سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی برای یادداشت برداری در دوره های آنلاین

اسطوره:

شما در حال گذراندن یک دوره آنلاین هستید ، بنابراین نیازی به یادداشت برداری ندارید زیرا تمام اطلاعات در صفحه وجود دارد.

 

حقیقت:

تحقیقات نشان می دهد که یادداشت برداری درک مطلب را بهبود می بخشد و حفظ اطلاعات را افزایش می دهد. این یک فرم فعال یادگیری است که همه دانش آموزان ، حتی کسانی که در دوره های آنلاین هستند ، باید از آن استفاده کنند. ما همه دانشجویان UTHS را به یادگیری فعال و یادداشت برداری در هر دوره تشویق می کنیم!

 

روش کرنل از یک الگوی یادداشت با کاربرد آسان استفاده می کند. این به شما کمک می کند تا مطالب کلاس را پردازش ، درک و سازماندهی کنید تا بتوانید از این یادداشت ها برای اطمینان از درک همه مفاهیم و کمک به مطالعه در مرحله نهایی استفاده کنید.

رث گرافیک: https://www.rathgraphic.com/sarresid-eskenas.html

فیلم هایی که یادداشت های کرنل را توضیح می دهند:

 

فیلم 1

فیلم 2

روش های دیگر برای یادداشت برداری شامل روش نگاشت ، روش نمودار ، روش جمله و روش رئوس مطالب است. می توانید اطلاعات مربوط به همه این استراتژی ها را در صفحه Cal Poly در مورد سیستم های یادداشت برداری بیابید.

 

برنامه های الکترونیکی وجود دارد که می توانید برای یادداشت برداری مانند Evernote ، Springpad ، Simplenote و MS OneNote استفاده کنید. با این حال ، مقاله اخیر در روانشناسی شامل مطالعاتی است که نشان می دهد استفاده از قلم و کاغذ و نه لپ تاپ برای یادداشت برداری ، حافظه و توانایی حفظ و درک مفاهیم را افزایش می دهد.

 

با این وجود یادداشت برداری را انتخاب می کنید ، به یاد داشته باشید که یادداشت برداری باعث افزایش درک و حفظ می شود ، به شما کمک می کند سازماندهی ایده ها و مفاهیم کلیدی را یاد بگیرید و یک بازبینی شخصی برای امتحان نهایی فراهم می کند.

کلکسیون اسکناس