سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل تبدیل شدن به یک طراح داخلی

1 درجه طراحی داخلی کسب کنید

گرچه تحصیلات رسمی کاملاً ضروری نیست ، اما بیشتر شرکت های طراحی داخلی از طراحان می خواهند حداقل لیسانس بگیرند. مدرک تحصیلی در رشته خاص ترجیح داده می شود ، اما مدرک در زمینه دیگر به طور کلی قابل قبول است به شرطی که همراه با تکالیف درسی در طراحی داخلی باشد ، مانند طراحی و طراحی به کمک کامپیوتر (CAD). مدارک تحصیلی در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ارشد و دکترا نیز موجود است.

برنامه های طراحی داخلی را می توان در بسیاری از کالج ها و دانشگاه های بزرگ و همچنین موسسات تخصصی هنر و طراحی یافت. انجمن ملی مدارس هنر و طراحی تقریباً 300 موسسه پس از متوسطه را با برنامه های هنری و طراحی اعتبار می دهد. بعلاوه ، شورای اعتباربخشی طراحی داخلی بیش از 150 برنامه طراحی داخلی در سطح حرفه ای را در سراسر کشور به رسمیت می شناسد و انجمن ملی آشپزخانه و حمام برنامه های تخصصی طراحی را در 45 کالج و دانشگاه اعتبار می بخشد.

برنامه های مدرک کیفیت و گواهینامه در این زمینه نیز ممکن است بصورت آنلاین پیدا شود اما دانشجویان علاقه مند همیشه باید قبل از ثبت نام اعتبار برنامه را بررسی کنند.

 

2 آزمون شورای ملی برای آزمون صلاحیت طراحی داخلی را پشت سر بگذارید

همه ایالت ها به مجوز طراحان داخلی احتیاج ندارند. با این حال چندین مورد وجود دارد که طراحان غیر مجاز را از انجام کارهای طراحی داخلی منع می کنند. برخی دیگر به طراحان مجاز و غیر مجاز اجازه طراحی می دهند ، اما فقط به متخصصان مجاز اجازه می دهند از عنوان "طراح داخلی" استفاده کنند.

مجوز نیاز به قبولی در یک آزمون مورد تأیید دولت ، به طور معمول آزمون شورای ملی طراحی داخلی (NCIDQ) دارد. برای واجد شرایط شدن در آزمون NCIDQ ، دانشجویان باید ترکیبی از تحصیلات و تجربه داشته باشند ، به طور معمول حداقل مدرک لیسانس و دو سال آموزش در محل کار. ساکنان کالیفرنیا باید در آزمون شورای کالیفرنیا برای صدور گواهینامه طراحی داخلی (CCIDC) شرکت کنند.

طراحان داخلی همچنین ممکن است گواهی داوطلبانه را در یک منطقه خاص در نظر بگیرند. گواهینامه های تخصصی مستقل از NCIDQ هستند و معمولاً از طریق انجمن های صنفی و حرفه ای در دسترس هستند.

 

3 از برخی از پروژه های PRO BONO استفاده کنید

طراحان داخلی ، به ویژه آنهایی که کار خود را شروع می کنند ، ممکن است استخدام بدون تجربه کاری قبلی دشوار باشد. مشکل این است که ، بدون کسب کار ، کسب تجربه غیرممکن است. بسیاری از طراحان داخلی با شروع کار حرفه ای خود به صورت رایگان کار خود را شروع می کنند. طراحان می توانند خدمات خود را به دوستان و خانواده خود ارائه دهند ، یا داوطلب کمک به خدمات یا سازمانهای غیر انتفاعی محلی یا حتی مشاغل کوچک که قادر به پرداخت هزینه یک طراح حرفه ای نیستند ، شوند. طراحان جدید حتی می توانند در خانه های خودشان کار کنند. نکته مهم این است که مهارت های مورد نیاز در هنگام ایجاد مشاغل با درآمد واقعی را توسعه دهیم.

 

4 نمونه کارها را بسازید

حتماً از همه کارهای خود عکسهای با کیفیت بگیرید و آنها را در یک نمونه کار حرفه ای جمع کنید. نمونه کارها با کیفیت و جامع مهمترین ابزار برای طراحان داخلی است که به دنبال مشتری هستند. این نه تنها به مشتریان بالقوه اجازه می دهد تا بهترین کارهای شما را مشاهده کنند ، بلکه توانایی شما را در ارائه حرفه ای و منظم خود را نشان می دهد. علاوه بر عکس ، منتخبی از طرح ها و طرح های خود را در بر داشته و از ارائه نمونه هایی از طیف گسترده ای از پروژه ها نترسید. علاوه بر این ، بسیاری از طراحان داخلی امروزه نسخه های آنلاین نمونه کارهای خود را حفظ می کنند.

 

5 به دنبال ادامه فرصت های آموزشی باشید

بسیاری از گواهینامه های حرفه ای وجود دارد که طراحان می توانند انجام دهند و همچنین از طریق شرکت در کنفرانس های طراحی داخلی ، خود را در جریان روند و تغییرات قرار دهند. تعدادی از موسسات دارای گواهینامه هایی در زمینه های تخصصی هستند ، از جمله: طراحی پایدار ، نظریه فضایی ، طراحی داخلی شرکت ها و طراحی فضاهای تاریخی. علاوه بر این ، بسیاری از کنفرانس ها ، کارگاه ها و نشست ها توسط بسیاری از سازمان ها در طول سال ارائه می شود. انجمن بین المللی طراحی داخلی و همچنین انجمن طراحان داخلی آمریکا و انجمن طراحی داخلی به طور مرتب میزبان رویدادها هستند.

منبع: https://redpanel.co/mag/

https://www.learnhowtobecome.org/interior-designer/