سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 نکته مفید درباره یادداشت برداری iPad که یادداشت های شما را به

از زمانی که iPad Pro و Apple Pencil 2 خود را دریافت کردم ، به طور انحصاری از آن برای یادداشت های کار ، مدرسه و شخصی خود استفاده کردم

 

در گذشته ، حدود 7 دفتر مختلف حمل می کردم. یکی برای ریاضیات ، علوم ، هنرهای زبان ، اسپانیایی ، تاریخ و غیره.

 

وقتی به گذشته نگاه می کردم ، مقدار زیادی کاغذ استفاده کردم ، وزن اضافی زیادی کشیدم و مجبور شدم با از دست دادن یادداشت ها و تعمیر دفترهای آسیب دیده خود کنار بیایم.

 

با یادداشت برداری دیجیتال ، مجبور نیستید با هیچ یک از این جنبه ها کنار بیایید.

 

کوله پشتی من سبک است زیرا تمام دفترهای یادداشتم روی iPad من ذخیره شده اند.

 

من همچنین به راحتی از همه دفترهای خود پشتیبان تهیه کردم ، بنابراین نگران از دست دادن آنها نخواهم بود.

 

یادداشت برداری دیجیتال یک تغییر دهنده جدی در زندگی من بوده است. در طول راه ، من با اطلاعات اضافی برنامه ریزی دیجیتال ، همراه با برخی هک های مفید آشنا شدم.

 

اگر شما در یادداشت برداری دیجیتال تازه وارد هستید یا فقط می خواهید نکات مفیدی را بدانید ، من در این پست وبلاگ 9 ترفند کاربردی و کاربردی را برای ارتقاate یادداشت برداری iPad خود به اشتراک می گذارم.

 

افشای کامل: این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. لطفا برای اطلاعات بیشتر افشاگری ما را بخوانید.

 

لوازم و برنامه های کاربردی برای یادداشت برداری iPad

برای یادداشت برداری ، از iPad Pro 12.9 و Apple Pencil 2 استفاده می کنم. ترجیح می دهم یادداشت هایم را بنویسم ، اما اگر تایپ را ترجیح می دهید ، پیشنهاد می کنم روی صفحه کلید Apple قرار بگیرید.

 

اگر بودجه کافی ندارید ، آخرین iPad 7th Generation یک گزینه عالی برای دانشجویان است و با Apple Pencil 1 سازگار است.

 

اگر می خواهید تجزیه و تحلیل دقیق اینکه کدام iPad برای مطالعه و برنامه ریزی باید دریافت کنید ، من یک پست وبلاگ در بهترین iPad نوشتم تا برای یادداشت برداری و برنامه ریزی دیجیتال 2020 (و از کدام یک اجتناب کنم).

 

برنامه های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها برای یادداشت برداری استفاده کنید ، اما در زیر پر کاربردترین و تحسین شده ترین برنامه های یادداشت برداری هستند:

 

 منبع: https://www.rathgraphic.com/sarresid-nava.html

 

یادداشت های خوب

GoodNotes برنامه مورد علاقه یادداشت برداری iPad است. توسط بسیاری برای برنامه ریزی ، یادداشت برداری و حاشیه نویسی استفاده می شود. به تجربه من ، تقریباً می توانید همه کارها را در این برنامه انجام دهید.

ویژگی های قابل توجه

 

برجسته

گزینه های الگوی کاغذ

سیستم سازماندهی پوشه ها

رابط کاربری مدرن و بصری

اشکالاتی

 

بدون ضبط صدا

اندازه پرونده GoodNotes کمی بزرگتر است

مشهور بودن

قابل توجه بودن یکی دیگر از برنامه های محبوب یادداشت برداری است. بسیاری از دانشجویان از این کار برای یادداشت برداری استفاده می کنند.

 

ویژگی های قابل توجه

 

ضبط صدا

حاشیه نویسی

پیمایش مداوم

می توانید از لینک ها در برنامه استفاده کنید

اشکالاتی

 

انتخاب کاغذ محدود

تنوع عرض قلم کمتر

یادداشت های اپل

Apple notes یک برنامه رایگان است که همراه iPad شما ارائه می شود. اگر می خواهید یادداشت برداری دیجیتالی را امتحان کنید و ببینید آیا برای شما مناسب است ، این برنامه عالی است.

 

امکانات

 

رایگان

رابط کاربری آسان و آشنا

می تواند نقاشی بکشد

اشکالاتی

 

قابلیت محدود

گزینه های محدود نوشتن

ساختار یادداشت برداری سفت و سخت

بدیهی است که به سراغ اپلیکیشنی بروید که متناسب با نیازهای شما مناسب است ، اما به نظر من GoodNotes بهترین کار را برای من دارد. من از آن برای برنامه ریزی ، مطالعه و مجله استفاده می کنم. با اطمینان می توانم بگویم که همه پایگاه های من را پوشش می دهد.

 

اگر می خواهید برداشت جامع تری از برنامه های یادداشت برداری دیجیتال بخوانید ، پست وبلاگ من ، بهترین برنامه های یادداشت برداری و برنامه ریزی دیجیتال را برای مبتدیان بخوانید.