سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه هر علامت زودیاک خانه رویایی خود را تزئین می کند

01

 

دلو (20 ژانویه تا 18 فوریه) - التقاطی و سازگار با محیط زیست

تصویر دکوراسیون منزل دلو

تصویرگری: The Spruce / Alison Czinkota

شما دمدمی مزاج و منحصر به فرد هستید و کاملاً برای تزئین خانه خود مانند هر کس دیگری تلاش نمی کنید. این احتمال وجود دارد که سعی کنید تا آنجا که ممکن است از گزینه های فن آوری سازگار با محیط زیست و سازگار با محیط زیست استفاده کنید. به صفحات خورشیدی ، سیستم های باران گیر و موارد مشابه فکر کنید. مطمئناً از ایجاد فضایی لذت می برید که به شما امکان می دهد با افکار خود تنها باشید و به شما اجازه می دهد برای راه های بهتری برای کمک به دنیای اطراف خود برنامه ریزی کنید. اما تعجب آور نیست که شما همچنین از داشتن فضای زیاد با اتاقهای اضافی قدردانی می کنید تا به دیگران کمک کنید تا در صورت نیاز و زمان نیاز به آن کمک کنند.

 

02

 

ماهی (19 فوریه تا 20 مارس) - آرامش بخش و آرام

تصویر تزئینات خانه ماهی

تصویرگری: The Spruce / Alison Czinkota

در حالی که شما برای داشتن وقت برای خود ارزش قائل هستید ، شما به سمت تزئین خانه خود در رنگهایی آرام و جذاب دعوت می شوید که باعث آرامش دیگران (و خودتان) می شوند. به عنوان یک علامت آب ، یک سایه آبی و آبی خنک یک انتخاب عالی برای رنگ آمیزی خواهد بود. ایجاد فضای لازم برای مبلمان راحت با بالش و پتو تزئینی و نرم ، کاملاً ضروری است. اگرچه دوست دارید احساس گرما داشته باشید ، اما همچنان تلاش می کنید منطقه را آزاد و روان نگه دارید و نه فقط به خاطر آن آنرا با چیزهایی شلوغ کنید. و به طور طبیعی ، شما دوست دارید که به نوعی از آب نزدیک باشید ، خواه خانه در نزدیکی اقیانوس واقع شده باشد ، و یا حتی اگر فقط یک استخر روباز بزرگ با فضای عرشه فراوان داشتید تا مهمانان خود را دعوت کنید.

 

03

 

برج حمل (21 مارس تا 19 آوریل) - بلند و سرزنده

تصویر زمینه تزئینات خانگی

تصویرگری: The Spruce / Alison Czinkota

شما شخصیت بزرگی دارید و تمایل دارید که زندگی را تعقیب کنید و آن را تا حد ممکن کامل تجربه کنید. خانه رویایی شما به احتمال زیاد از رنگها و الگوهای پررنگ و ماجراجویانه ، به ویژه در مبلمان شما برخلاف دیوارها استفاده می کند. در مقیاس بزرگتر ، برای ایجاد فضای فعالتر کاملاً به اتاقهای اضافی احتیاج دارید - یک سالن ورزشی کاملاً مبله یا حتی یک دیوار صخره نوردی در طبقه پایین به ذهنتان خطور می کند - تا از خستگی شما مماشات کند و به شما اجازه دهد همیشه فعال باشید.

 

04

 

ثور (20 آوریل تا 20 مه) - درجه یک و آرام

تصویر تزئینی منزل تاوروس

تصویرگری: The Spruce / Alison Czinkota

مطمئناً از اینکه خودتان را در چیزهای زیبا سرگرم کنید لذت می برید و همچنین به دنبال یک محیط راحت و پایدار هستید ، بنابراین دیدن این عادت ها به طرز چشمگیری به خانه رویایی شما هیچ حیرت انگیزی نخواهد بود. شما به احتمال زیاد یک کاناپه مقطعی بزرگ و راحت با بسیاری از وسایل راحت و همیشه در دسترس انتخاب خواهید کرد. این راهی است که شما می توانید از عوامل استرس زا در دنیای خارج خارج شوید. راحتی خانه شما همچنین برای اجازه دادن به دیگران در استراحت به شما ملحق می شود. منطقه آشپزخانه شما واقعاً به عنوان یک نقطه کانونی شناخته می شود زیرا شما به میزان لذت بردن از غذاها و نوشیدنی های خوشمزه مشهور هستید (یک انبار شراب یا حتی یک منطقه بار مجلل که فقط با بهترین مواد غذایی تهیه شده است ، برای شما دور از ذهن نیست) . به عنوان علامت زمین ، شما دوست دارید از رنگ های کم رنگ و رنگ های خنثی استفاده کنید تا احساس پایداری مورد نظر خود را در زندگی خود گردهم آورید.

 

 

 

05

 

جوزا (21 مه تا 20 ژوئن) - باز و مجلل

تصویر تزئینات خانه gemini

تصویرگری: The Spruce / Alison Czinkota

اگرچه ممکن است چیزهای مورد نظر شما روز به روز تغییر کند ، اما مواردی وجود دارد که شما در آوردن آنها به خانه رویایی خود دریغ نخواهید کرد. شما اجتماعی هستید و عاشق این هستید که دنیا و همه امکانات آن را در نوک انگشتان خود داشته باشید ، بنابراین همه تلاش خود را می کنید تا فضای شما بزرگتر به نظر برسد. داشتن پانل های بزرگ شیشه ای و پنجره های عریض نور زیادی را به ارمغان می آورد و اتاق را واقعاً باز می کند! مطمئناً شما هم دوست دارید با آخرین فن آوری روبرو شوید و سعی کنید از دیگران نیز جلوتر باشید. سعی کنید برخی از عناصر لوکس فناوری مانند سیستم صوتی خانگی را که با صدا فعال می شود و ویژگی های خانگی کنترل شده توسط تلفن های هوشمند را در آن بگنجانید. این دستگاه ها باعث می شوند یک قدم جلوتر از بازی احساس کنید.

 

06

 

سرطان (21 ژوئن تا 22 ژوئیه) - خوشمزه و سنتی

تصویر تزئینات خانه سرطان

تصویرگری: The Spruce / Alison Czinkota

شما چیزهای نرم برای چیزهای سنتی و عتیقه دارید ، بنابراین خانه رویایی شما کاملا شامل مبلمان و دکوراسیون است که در آن سبک ها قرار می گیرند. مطمئناً همه مکان های استراحت و آسایش را تا حد ممکن دنج خواهید کرد. آشپزخانه نیز به دلیل علاقه شما به آشپزی و پختن برای خود و عزیزانتان ، یک نقطه کانونی خواهد بود. شما احتمالاً در صورت امکان آن مکان را به بزرگترین اتاق خانه تبدیل خواهید کرد ، در حالی که غذاهای آشپزی خود را ایجاد می کنید ، فضای کافی برای پیوستن افراد به شما وجود دارد. هدف نهایی شما این خواهد بود که خانه خود را تا آنجا که ممکن است به یک مکان مقدس تبدیل کنید ، با رنگ های روشن تر بر روی دیوارها و شاید حتی برخی از رنگ های روشن پاستلی برای مبلمان یا قطعات لهجه ای.

منبع: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.thespruce.com/how-each-zodiac-sign-would-decorate-their-dream-home-4692311