سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه آشپزخانه خود را به روز و تازه کنیم

روشنایی

نصب وسایل روشنایی جدید در آشپزخانه شما می تواند در دکوراسیون و همچنین روشنایی این قسمت کلیدی تفاوت ایجاد کند. این گزینه ها شامل روشنایی مسیر ، چراغ های فرو رفته ، دیوارکوب ها و چراغ های معلق یا آویز است. سبکی را انتخاب کنید که با طرح تزئین آشپزخانه و همچنین بقیه خانه مطابقت داشته باشد. وسایل در بسیاری از مواد ، طرح ها و رنگ ها ارائه می شوند که گزینه های زیادی را برای افزایش نور به هر طریقی که بخواهید فراهم می کنند.

 

از بالا به پایین: چگونه آشپزخانه خود را به روز و تازه کنیم

 

عکس از معماران ملوکو و مور

 

ذخیره سازی

انبار آشپزخانه همیشه برای غذا ، ظروف آشپزی و ظروف مفید است. ممکن است بخواهید انبارگاهی را در گوشه آشپزخانه یا گوشه ای برای نگهداری کالاهای خشک یا کنسرو درست کنید. قفسه های کمد داخلی در سبک های مختلف با ارتفاع و عرض قفسه های مختلف ارائه می شود. قفسه های دیواری با صفحات کشویی را می توان در هنگام استفاده یا بسته و با گیاهان یا تزئینات فصلی باز نگه داشت. کشوهای عمیق امکان دیگری برای نگهداری قابلمه ها و ماهی تابه ها یا وسایل آشپزی است. کمدهای جدید جذاب می توانند جلوه کلی طراحی آشپزخانه شما را غنی کنند.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

میزهای پیشخوان

پیشخوان های آشپزخانه یکی از اولین مواردی است که افراد هنگام ورود به اتاق متوجه آن می شوند. میزهای پیشخوان در طرحها و الگوهای متعددی برای هماهنگی با طرح کلی تزئین آشپزخانه موجود است. از آنجا که گران قیمت هستند ، اگر پیشخوان های کنونی شما آنقدر قدیمی نباشند و هنوز در وضعیت مطلوبی نباشند ، ممکن است بخواهید به تعمیر آشپزخانه در محل مراجعه کنید. اضافه کردن یک صفحه پشتی مکمل و کشوهای جدید درب کمد و دستگیره های کشو می تواند جلوه ای فوق العاده ایجاد کند.

 

 

کفپوش

نصب کفپوش آشپزخانه جدید می تواند ظاهری کاملاً جدید به اتاق ببخشد. کف تخته های ضد آب در کنار سبک های سنتی کاشی و مشمع کف اتاق محبوب هستند. برخی افراد از فرش های داخلی برای آشپزخانه استفاده می کنند ، اما تمیز کردن آن پس از ریختن مواد غذایی و تهیه پشتیبان های ماشین ظرفشویی ممکن است سخت باشد. یک سبک کف را انتخاب کنید که با طراحی کلی سایر به روزرسانی ها مطابقت داشته باشد برای یک جریان منسجم.

 

بسته به بودجه شما ، ممکن است بخواهید لوازم خانگی آشپزخانه خود را نیز به روز کنید یا روشهای پنجره خود را جایگزین کنید تا ظاهری به روزتر داشته باشید. روی قسمتهای اصلی آشپزخانه که می توانید از پس بازسازی آنها بربیایید ، احساس جدیدی به اتاق بدهید.

http://beautyharmonylife.com/from-the-top-down-how-to-update-and-refinish-your-kitchen/