنگ و تعادل یا تناسب داشته باشند ، توانایی برقراری ارتباط از طریق نمایش های گرافیکی و نگرش مثبت نسبت به تغییر را داشته باشند تا بتوانند در عین حال که پاسخگوی خواسته های مشتری خود هستند ، از روند طراحی خود پیروی کنند.

 

دکوراتورهای داخلی می توانند - و غالباً - کارهای خود را بدون داشتن مدارک رسمی انجام دهند ، اما برای اینکه خود را طراح داخلی بخوانید ، ممکن است مجوز رسمی داشته باشید: بیش از 20 ایالت به مجوز صادر شده توسط دولت احتیاج دارند. حتی در ایالت هایی که نیازی به مجوز ندارند ، مشتریان بزرگتر و بیشتر شرکتهای طراحی داخلی یا معماری مناسب هستند که اصرار بر صدور گواهینامه توسط انجمن معتبر طراحی داخلی آمریکا را داشته باشند. برای دریافت این گواهینامه ، باید در آزمون داده شده توسط شورای ملی طراحی داخلی (NCIDQ) قبول شوید.

 

برای واجد شرایط بودن در آزمون ، باید ترکیبی از شش سال تحصیل در زمینه طراحی و تجربه کار تمام وقت در این زمینه را داشته باشید. و فکر نکنید قرار است در مورد بهترین ترکیبات رنگ برای اتاق کودک فعال یا تعریف کلمه "توالت" آزمایش شوید. طراحان داخلی باید بدانند که آیا می توان بدون آسیب رساندن به ساختار ساختمان ، دیوار را زمین زد ، چه مواردی برای رعایت کدهای ایمنی ساختمان و آتش سوزی و نحوه انجام برنامه ریزی فضا لازم است.

 

به دلیل شرایط سخت مجوز در زمینه طراحی داخلی ، دکوراتورهای داخلی بیشتر در محیط های مسکونی کار می کنند در حالی که طراحان داخلی در هر دو عرصه تجاری و مسکونی کار می کنند (اگرچه برای تخصص در یکی از آنها مناسب هستند).

 

دکوراتورها و طراحان خدمات خود را از چند طریق هزینه می کنند. برخی برای کار طراحی مبلغی مساوی درخواست می کنند. برخی دیگر صورتحساب را ساعت به ساعت اعلام می کنند و نرخ آن تا 200 دلار می رسد. برخی دیگر نیز هزینه خدمات تقریباً 20 درصدی را به هزینه اقلامی که برای مشتری می خرند ، مانند مبلمان ، پارچه و پوشش کف اضافه می کنند.

 

شخصی که مایل به شروع کار با دکوراسیون داخلی است ، می تواند بدون تحصیلات رسمی مورد نیاز برای صدور گواهینامه ، با دنبال کردن یکی از این مسیرها وارد این زمینه شود:

 

استفاده از برنامه مکاتبه یا آموزش از راه دور ، مانند مواردی که در WorldWideLearn یافت می شود. (اکثر این برنامه ها شرایط آموزش رسمی مورد نیاز برای شرکت در آزمون NCIDQ یا مجوز اکثر ایالت ها را ندارند.)

 

خرید یک حق رای دادن اگرچه شرکتی مانند Interiors توسط Decorating Den. آموزش اولیه و مداوم هر دو به عنوان بخشی از بسته حق رای دادن ارائه می شود.

بازاریابی یک روش تزئین یا طراحی بی شباهت به بازاریابی سایر مشاغل خدمات محلی نیست - بهترین راه ها برای ایجاد مشاغل تجاری شامل شبکه در سازمان هایی است که مشتری های بالقوه یا منابع مراجعه دارند ، به رسمیت شناختن از طریق تبلیغات و مشاغل گفتاری ، تولید ارجاع از مشتریان راضی و داشتن یک وب سایت.

اگر می خواهید در مورد این زمینه بیشتر بدانید ، پیوندهای زیادی را که در این دو سایت موجود است بررسی کنید:

منبع: https://redpanel.co/

https://www.entrepreneur.com/article/70178