سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین حساب اینستاگرام برای طرفداران مدرن Mid-Century

درب صورتی روی خانه آجری

stussiluquedesign / اینستاگرام

نکته مورد علاقه ما در مورد صفحه اینستاگرام Stussi Luque Design این است که در آن ترکیبی دوست داشتنی از نمای داخلی و داخلی MCM وجود دارد. لوکه هم یک آژانس املاک و مستغلات است و هم یک طراح داخلی که در سبک اواسط قرن تخصص دارد ، بنابراین در صفحه وی نمای بیرونی زیبا و الهام گرفته از دهه 50 و همچنین فضای داخلی وجود دارد.

 

 

آشپزخانه ای با چراغ های صورتی روشن

fernhouselndn / اینستاگرام

زیبایی Fernhouselndn را اواسط قرن با شعله ور شدن انگلیس در نظر بگیرید. مستقر در لندن ، آنا لیا-ویلسون در حال بازسازی خانه خود با ترکیبی دوست داشتنی از دکوراسیون شیک و مدرن با تأثیرات میانه قرن است. ما عاشق استفاده او از رنگ های پاستلی و لوازم جانبی الکتریکی در خانه هستیم.

 

 

اتاق نشیمن با صندلی نارنجی

bamaluzhome / اینستاگرام

اگرچه صفحه اینستاگرام اِل کالینز در وهله اول از آثار هنری زیبای ملیله او پر شده است ، اما او اغلب تصاویری از خانه الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل خود را در انگلستان به نمایش می گذارد. از این صندلی زیبای نارنجی MCM گرفته تا مخفیگاه گربه های پرنعمت تلویزیون که به تلویزیون تبدیل شده ، حساب او بهترین کار برای هر کسی است که عاشق کارهای هنری دست ساز است و با اوج میانه قرن پرتاب می شود.

 

 

خانه اواسط قرن آجر خاکستری

boisemidcenturyhomes / اینستاگرام

ما نمی توانیم به اندازه کافی از این حساب ، که پر از تصاویر خانه های اواسط قرن برای فروش در بویز ، آیداهو است ، به دست آوریم. این حساب شامل هر دو فضای داخلی و داخلی ، همراه با آب نبات چشم الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل برای هر عاشق MCM است.

 

 

پایه ایستاده تلویزیون و پایه گیاهی

پیش بند.سنت / اینستاگرام

چه چیزی بهتر از دکور وسط قرن؟ دکور اواسط قرن توسط گیاهان احاطه شده است. اگرچه صفحه apron.saint در درجه اول پر از تصاویر گیاهان داخلی زیبا و سرسبز است ، اما پس زمینه اغلب با انتخاب های زیبا و دکوراسیون MCM پر می شود. اگر شما از طرفداران سبزه و اواسط قرن هستید ، این حساب یک پیگیری عالی است.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

https://www.thespruce.com/best-mid-century-modern-instagram-accounts-5072412